🔯10.🔯

81 6 0
                                    

*Péntek reggel*

Itt a nagy nap!Ma megyünk el a többiekkel bandázni.Valósággal kipattantam az ágyból és felöltöztem.A kedvenc ruháimat vettem fel,szépen megcsináltam a sminkem,a hajam.Lerobogtam a lépcsőn és boldogan láttam hogy apa már nincs itthon.Ma egész este benn kell lennie és csak holnap reggel fog hazajönni.Szóval szabad kezet kaptunk mindenhez,mivel amiről nem tud,az nem fáj neki.

Anya reggel adott pénzt a kajáldába és jó szórakozást kívánt.A legkedveltebb zenéimet hallgattam az úton és végig vigyorogtam az egészet.Amikor beértem megvártam Bonniet a kapuban.
-Sziaa!-ölelt meg-Na várod már a délutánt?
-Még életemben nem vártam így semmit-nevettem és együtt besétáltunk a terembe.
Dima,Steven és Serena már bent voltak és éppen beszélgettek.
-Sziasztok!-köszöntünk Bonnieval,majd Serena kezdett mesélni.
-Képzeljétek tegnap együtt játszottunk a fiúkkal és ugye felmentem én is hozzájuk.És az egyik gyerek ilyen szar faviccekkel boldogított minket meg emojikkal baromkodott.Én már azt mondtam hogy itt helyben kötöm fel magam,annyira kicsinált-mondta már könnyes szemmel a nevetéstől.
Közben Dima és Steven is majd megszakadt a röhögéstől.
-Istenem olyan hülyék vagytok!-nevetett Bonnie.
Ekkor mellénk lépett Roy és Andrew.Roy leült Bonnie mellé,Andrew pedig meglepetésemre mellém telepedett le.
-Akkor ma megyünk a játszira ugye?-kérdezte Roy és átkarolta Bonniet.
-Aha ma.Remélem hoztatok pénzt mert beugrunk kajálni is-mondta Bonnie.
-Persze én anélkül el sem indulok-felelte Roy.
-És akkor hányan leszünk?-kérdezte Carlos aki idő közben megérkezett Filiphhel.
-Hát ugye Serena,Steven,Filiph,Carlos,Roy, Bonnie,Dima,Andrew és én.Az 9 ember-számoltam.
-Wow 9-en jók leszünk ott a játszin.Érett 10.-es létünkre kimegyünk vandálkodni a játszótérre-nevetett Bonnie.
-Hát ja,szerencsénk lesz ha nem küldenek el-mondta Dima.
-De mi jó gyerekek vagyunk!-mondta gyerekes hangom Filiph.
-Filiph!Veszünk actimelt?-kérdezte Dima nevetve.
-Actimel!Actimel!Milyen kérdés ez?-háborodott fel Filiph.
-De csak akkor ha veszünk mellé vodkát is!-kiáltott Dima.
Mindenki nevetett de én nem nagyon értettem mi a fene van.
-Mi ez a nagy actimel mánia?-kérdeztem.
-Hogy kérdezhetsz ilyet!-kapott a szívéhez Filiph.
-Filiph nagyon szereti az actimelt.Meg mindenki.Én meg a vodkát.Mert orosz vagyok-magyarázta Dima.
-Meg a sütittt!-kiáltott Filiph.
-Meg a sütit!-helyeselt Dima.
Mi csak nevettünk a két fiú hülyeségén.Már akkor tudtam hogy nagyon vicces és izgalmas délután elé nézünk.

Le is mentek az óráink és amikor az utolsó töriről is kicsengettek,vidáman tódultunk ki a teremből és egyenesen a kajálda felé vettük az irányt.Dima hozott hangszórót és ezért ő volt az elsődleges zenefelelős.
Nagy nyugodtan mentünk az utcán,amikor hirtelen berakta az orosz himnuszt és max hangerőn bömböltetni kezdte.Bonnie és Serena azonnal a füléhez kapott és próbálták elvenni Dimától a telefonját.Viszont Dima sokkal magasabb volt mint ők így csak a magasba tarotta a telefont és a hangszórót és széles vigyorral hallgatta a himnuszt.Carlos tisztelegve ment mellette és teli tüdőből énekelni próbálta.Mi Royyal,Andrewwal és Filiphhel csak röhögtünk rajtuk.Elég kaotikus helyzet volt de én nagyon élveztem.

Nemsokára leértünk a kajáldába és a legnagyobb asztalhoz leültünk.Kikértük a kajánkat és megebédeltünk.Rengeteget nevettünk,mert a fiúk most is hozták a formájukat.
-Na,akkor mi most Filiphhel elmegyünk actimelt venni-pattant fel Dima az asztaltól.
-Én is megyek!-kiáltott Carlos és hárman el is indultak a kajálda melletti boltba.
-Gyökerek!-nevetett Serena és egy adag salátát tűzött a villájára.
Bonnieval ketten salátáztak,mi meg a fiúkkal rendeltünk négy pizzát és azokat ettük.
Nemsokára visszaértek a fiúk és kifizettük a kajánkat.Amikor mentünk a játszótér felé,láttam hogy Filiph két karton actimelt szorongat a kezében,széles vigyorral az arcán.
Dima hirtelen mellém lépett és a kezembe nyomott egy zöld monster energiaitalt.
-Tessék!-mondta mosolyogva.
-Ó köszönöm!Honnan tudtátok hogy ez a kedvencem?-lepődtem meg.
-Én mindent tudok!-nevetett Dima.
Én is csak nevettem és gorsan felbontottam a monstert.Nagyot kortyoltam belőle és elárasztott a boldogság.Imádom a zöld monstert és egyébként azt hittem itt nem is árusítják.A kedvenc énekesem szokta mindig inni és egyszer én is kipróbáltam.Azóta imádom és régen hetente egyszer legalább mindig megittam egyet.

Nemsokára oda is értünk a játszótérre.Lepakoltunk egy padra és kezdetét vette a baromkodás...

Sziasztok démonkáim!
Itt is lenne a kövi rész.Remélem hogy tetszett nektek és köszönöm hogy elolvastátok!Találkozunk legközelebb!

PEACE out!💙

Deathlyn...🔯BEFEJEZETT🔯Where stories live. Discover now