-Nem lesz semmi baj!-ölelt át hátulról és megpróbált elhúzni a testtől.
Én földbe gyökereztem és Andrew csak nagyon nehezen tudott megmozdítani.
-Gyere lemossuk a kezedet!-lépett a csaphoz és megemgedte a vizet.
Szappant nyomott a kezemre és nekilátott lecsutakolni a vért róla.Érezte hogy remeg a kezem és próbálta elállítani.Amikor a kezemen már egy csepp vér sem volt,hirtelen ismét rosszul lettem.Kapkodtam a levegőt,remegtem,a szívem zakatolt.Azt éreztem hogy nem tudok megállni a lábamon és azonnal összerogytam.Andrew még időben el tudott kapni és leültetett a fal mellé.
-Nyugi,nyugi!Semmi baj...lassan vedd a levegőt!Lassan...-fogta meg az arcomat.
Nem csillapodott a roham,sőt egyre rosszabb lett.Ekkor Andrew kétségbeesésében felkapott és visszavitt a terembe.Amikor Seth meglátott,azonnal tudta hogy valami nincs rendben és odarohant hozzánk.
-Tedd le egy padra!Gyorsan!-osztotta ki az utasításokat.
-Mi ez Seth?-kérdezte Andrew lihegve,miután lerakott a padra.
-Pánikroham...-felelte gyorsan Seth.
-Majd én!-lépett mellés Serena.
Megfogta az egyik kezével az arcomat,másikkal a kezemet.
-Gyere Detka,számoljunk együtt oké?Rendezd a légzésed!-szólt nyugtatóan és elkezdett számolni-Egy...kettő...három...négy...öt...
Én próbáltam számolni vele és kezdtem egyre lassabban lélegezni,tisztul minden körülöttem.A roham elmúlt és követte egy vulkánként kitörő sírógörcs.Serena nyakába borultam és csak bőgtem.
-Ezaz sírd ki magad!Nincsen semmi baj!-suttogta kicsit megnyugodva.
-Mitől van ez,Seth?-nézett Bonnie ijedten Sethre.
-Hát...trauma érte.Elvesztette a családját,depressziós lett,embert ölt,erre jött a pánikroham... Összeomlott...Ezt még ti halandó emberek sem tudnátok feldolgozni rendesen...
-Várjunk csak...embert ölt?-kapta fel a fejét Bonnie.
-Embert...Jennifert...előtte pedig egy férfit aki megtámadta...
-Honnan tudsz róla?-kérdeztem szipogva.
-Én mindent tudok!-felelte Seth.
-Ez az én dumám,héj!-csattant fel Dima.
-Tudtad ezeket?Hogy embert ölt?Hogy összeomlott?-nézett ingerülten Dimára Seth.
-Igen...most mondtam-vigyorgott Dima.
Seth dühösen nézett rá és majdnem nekirontott Dimának.
-Ez most szerinted a vicc helye?-robbant ki belőle a düh.
-Mert mit csináljak?Húzzam le mégjobban?
-Akár segíthetnél is neki!
-Nem mintha te olyan sokat segítenél,nézd most is Serena dolgozik...
-ELÉG!-üvöltöttem.
A két fiú összerezzent és visszahúzódtak.
-Tennünk kell valamit...-mondta enyhült hangon Seth-Előszöris,a hulláról nem szóltok senkinek.A rendőrök nem tudják kideríteni mert nem ember tette.Szóval,most vissza kell mennünk a gyökerekhez hogy ezt kiűzhessük belőled.Apukáddal kezdődött,nála kell keresni az első darabot.
-Na de hogyan?-ült mellém Bonnie.
-Miért vert meg apukád?-nézett tám Seth.
-Nem akarta hogy emberekkel barátkozzak...Elvileg utálja őket...
-Itt a kulcs!Csak rá kell jönnünk miért utál titeket ennyire Deathlyn apja.Ha kiderítenénk,talán sikerülne megoldást találni-mosolygott halványan Seth.
-És hogyan derítsük ki?-kérdezte Dima.
-Mivel ugye nem mehetün oda megkérdezni,csak egy lehetőség maradt...le kell mennünk az alvilágba.
-Hazamegyünk?-csillant fel a szemem.
-Igen...haza.Ott talán sikerül kideríteni mi történt apukád múltjában.És talán arra is rájövünk mi vezette ahhoz hogy utálja az embereket.
-Én nagyon benne vagyok!-derültem fel.
-Rendben azt gondoltam...most már csak az a kérdés hogy ti,követtek-e minket-nézett a többiekre Seth.
Ők egymásra pillantottak.Végül Dima szólalt meg először.
-Már hogy a viharba ne mennénk veletek!
-Én teljesen benne vagyok!-mosolygott Serena és Dima mellé lépett.
-Hát hogy mondhatnék erre nemet?-nevetett a közben megérkezett Carlos.
-Bonnie útra kész!
-Royyal is számolj!
-Andrew?-pillantott Seth Andrewra.
-Én nem mozdulok mellőle!-mosolygott rám.
-Hát akkor,megvan a csapat.A többieket itthon hagyjuk.Amúgyis nem kell olyan rengeteg emberrel berontani a pokolba.Még azt hiszik valami menekültek vagytok-mondta Seth komoran...Sziasztok démonkáim!
Itt is lennék a követkető résszel.Remélem hogy tetszett nektek és köszönöm hogy elolvastátok!
Találkozunk legözelebb!PEACE out!💙
YOU ARE READING
Deathlyn...🔯BEFEJEZETT🔯
FantasyEz a történet egy démon lány életéről fog szólni.Az alap történet az,hogy Deathlyn a családjával az alvilágból a fenti világba költözik.Új iskolába,új közösségbe kell beilleszkednie.Ez nem is lenne olyan nehéz gondolnátok...viszont mivel Deathlyn eg...