Reggel megszólalt az ébresztőm.Korán volt még de ha oda akarok érni a suliba,akkor korán kell kelnem.Megdörzsöltem a szemem és kinyomtam az ébresztőt.Lucy mellettem aludt összegömbölyödve.Kikeltem az ágyból és lesétáltam a lépcsőn a konyhába.Lent találtam egy levelet,amit anya hagyott ott nekem.
"Szia Kincsem!
Apa és én elmentünk dolgozni.Rosi az új munkahelyére,Horn pedig már a suliba ment.A reggeli a konyhapulton van jóétvágyat hozzá!Legyen szép napod az új osztályodban!
Puszi:Anya"Zsír akkor gyalogolhatok a suliig.Amikor jöttünk idefelé akkor elmentünk oda úgyhogy tudom hol van.Kb. 15 perc innen.Megtaláltam a reggelimet a pulton.Készítettem még egy kávét,mivel az energiaitalomból kifogytam és felmentem a szobámba.Fent visszaültem az ágyamra,kapcsoltam zenét és megreggeliztem.Amikor ezzel végeztem lezuhanyoztam,megmostam és megszárítottam a hajamat,megfésültem és leültem sminkelni.Mindig a szokásos fekete sminkemet hordom.Fekete a azemem körül és fekete rúzs.Ennyi.Nem szoktam túlzásba vinni.
Ezután felvettem a ruháimat amiket kikészítettem,valamint az ékszereimet is feltettem.Végezetül,mivel kint nagyon jó idő volt,a hajpántomat tettem fel a fejemre.Belenéztem a tükörbe és nagyot sóhajtottam.Mi lesz ha nem fogadnak majd be?Hátha megengedik anyáék hogy magántanuló legyek...Majd elválik.Mindenesetre indulnom kell ha nem akarok az első napomon elkésni...
Felvettem a fejhallgatómat és kiléptem a házból.Bezártam az ajtót és elindultam a hosszú utcán...
15 perc alatt odaértem a sulihoz.Rengeteg gyerek mászkált az épület körül.Mindannyiuk más és más ruhákban,rengeteg színt viselve.Ahogy körbenéztem rajtuk látszatra mindegyikük egy külön személyiség lehetett.Lassan a kapuhoz sétáltam és beléptem rajta.Hirtelen valaki nekem jött és kicsit megtántorodtam.
-Úristen ne haragudj nem volt direkt!-mentegetőzött egy lány,aki meglepetésemre fekete ruhákat viselt.
-Semmi baj nincs...-feleltem zavartan.
-Wow...neked kajak vörös szemed van?-ámuldozott.
-Igen...
-Akkor te...démon vagy?-kérdezte izgatottan.
-Aha...-feletem félénken.
-Hát ez állati jó!Az én nevem Bonnie-nyújtott kezet a lány.
-Deathlyn-feleltem és kezet fogtam vele.
-Deathlyn...menő neved van.Tetszik.És becézhetlek valahogy?
-Detka.A családom úgy hív-mondtam.
-Rendben.Detka.Megjegyeztem. Gondolom te új vagy itt.
-Igen tegnap költöztünk ide.
-Ú és hanyadikos vagy?-kérdezte izgatottan.
-10.-es...-feleltem.
-Úristen akkor osztálytársak leszünk!-örvendezett és meglepetésemre átölelt engem.
-Legalább lesz valaki akit ismerni fogok-mosolyogtam.
-Nagyon imádni fogod az osztályt.Nekem még van egy barátnőm neki is bemutatlak majd.De most gyere!Megmutatom a sulit és a termünket!-ragadta meg a kezem.Besétáltunk a hatalmas épületbe ami tele volt emberekkel.Ahogy haladtunk végig a folyosón azt vettem észre hogy nem néznek rám furcsán az emberek.Teljesen természetesnek vették a full fekete szerelésemet és ennek kifejezetten örültem.Csak mentünk és mentünk végig a folyosón magunk mögött hagyva a termeket.Aztán egyszercsak elérkeztünk egyhez,aminek az ajtajára ez volt írva:
10.A
Miss Turner-Gyere ez a mi termünk!-nyitott be Bonnie határozottan.
Odabent egy csapat velem egykorú gyerek volt.Mivel még a tanár nem jött be nyugodtan beszélgethettek,ehettek és telefonozhattak.Egyesek a padokon ültek,volt aki a tanára széken ült és telefonozott.Amikor bementünk néhányan ránknéztek de különösebben nem foglalkoztak velünk.Bonnie odament egy padhoz ami körül ültek páran.Én utána mentem.
-Srácok...Ő itt Deathlyn.Az új osztálytársunk-mutatott be Bonnie vigyorogva.
Három fiú és még egy lány ült ott.
-Szia!Serena vagyok!-köszönt kedvesen a lány.
-A többiek pedig Dimitry,Carlos és Filiph-mutatta be a többi fiút is Bonnie.
-Sziasztok...-köszöntem félénken.
-Ne érezd magad kényelmetlenül.Mi is ilyen összetákolt csapat vagyunk.Dimitry orosz,Serena és Philip olasz cserediákok.Carlos meg én vagyunk az "őshonosak"-nevetett Bonnie.
-Ó értem.És titeket befogadtak a többiek?
-Persze.Nem vagyunk mindenkivel puszipajtások,de haveri szinten állunk a legtöbb emberrel.Nem érdekli őket túlzottan hogy nem ugyanolyan nemzetiségűek vagyunk-mondta Serena.
-Az szuper.Nekem ez volt az egyetlen félelmem.Hogy nem fogadnak el...
-Ettől nem kell különösebben tartanod.Igaz még nem volt démon osztálytársunk,de szerintem nem lesz semmi baj-mondta Carlos.
Nagyon megnyugtatott amiket mondtak és máris itthon éreztem magam köztük.Beszélgettünk még egy kicsit,aztán hamarosan megérkezett a tanárnő.-Kérlek gyerekek üljetek le!-mondta amikor belépett a terembe.
Én készségesen Bonnie mellé ültem,mivel neki aznap nem volt padtársa.
-Rendben gyerekek jelentést kérek!-mondta határozottan a tanár.
Mindenki gyorsan felkelt a székről és két fiú kiment a táblához.
-Andrew,jelentést kérek!-nézett a tanárnő a mellette álló fiúra.
-Miss Turnernek jelentem hogy az osztály létszáma 25 és hiányzik Josh.Valamint egy új tanulónk is van...-mondta a fiú és rám emelte hatalmas barna szemeit.
-Rendben köszönöm,leülhettek!-mondta Miss Turner-Kedvesem megtennéd hogy bemutatkozol?
Én lassan felálltam és félénken mondtam:
-Deathlyn Dommiel vagyok...
-Rendben akkor beírlak a naplóba-mondta Miss Turner és írni kezdett-Jól tudom hogy te egy démon vagy?
Hirtelen mindenki rám nézett és kíváncsi tekintetekkel várták a választ.Én megszeppenve válaszoltam.
-Igen asszonyom...Sziasztok démonkáim!
Itt is lennék a következő résszel.Remélem hogy tetszett nektek és köszönöm hogy elolvastátok!
Találkozunk legközelebb!PEACE out!💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deathlyn...🔯BEFEJEZETT🔯
FantastikEz a történet egy démon lány életéről fog szólni.Az alap történet az,hogy Deathlyn a családjával az alvilágból a fenti világba költözik.Új iskolába,új közösségbe kell beilleszkednie.Ez nem is lenne olyan nehéz gondolnátok...viszont mivel Deathlyn eg...