🔯36.🔯

62 5 0
                                    

-Lilith...-ízlelgettem a nevet-És hol van most?
-Azt nem tudom pontosan...de ebből a levélből talán többet is kideríthetünk-lebegtette az anyja levelét Seth.
Lehuppant mellém a székre és hangosan olvasni kezdte.

Black Dommiel részére:
Ne keress engem többet!Elmentem és Sethtet is magammal vittem.Tudnod kell hogy nem fogom hagyni hogy a fiamat többször megverd.És engem sem bánthatsz többet.Vége van.Ne próbálj meg megtalálni,messzire megyünk!Legyen szép életed és remélem lesz valaki aki elviseli az agressziódat.Ha lesz ilyen,ő neki előre is kitartást kívánok!

Feleséged:Lilith

-Azt a kurva...-bukott ki Dimaból.
Seth csak egy ilyen "azonnal kinyírlak ha nem fogod be" pillantást vetett rá és rám pillantott.
-Engem is megvert...és anyát is...
-Meg kell tudnunk mi történt.A levél szerint anyukád el akart vinni,de nem tette.Valami történt...
-De honnan tudjunk meg többet?-nézett rám Andrew.
-A szüleid cuccai a padláson vannak!-tette papa kezét Seth vállára-Nyugodtan nézzétek át őket!
-Köszönöm...papa!-mosolygott Seth papára aki elmosolyodott és megveregette unokája vállát.
Felpattantunk és felviharzottunk a padlásra.Mindenki magához vett egy dobozt és keresgélni kezdtünk.
-Ha találtok valamit azonnal szóljatok!-húzott magához Seth egy papírdobozt.
Keresgéltünk és keresgéltünk a lomok között.Magamhoz vettem égy dobozt és leültem a földre.Nekiláttam kirámolni és átnézni a tartalmát.
A rengeteg üres papír alatt végül találtam valamit.Egy régi talizmán volt az.
-Seth!-kiáltottam és a kezembe vettem a nyakláncot.
-Mit találtál Detka?-ugrott mellém és szeme azonnal a medálra ragadt.
-Anyukádé volt...-feleltem mosolyogva és a nyakába akasztottam.
Ő megfogta és méregetni kezdte.Kis idő múlva a szájához kapott és egy könny gördült végig az arcán.Amikor én is megnéztem a medált,láttam hogy a fekete ékkőbe szürkével van belevésve:Seth.Felnéztem rá és láttam hogy egy könny gördül végig sápadt arcán.Megmarkoltam a vállát és a homlokához hajtottam az enyémet.
-Légy erős!Ígérem,megtaláljuk anyukádat!-néztem mélyen a szemébe és letöröltem a könnyeit.
Rettenetesen elgyengült ezalatt az idő alatt.Eddig még soha nem láttam sírni,most meg...Borzalmasan sajnáltam őt és megfogadtam magamaban hogy előkerítem az anyját,akár a föld alól is.
Folytattuk a keresgélést és következőnek Andrew kiáltotta el magát.
-Detka egy levél!
Odaugrottam hozzá és olvasni kezdtem a rövidke levelet.
Drága édesanyám!
Neked írok most itt,itt...
Csak szeretném ha magatokhoz vennétek Sethtet és vigyáznátok rá ha már én nem tudok!Nem tudom hogy eljut-e hozzátok ez a levél,de ha igen kérlek...kérlek talájatok meg!

Szeretettel Lilith...

-Ez mit jelenthet?-nézett rám Andrew.
Én csak sokkos állapotban néztem rá és rögtön rossz gondolatom támadt.
-Deathlyn!A le...-gyorsan Andrew szájára tapasztottam a kezemet.
-Seth nem tudhat a levélről!Oké?Egy szót sem!-gyűrtem a zsebembe gyorsan-Keresgéljünk tovább!-néztem rá megenyhülve és puszit nyomtam az arcára.
Ő mosolyogva folytatta a keresést.Amint folytattuk a kutatást,én egy újabb adag papírt néztem át.Rengeteg minden volt benne és úgy gondoltam hogy segítségünkre lehetnek még.A legérdekesebb közülük egy térkép volt.Apa kézírását fedeztem fel rajta,és apró jelek,x-ek tarkították.A térkép egy erdőt ábrázolt.Hosszasan tanulmányoztam és próbáltam rájönni hogy hol lehet ez az erdő.Sehogy nem sikerült rájönnön hiába kutattam az emlékeim között.A levél mellé tettem a térképet és felálltam.
-Lemegyek kicsit levegőzni...-jelentettem ki és a többiekre pillantottam.
Andrew és Seth azonnal felkapták a fejüket és mindkettőjük szemében láttam ugyanazt az üzenetet:
"Vigyázz odakint,ha bármi van kiálts,ha késel lemegyek érted!"
Elmosolyodtam és lemásztam a létrán.Odalent papával futottam össze.
-Na hogy halad a keresgélés?Jutottatok már valamire?
-Nagyjából.Megtudtuk a nevét,meg találtunk egy nyakláncot,egy térképet és egy levelet is.Papa....
-Mondd drágám!
-Nem tudod véletlenül,hogy apának esetleg hol volt valami kis búvóhelye,vagy valami menedéke?
-Hát...talán van egy tippem...
Én érdeklődve néztem rá,bíztatva hogy mondja.
-Egy erdő...volt ott egy elhagyatott hely ahova előszeretettel ment ki.Én nem voltam még ott de úgy tudom oda elég sokat járt ki.
-Szuper!Köszönöm papa!
Visszamentem a padlásra és leültem Andrew mellé.Kiterítettem a térképet és tanulmányozni kezdtem.Ekkor Andrew egy kis papírkát nyomott a kezembe.Gyorsan elolvastam.
Pinceajtó kódja:
60606

-Mi lehet ebben a pincében?-nézett rám ijedten.
-Talán mégtöbb nyom...Ez apa kézírása-feleltem.
-Akkor...talán meg kéne keresnünk.Mit találtál?-pillantott a térképre.
-Egy térképet.Van rajta egy erdő.Papa szerint apa rengeteget járt ki ide.Elvileg volt itt valami kis elhagyatott hely,amit búvóhelynek használt.
-Talán ott van a pince.
-Lehet...de papa nem tudja hol van.Nem volt még ott soha.
-Hm...És a térkép?Nem árul el semmit?-rakta ujját a térképre Andrew.
-Seth!-kiáltottam Sethnek,aki azonnal odaviharzott hozzám.
-Tessék!
-Nem tudod hol lehet itt a közelben erdő?
-De...a legközelebbi a Murder.De azt te is ismered.
-Oda jártunk ki mindig játszani...
-Pontosan...

Sziasztok démonkáim!
Itt is lenne a következő rész.Remélem hogy tetszett nektek és köszönöm hogy elolvastátok!
Találkozunk legközelebb!

PEACE out!💙

Deathlyn...🔯BEFEJEZETT🔯Where stories live. Discover now