Amikor vége lett a sulinak,Bonnie mondta,hogy van egy chat szobájuk ahol beszélgetni szoktak a srácokkal.Azt mondta bevesz engem is és ott is tudunk majd beszélgetni.Én boldogan trappoltam haza,zenét hallgatva és elkezdtem rettenetesen várni a hétvégét.Péntekre,suli utánra beszéltük,mivel pénteken csak kettőig vagyunk suliban.Azt mondták,hogy utána elmegyünk Bonnieék kedvenc kajáldájába,ott eszünk valamit és utána lemegyünk a játszótérre és elleszünk,zenét hallgatunk.
Ismét széles vigyorral és jókedvvel léptem be a házunkba és ledobtam a csizmámat a helyére.Anya most kivételesen otthon volt és éppen a vacsorát főzte.
-Szia Kincsem!Milyen napod volt?-kérdezte és puszit nyomott a homlokomra.
-Szuper,mint a tegnapi!-ültem fel a konyhapultra és mártottam bele az ujjamat az ételbe.
-És mi jót csináltatok a barátaiddal?
-Ó rengeteg mindent.Képzeld Bonnieval nagy nyugodtan mentünk a lépcsőn,amikor hirtelen meglökött minket két alsós és leestünk a lépcsőről.És letaroltuk két osztálytársunkat.De szerencsére nem lett senkinek baja-meséltem miközben egy almát kezdtem el rágcsálni.
-Komolyan?-nevetett anya-És kikre estetek rá?
-Bonnie legjobb barátjrára Royra és a padtársamra Andrewra.
-És mit szóltak a fiúk?-kérdezte anya és egy kis sót vett ki az egyik szekrényből.
-Nevettek...Aztán föci is volt meg tesi.Azok is nagyon jók voltak.Föcin magunknak kellett megcsinálnunk a feladatokat mert a tanár bedurcizott.
-Az szép!Nem semmi egy tanártól.
-Hát ja!Együtt csináltuk a feladatokat és segítettem Andrewnak.
-Na,az nagyon jó!
-Ja és anya...
-Tessék Kicsim?
-Elmehetek most pénteken a srácokkal a kedvenc kajáldájukba és játszótérre?
-Persze,hogyne!Nagyon örülök hogy ennyire jól sikerült beilleszkedned!-mosolygott anya.
-Én is-feleltem és leugrottam a pultról.
-Este 6 körül vacsora!-szólt utánam anya,mivel én már elindultam felfelé a szobámba.
-Okés!-szóltam vissza és benyitottam a szobámba.Felkaptam Lucyt és jól megölelgettem.Aztán ledőltem az ágyamra és kezembe vettem a telfonom.Bonnie tényleg bevett engem a csoportjukba.Gyorsan meg is nyitottam és beszélgetni kezdtem a srácokkal...
Bonnie felvett téged a "Just Friends"nevű csoportba.
Bonnie:
Mizu srácok?Serena:
Nincsen semmiDimithry:
Akkor beszélgessünk a péntekről😀Carlos:
Mit akarsz beszélgetni?Dimithry:
Például azt,hogy Andrew miért is jön velünk?Mert Bonnie azt mondta,hogy majd elmondjátok 😀😀Serena:
XDBonnie:
Deathlyn?nem akarsz erről valamit mondani a fiúknak?😆Deathlyn:
Nem,nem igazán😊Dimithry:
De ne máár!Valaki mondjon már valamit!Filiph:
Igen,most már engem is érdekel.Deathlyn:
Bonnie?Bonnie:
Isteneem.Na jó.Akkor mondom én...Dimithry:
Kíváncsian várjuk😀😀Serena:
XDBonnie:
Szóval.Annyi az egész hogy Detkának bejön.És ha már meghívjuk Stevent is Serena miatt,gondoltam hogy miért ne jöhetne ő is.Dimithry:
És Roy?Bonnie:
Ő meg azért mert az én barátom és azért hogy Andrewnak ne legyen furcsa hogy miért csak őt hívjuk.Carlos:
Mostmár mindent értek😂Deathlyn:
Én csak jelzem,hogy ez teljes mértékben a Bonnie ötlete volt.Serena:
XD.De legalább jön Steven is és Detkával majd ketten lehetünk teljesen lefagyva👍Deathlyn:
Jaja😆👍Jót dumáltam a srácokkal,de hamar elrepült az idő és mennem kellett vacsorázni.Anya sült csirkét készített és az egész család együtt vacsorázott.Nekik is elmeséltem,hogy találkozok a srácokkal pénteken és mindenki nagyon örült,kivéve apa...
-Nem kéne ennyi időt töltened az emberekkel-jegyezte meg.
-Miért nem?-kérdeztem lepetten.
-Mert rossz hatással vannak rád.
-Nem is ismered őket...
-Pont eléggé ismerem őket ahoz,hogy tudjam,borzalmasak és felelőtlenek.Nem foglalkoznak mással csak a saját javaikkal-emelte fel a hangját.
-Rendben drágám kérelek nyugodj meg!Fontos hogy Deathlyn be tudjon illeszkedni.Vagy azt szeretnéd hogy utálják az osztálytársai?-nyugtatta anya apát.
Ő csak hallgatott és folytatta az evést.
-Engem nem érdekel hogy utálnak-e vagy sem.Nem lehetsz velük ennyit megértetted?Most pedig felmész a szobádba és elgondolkozol!-kezdett el hirtelen üvölteni,amitől mindenki megrezzent.
-De még be sem fejeztem a vacsorát...-mondtam halkan.
-Akkor menj és edd meg a kis barátaid lelkét!Most pedig ne kelljen kétszer szólnom!-folytatta az üvöltést és meg akart ütni.
Anya megállította a kezét és idegesen a szemébe nézett.Nem vártam már meg hogy mi fog történni,mert mint a villám felrohantam a szobámba és magamra zártam az ajtót.Úgy remegtem mint a kocsonya és nem tudtam hirtelen hogy most hogy kezeljem le ezt az egészet.Csak ledőltem az ágyamra és belefúrtam a fejem a párnámba.Sírni kezdtem és éreztem ahogy a fekete szemfestékem elkezd végigfolyni az arcomon.Kicsivel később halk kopogtatás hallatszott az ajtómon.Lassan felkeltem és kinyitottam.Anya volt az.
-Bejöhetek?
-Igen gyere csak!-szipogtam.
-Nem lesz semmi baj.Rendben?-ült le mellém az ágyba-Apa pénteken nem lesz itthon és te nyugodtan elmehetsz a barátaiddal.Ne félj nem fogja megtudni.
-Biztos?
-Bizots.Bízz bennem!
-Köszönöm anya!-öleltem meg.
-Szívesen.De mostmár aludj!Késő van-nyomott egy puszit a homlokomra és kiment.
Én szót is fogadtam és le is feküdtem aludni.Sziasztok démonkáim!
Itt is lenne a következő rész.Remélem hogy tetszett nektek és köszönöm hogy elolvastátok!
Találkozunk legközelebb!PEACE out!💙
VOUS LISEZ
Deathlyn...🔯BEFEJEZETT🔯
FantasyEz a történet egy démon lány életéről fog szólni.Az alap történet az,hogy Deathlyn a családjával az alvilágból a fenti világba költözik.Új iskolába,új közösségbe kell beilleszkednie.Ez nem is lenne olyan nehéz gondolnátok...viszont mivel Deathlyn eg...