🔯16.🔯

75 6 0
                                    

Töri után tesi következett és mi a csajokkal el is indultunk a öltöző felé.Amikor beértünk rájöttünk hogy az évfolyamtársainkkal leszünk aznap együtt és mind a hárman nagyot sóhajtottunk.Nem szeretjük a B-seket és próbáljuk őket minél nagyobb ívből elkerülni.Ezért be is mentünk a zuhanyzóba és ott kezdtünk el átöltözni.
-Hé csajok nem akartok ma átjönni hozzánk?-kérdezte Bonnie.
-Ez most hogy jutott eszedbe?-nevetett Serena.
-Hát nem lesznek otthon a szüleim és nem akarok egyedül lenni.
-Oké miért ne?-feleltem.
-Jó megyek én is-mondta Serena.

Aznap tesin a teremben voltunk,mivel volt még egy mérés amit néhány osztálytársunknak és pár évfolyamtársunknak is meg kellett csinálnia.Viszont mi,akik ezen már túl voltunk nem mehettünk ki,hanem bent kellett maradnunk és nézni ahogy a többiek szerencsétlenkednek.Mi páran:Bonnie,Steven,Serena,Dima és én,úgy döntöttünk hogy letelepszünk a terem azon részébe,ahol a tornaszivacsok vannak felpakolva.Fel is másztunk a szivacsokra,kivéve Dima aki inkább leült a földre a szivacsok mellé.

Itt már elég hamar problémákba ütköztünk mert mindneki le akart feküdni a szivacsokra,csak 5-en nem nagyon fértünk el rajtuk rendesen.Nagy nehezen mégis sikerült elhelyezkednünk méghozzá úgy,hogy Steven lefeküdt a szivacsok egyik végébe,Serena pedig nem tökölt sokat és rádőlt Stevenre.A másik végében meg én feküdtem Andrew mellett és Bonnie pedig rám dőlt.Így sikerült mindenkinek elhelyezkednie kényelmesen.Én rettenetesen untam az egész órát és mivel álmos is voltam,gyorsan elnyomott az álom...

Egy pár perccel később amikor felriadtam egy pillanatra azt vettem észre,hogy Bonnie mellettem ül és a fejem Andrew mellkasán pihentetem.Nem tartott sokáig az ébrenlétem mert gyorsan visszaaludtam.Amikor végül teljesen felkeltem,mert az egyik hülyegyerek elüvöltötte magát,akkor gyorsan kapcsoltam és felkaptam a fejem.Andrew is aludt és ezért nem tudtam hogy ő mennyit érzékelt ebből az egészből.Csak megdörzsöltem a szemem,ásítottam egyet és visszadőltem Andrew mellé,de már nem aludtam vissza.Néhány másodperc múlva Andrew szeme is kipattant és ijedten ült fel.Körbenézett és amikor megpillantott teljesen elvörösödött.Nem nagyon tudtam mire vélni ezt,aztán rájöttem hogy akkor valószínűleg elég sok lejött neki ebből az előző szituból.Ekkor Bonnie nevetve huppant le mellém a szőnyegre.
-Na jól aludtatok?
-Ez az egész a te műved volt,igaz?-mosolygott Andrew összeráncolt szemöldökkel.
Én kérdőn néztem Bonniera.
-Háát...lehet-nevetett,de ekkor már mi is nevettünk.
Andrew nagyon jól reagált rá.Azt hittem mérges lesz,vagy teljesen zavarba jön.De tök lazán vette,aminek nagyon örültem.

Tesi után már csak egy kémiánk volt.A tanárunk Mrs. Jackson,egy rendes ember,csak tanárnak csapnivaló.Hasonlóan Mr. Rosshoz fegyelmezni nem tud,idegesítő a hangja és az anyagot sem tudja rendesen elmagyarázni.Pont egy ilyen ember kell a kémiát tanítani,igazad van suli.Na de mindegy ezzel együtt kell élnünk.
-Akkor jöttök ma rajzra?-fordult hátra Dima hozzánk.
Mivel itt is úgy ülünk ahogy akarunk és hárms padok vannak,Bonnie,Serena és én ülünk együtt hárman,előttünk pedig Carlos,Dima és egy másik osztálytársunk Nicole.
-Milyen rajzra?Ma már nincs is több óránk-kételkedtem.
-De még lesz két plusz rajzunk Mr. Rossal-mondta Serena-Gyere te is!Nem jön mindenki az osztályból,hanem csak így a mi kis csapatunk,meg pár ember.Mindig nagyon jól szoktunk szórakozni.
-Hát rendben menjünk-egyeztem bele.

Kémia után a srácok elindultak fel a terembe,ahol a rajzunkat szokták tartani.A fiúk azt mondták hogy elmennek még a közeli boltba és hoznak kaját.Én kérdőn néztem rájuk,de Bonnie gyorsan felvilágosított.
-Mr. Ross nem szól érte.Hoznak enni és amíg rajzolunk azt eszegetjük.
-Hozunk energia italt is,te is kérsz Detka?-kérdezte Dima.
-Hát hogyne kérnék!De csak ha fekete monstert hoztok-tettem hozzá mosolyogva.
-Oké mindneképpen olyat hozunk.

A fiúk el is indultak és mi lányok addig leültünk a terem elé és vártuk Mr. Rosst.Ott volt Bonnie,Serena,Nicole, Kiara és egy ötödik lány is,Chloe.Amíg ott várakoztunk,beszélgetéssel ütöttük el az időt.
-Akkor suli után átmegyünk Bonniehoz?-kérdezte Serena.
-Igen,úgy beszéltük meg-feleltem.
-Szuper,majd megnézünk egy filmet meg kisminkelhetlek Seri.Ja és megnézhetitek a kiskutyáimat is-örvendezett.
-Zsír!-mondtam izgatottan.

Nemsokára visszajöttek a fiúk is és Mr. Ross is beesett az órára.Boldogan vette észre hogy én is eljöttem és kinyitotta a termet...

Sziasztok démonkáim!
Itt is lennék a következő résszel.Remélem hogy tetszett nektek és köszönöm hogy elolvasátok!
Találkozunk legközelebb!

PEACE out!💙

Deathlyn...🔯BEFEJEZETT🔯Where stories live. Discover now