🔯20.🔯

70 5 0
                                    

Bementünk a konyhába és Andrew kinyitotta a hűtőt.
-Hát őő...sok kaja az nincs itthon...deee rendelhetünk is valamit.
-Oké mit rendeljünk?-nevettem.
-Pizza?
-Nekem jó-feleltem mosolyogva.
Andrew felhívta a közeli pizzériát és leadta a rendelésünket.

-És akkor most elmeséled hogy is történt pontosan ez az egész-ültünk le a kanapéjukra.
-Hát miután hazaértünk felmentem a szobámba és apa már jött is fel és már megint ki volt kelve magából.Aztán bezártam a szobám ajtaját,összecuccoltam és kimásztam az ablakon.Futottam vagy 2 km-t aztán elkezdtem gondolkodni,hogy most hova menjek.De a csajok kurva messze laknak és te jutottál eszembe.Aztán...idejöttem...-feleltem félénken.
-Értem.Hát itt biztos nem fog apukád keresni.Reméljük-nevetett Andrew.
-Remélem én is...-mosolyogtam.

Nemsokára megjött a pizza.
-Nézzünk valamit.Mit szeretnél?
-Egy jó horrorfilmet?-néztem Andrewra vigyorogva.
Ő nagyot sóhajtott,de végül belement.
-Oké legyen.
-Nézzük a Kedvencek temetőjét!-mondtam izgatottan-Amúgy is meg akartam már nézni.
-Rendben-rakta be a filmet és el is kezdtük vacsorázni.
Láttam Andrewn hogy eddig valószínűleg nem nagyon nézett horrorfilmeket,mert minden egyes pillanatban képes volt valamin megijedni,még akkor is ha semmi ijesztő nem történt.Én meg jókat derültem rajta és eszegettem a pizzámat.Nemsokára elértünk a film vége felé,nagy finálé,közeledett a legnagyobb jumpscare és én már előre sejtettem hogy most Andrew ki fog szaladni a világból ettől.

Ez nagyjából meg is történt csak nem úgy ahogy gondoltam.A szereplő éppen sétálgatott a házban,mire hirtelen az óra éjfélt ütött.Ez alapjáraton nem lett volna olyan ijesztő,csak mivel Andrew már eleve be volt fosva elüvöltötte magát,amitől én is megijedtem és felsikítottam.Akkor megijedtünk egymástól és hirtelen a filmben is bekövetkezett a jumpscare,amitől mégjobban megijedtünk.Este 10 körül lehetett és mi ott üvöltöztünk a házban.Andrew meglepetésemre a hátam mögé bújt és amikor mindketten megnyugodtunk,félve pillantott ki a vállam fölött.A filmnek vége lett,belőlem pedig előtört a röhögés.

-Ez mi a szar volt már?-nevettem.
-Nem tudom...de ez nem az aminek látszik...-memtegetőzött Andrew.
-Ja persze,most higgyem el hogy te nem voltál az egész film alatt befosva?
-Te is megijedtél-mutatott rám Andrew.
-Tőled-nevettem.
-Ó,ilyen félelmetes lennék?-gondolkozott el egy pillanatra.
Én nevetve,hirtelen felindulásból hozzá vágtam egy párnát.Ő felkapta a fejét és mérges arcot vágott.
-Na ezt most nagyon vissza fogod kapni-vett magához egy párnát ő is és meg akart ütni vele.
De én elkaptam a párnát és megpróbáltam elrántani tőle.Ott veszekedtünk a párnán és rángattuk el egymástól.Ennek az lett az eredménye,hogy egyszer akkorát rántotam a párnán,hogy Andrew azzal a lendülettel lefordult a kanapéról,de rántott magával engem is.Én teilbe rá estem és mindketten röhögőgörcsöt kaptunk.
-Te gyökér!-nevettem és feltápázkodtam a földről.
-Te kezdted-nevetett és én felsegítettem a földről.

Eltakarítottuk a pizzás dobozokat és Andrew kikapcsolta a Tv-t.
-Ideje aludni-ásított nagyot.
-Oké menjünk-feleltem és elindultam a szobájába.
Mindketten lefürödtünk és pizsamában én még megfésültem a hajam az ágyon ülve.

-Te most becsórtad az ágyamat?-kérdezte Andrew morcosan az ágy mellé lépve.
-Mert hol máshol aludjak?-kérdeztem nevetve.
-Na jó tudod mit?Majd én alszok a földön-felelte.
-Ó micsoda úriember vagy-fogtam össze a hajamat.
-Tudom-mondta nevetve és megágyazott magának a földön.

Be is feküdtem az ágyba és már majdnem el is aludtam,amikor Andrew hirtelen felmászott az ágyra és bebújt a takaró alá.
-Na mi az?Nem kényelmes a föld?-nevettem.
-Neeeem...szimplán csak nem akarok ott aludni egyedül...vagyis ott aludni-javította ki magát gyorsan de én átláttam a szitán.
-Vagy csak félsz egyedül aludni.Valld be!-nevettem.
-Nem vallom mert nem igaz-próbált mentegetőzni de már ezt nem mosta le magáról.

Nem faggattam tovább,csak nevettem még egyet és visszadőltem aludni.Hamar elnyomott az álom,miközben hallgattam Andrew egyenletes szuszogását.Nem akartam elhinni hogy itt vagyok nála és az ő ágyában alszom...

Sziasztok démonkáim!
Itt is lennék a következő résszel.Remélem hogy tetszett nektek és köszönöm hogy elolvastátok!
Találkozunk legközelebb!

PEACE out!💙

Deathlyn...🔯BEFEJEZETT🔯Onde histórias criam vida. Descubra agora