Multi: Model- Değmesin Ellerimiz
Bugün çarşamba olduğu için sahnede Gaye vardı. (Unutanlar için söylüyorum. Gaye barda şarkı söyleyen kızdı. Ondan 12. bölümde bahsetmiştim. ) Ben de köşedeki koltuklarda Gizemle oturuyordum. Savaş ise ilerde oturuyordu. Ayrılışımizdan sonra hava almak için çıkmış akşama kadar da gelmemiştim. Savaş da o sırada bardan gitmemişti ve hala burdaydi. Ara sıra bana baktığını hissediyordum ama ona hiç bakmamıştım. Dışardayken ağlamıştım ama burda Savaşın önünde ağlayamazdım.
Gayenin şarkıya başlamasıyla ona döndüm. Gerçekten güzel sesi vardı ve şarkı seçimleri de harikaydı.
Modelden Değmesin ellerimiz şarkısını söylüyordu.Ah ne zormuş bitsin demek,
Hala severken seni.
Dudaklarını öpmemek,
Bir yabancı gibi.Bilirsin ayrılık konusunda,
İyi değiliz ikimiz de.
Bir kıvılcım yeterdi her zaman,
Koşup geri dönmemize.Değmesin ellerimiz,
Buluşmasın bu gözler.
Yine erir gideriz,
Unutulur yeminler.Biz hiç beceremedik sevmeyi de terk etmeyi de.
Aşk kokan dudakların karşısında direnmeyi de.Biz hiç beceremedik sevmeyi de terk etmeyi de.
Aşk dolu mısraların karşısında direnmeyi de.Savaşa baktığımda göz göze geldik. Sanki etrafta hiç kimse yok sadece ikimiz vardık. Gözümdeki bir damlayı engelleyemezken hala ona bakmaya devam ettim.
Ah ne zormuş bitsin demek,
Hala severken seni.
Dudaklarını öpmemek,
Bir yabancı gibi.Bilirsin ayrılık konusunda,
İyi değiliz ikimiz de.
Bir kıvılcım yeterdi her zaman,
Koşup geri dönmemize.Değmesin ellerimiz,
Buluşmasın bu gözler
Yine erir gideriz,
Unutulur yeminler.Biz hiç beceremedik sevmeyi de terk etmeyi de.
Aşk kokan dudakların karşısında direnmeyi de.Biz hiç beceremedik sevmeyi de terk etmeyi de.
Aşk dolu mısraların karşısında direnmeyi de.İşte bir kez daha durup karşında,
Belki de son defa soruyorum sana:Bitti mi hikayemiz?
Bu ne biçim son böyle?
Değmez miydi sevgimiz,
Savaşıp direnmeye?Değmesin ellerimiz,
Buluşmasın bu gözler.
Yine erir gideriz,
Unutulur yeminler.Biz hiç beceremedik sevmeyi de terk etmeyi de.
Kendimize sahip çıkıp dünyayla yüzleşmeyi de.Biz hiç beceremedik sevmeyi de terk etmeyi de.
Korktuğumuz o gözlerin karşısında direnmeyi de.Bitmesin hikayemiz...
Günün anlam ve önemini anlatan şarkı.
Herkes alkışlarken ben de şarkı boyunca baktığım Savaşın gözlerinden çektim gözlerimi.
Gizem'in telefonu çalınca bakışlarım ona döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİN İÇİN
Teen FictionHayatta her şeyi elinden alınan bir kız çocuğu aşka tutulabilir mi?? Ve intikam duygusu aşkına engel olur mu???