🔯32.🔯

75 6 0
                                    

Besétáltunk a terembe,ami már lassan egy hete nem látott gyereket.Dima beleszippantott a levegőbe és nevetve kijelentette.
-Hmmm.Büdös suli szag.De hiányzott már.
-Nekem csak ezek a hótretkes,szar padok és székek hiányoztak jobban-dőlt le Andrew a padra és én is ledobtam mellé a táskámat.
-Mindenesetre,vissza kell rázódnunk.Elvégre nem állt meg semmi.A tanárok pedig lesznek olyan köcsögök hogy nemsokára iratni is fognak-sóhajtott Serena.
-Az biztos-nevetett Dima.
Nemsokára belépett a terembe egy lány.Középmagas,világosbarna bőrű lány volt.Nem volt rajta csak egy haspóló,ami csak jóindulattal nevezhető haspólónak mivel épp hogy a melleit eltakarta.Világoskék picsanadrágban volt,és egy fehér adidas cipőben.Beillegette magát a terembe,és vetett ránk pár megvető pillntást. Hosszú,hullámos, szőkésbarna kiemgedett haját a válla mögé csapta és ingerültem kérdezte idegesítő hangján.
-Nem láttátok Royt?Beszélni akarok vele.Azonnal!
-Jennifer...-sóhajtott Andrew.
Mi Serenával összenéztünk és a sajátos tekintettel való jelbeszédünkkel megvitattuk,hogy ő mindenbizonnyal Roy kurvája.
-Nem nem láttuk.De nemsokára megérkezhet-felelte Dima.
Nem is kellett sok,Bonnie és Roy léptek be együtt a terembe.Jennifer szeme lángolt a dühtől.Roy arcán látszott hogy eléggé meglepődött hogy Jennifert itt találta.A lány csak belemarkolt Roy pólójába és kirángatta a teremből.Még mielőtt kiléphetett volna az ajtón dühös tekintettel visszanézett Bonniera,aki viszonzásul gúnyosan kinyújtotta a nyelvét és mellénk telepedett.
-Pfhuu nem tudom mit képzel ez a kurva-fújta ki idegesen a levegőt.
-Mit akar Roytól?-kérdezte Seri.
-Nem tudom...Biztos csak valami hülyeség-vonta meg a vállát Bonnie.
-Vagy féltékeny...-jelentettem ki.
-Rám?-nyitotta tágra kék szemeit Bonnie.
-Rád,ki másra.Látja hogy Roy közeledik hozzád
-Lehet...-mosolyodott el.

Pár perc múlva Seth ballagott be a terembe,táskáját fél vállán hozta és ledobta egy random padra.Én felpattantam a padról és megöleltem.Ő kezet fogott Andrewwal és Dimával.
-Ide találtál?-nevettem.
-Ja,ide.Nem volt olyan nehéz mivel ez az egyetlen iskola a környéken-felelte mély hangján.
Szemei kómásan,de izzó vörösen meredtek előre,látszott rajta hogy fáradt még.
-Mi lesz az első óránk?-kérdezte Dima.
-Osztályfőnöki...-sóhajtott Andrew.
-Na mi van oroszka?Sikerült úgy bejönnöd suliba hogy nem vagy seggrészeg?-kérdezte gúnyosan Seth Dimától.
-Én,mindig seggrészeg vagyok-vágott vissza Dima-De az meglepett,hogy te elő merészkedtél a napra.Amilyen hulla színű bőröd van,nem csoda hogy még nem égetett szénné a Nap.
-Eltakarta előlem az árnyékod.
-Nekem legalább van!-nevetett Dima.
-Na jó fiúk elég lesz!-vágott közbe idegesen Serena és megszorította Dima kezét.
A srácok csak egymásra vigyorogtak és befejezték egymás piszkálását.Viccből csinálták,nem volt benne semmi rossz indulat egyik részéről sem.Hirtelen Jennifer rontott be a terbe és egy hatalmas pofont adott Bonnienak,akkorát hogy Bonnie lefordult a padról és azonnal megeredt a szája vére.
-Megcsókoltad te ribanc!-visította Jennifer és ismét elindult Bonnie felé.
Bonnie viszont nem hagyta magát és gyorsan kigáncsolta támadóját.
Jennifer azonnal felpattant és megint ütni készült.Én felugrottam a padról és elkaptam a karját.Megszorítottam és hátralöktem az egyik padnak.Majd nekiszorítottam a falnak és izzó tekintettel néztem a szemébe.
-Hagyd békén!
-Ebbe ne avatkozz bele te szörny!Majd ha az én fajtámba tartozol akkor pofázhatsz nekem!-sziszegte.
Én tágra nyílt szemekkel basztam le a földre és ő hatalmasat csattant a padlón.Ekkor lépett be Roy és azonnal odarohant Bonniehoz,hogy segítsen neki.Én közben el voltam foglalva azzal,hogy megvédjem a becsületemet.Rontó mágiát használtam volna Jennifer ellen,de Seth megállította a kezemet.
-Héj gondold át!Ezzel akár meg is ölheted!
-Pont az a tervem-válaszoltam dühtől lángoló szemekkel és ellöktem magamtól Sethet.
Megmarkoltam Jennifer pólóját és kirángattam a WC-be.Megint nem tudtam mit cselkeszem,csak a düh és a sértettség vezérelt.Jennifer könyörgött hogy hagyjam békén de nekem aztán mondhatta.Megint elborult az agyam és nem paracsolt neki semmilyen könyörgés.Amint beértem a WC-be ledobtam őt az utolsó fülkébe.Beverte a fejét a vécécsészébe és ezért nem tudott védekezni.Leguggoltam mellé és nyaka köré fontam a kezemet.Ő vetett még rám egy könyörgő pillantást,majd körmeim hirtelen felhasították az ereit.Patakzott a vér és az eddig oly hevesen küzdő test élettelenül feküdt a karjaimban,és torkából folyamatosan ömlött a vér s beterítette az egész kezemet.Ekkor kitisztult az elmém.Felfogtam mit tettem.Gyorsan elengedtem a lányt és a véres kezeimre néztem.Elkezdtem ijedtemben bőgni és csak néztem mit tettem.Teljesen kétségbeestem. Hirtelen Andrew rontott be a WC-be és odarohant hozzánk.Amikor meglátta a vérző testet nyitva maradt a szája és mozdulni sem mert.Megállt mögöttem és ijedten nézett le rám.Én könnyes szemmel,remegve néztem rá fel,és vártam hogy mikor rohan el szólni a tanároknak.De ő nem rohant el.Csak leguggolt mellém és átölelte a derekamat.Én sírtam tovább és bámultam a testet.
-Semmi baj-suttogta nyugtatóan-Minden rendben lesz...

Sziasztok démonkáim!
Itt is lennék a következő résszel.Remélem hogy tetszett nektek és köszönöm hogy elolvastátok!
Találkozunk legközelebb!

PEACE out!💙

Deathlyn...🔯BEFEJEZETT🔯Where stories live. Discover now