-49-

52 6 9
                                    

Multi: Hayki- B1R

"Ya siz harikasınız ellerinize sağlık çok güzel olmuş burası."

Gizem gelip bana sarılınca karşılık verdim. Gizem ve Korayı evlerine getirip sürpriz yapmıştık.

"Gerçekten çok sağolun ya."

"Tamam artık kesin. Benim karnım aç. Yenge hadi bize yemek yap."

Cenk kendini koltuğa atarken Ceren de onun yanına oturdu. Bertanın Cerene bakması gözümden kaçmamıştı. Bunlarda bir hal var ama hadi bakalım.

"Tamam siz oturun ben yapip geliyorum."

Gizem mutfağa ilerlerken arkasından bağırdım.

"Gizem lütfen brokoli falan yapma. Makarna yap mesela."

O günü unutamıyordum. Canerin bizi kaldırdığı günler. Savaşın kötü bakışlarına maruz kaldığım günler...
Neyse ki hepsi geride kalmıştı.

"Tamam tamam."

Gülerek mutfağa girdi. Ben de Savaşın yanına oturup başımı omzuna koydum. Kolunu omzuna atıp biraz daha ona yaklaşmamı sağladı.

"Şaka maka evleniyorsun be kuzen."

"Öyle valla. Ama sevdiğin yanındaysa vakit kaybetmenin bir önemi yok be kuzen."

"Haklısın."

"Ee siz ne zaman evleniyonuz?"

Cenk bize döndüğünde güldüm.

"Biz daha okuyoruz Cenk."

"Evliler okuyamıyor mu?"

Güldüm.

"Sen de evlen o zaman kardeşim."

"Ben evlenirim de eksik bazı şeyler var işte."

"Kız gibi mesela."

Ceren yine lafı soktuğunda Cenk ona sinirli bir bakış atıp üzerine gelmeye başladı. Ceren kendini Cenkten kurtarmakt için çabalarken yere düştü.

"Allah böyle belanı verir işte."

Ceren koltuktan yastığı alıp Cenkin kafasına atti. Cenk saçını düzeltip

"Neyse çocukla çocuk olamam."

"Ne çocuğu be. Üniversitelisin diye artistik mi yapıyorsun?"

"Makarna hazır. Hadi gelin."

Gizemin seslenmesiyle koltuktan kalkıp mutfağa koştum. Masaya oturduğumda diğerleri de arkamdan geldiler. Savaş benim yanıma oturduğunda Koray da çaprazımıza baş köşeye oturdu. Zaten karşısında da Gizem oturuyordu.Cenk ve Ceren de karşıma oturunca en son gelen Bertan için iki seçenek vardı. Ya benim yanıma oturacaktı ya da Cerenin. Gözüm ondayken Gizem tabaklara makarna dolduruyordu. Bertanla göz göze gelince gelip benim yanıma oturdu. Siritarak makarnamı yemeye başladım.

"Bugün bir şeyler mi yapsak?"

Koraya olur anlamında kafamı salladım.

"Bekarlığın son günlerini iyi geçir kuzen."

Cenkin ağzı doluyken söylediği kelimeler midemi bulandırmıştı. Ağzındaki tüm şeyi görmüştüm resmen. Onu yüzümü buruşturarak baktığımda ağzındakini yutup bana dil çıkardı.

"Bowling oynayalım mı?"

"Olabilir."

...

"Takımları nasıl yapalım?"

SENİN İÇİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin