-3-

262 22 5
                                    

Multi : Savaş

Yeni çocuğu umursamayip Korayin yanına ilerledim. O da garibim öylece Gizeme bakıyor. Bir ara şu kızla konuşsam iyi olacak.

"Koray ben gidiyorum görüşürüz"

"Tamamdir görüşürüz "

Barın çıkışa doğru ilerliyordum ki arkamdan biri kolumdan tuttu. Sarhoş adamlardan biridir diye düşünüp yumruğunu hazırlamistim.
Ama arkama döndüğümde bunun yeni çocuk olduğunu gördüm.

"Ne var "

"Sahnede çok iyiydin "

Dedi ağzını yaya yaya. Sarhoş olduğu her halinden belliydi.

"Git başımdan "

Deyip kolumu kurtardım ama yine tuttu.

"Azra bekle "

"Ne var ya ne var "

"Sana bir şey söylemem gerek "

"Ne çabuk söyle "

"Burda olmaz, sessiz bir yere gidelim "

Deyip kolumdan tuttuğu gibi arka taraftaki odaların oraya doğru çekiştirmeye başladı.

Benim uyuduğum odaya girince arkamızdan kapıyı kapattı.

"Hadi ne söyleyeceksen söyle"

"Sen niye asabisin böyle, yoksa beni mi kıskandın ?"

"Salak mısın oğlum sen? İki saattir bunu demek için mi getirdin buralara?"

Kendini koltuğa atti.

"Aslında bir şey söylemeyecektim "

Dedi pis pis gülerek.  Allah'ım
kimlerle ugraşiyorum ya.

"Ya sabır "

Deyip odadan çıkiyordum ki küt diye bir ses duydum. Arkamı döndüğümde bu salak yere düşmüştü. Yüzüne baktığımda gözleri kapalıydı. Sızmış hayvan. Aman kalsın burda.

Odadan çıkiyordum ki başını yere çarpma ihtimali geldi aklıma. Ay bide ölür üstüme kalır. Sonuçta onu en son gören benim. Odanın kapısını tekrar kapatıp yerde yatan salağın yanına çöktum. Elimle yüzüne bir tokat attım.

"Kalk lan "

Tepki vermeyince bir tokat daha attım. Kafasını kaldırdığımda kan falan  yoktu. Tahmin ettiğim gibi sizmisti. O zaman kalsın burda görmedim duymadım bilmiyorum. Banane abi.

"Ya ben seninle niye uğraşıyorsam"

Tam çıkmak için ayağa kalkıyordum ki içeri Koray girdi. Önce yerdekine sonra bana baktı.

"Noluyor Azra "

"Sızdı "

"Kim bu "

"Malın biri boşver, bunu gormemis gibi yapalım "

"Saçmalama kızım Ümit abi böylelerini görünce çalışanlara kızıyor sonra "

"Of napicaz "

"Ayiltalim "

"Ayilmiyor"

"Sen tanıyor musun bunu "

"Hayır "

Dedim hemen. Neydi üç maymun.

"Hadi hadi söyle nereden tanıyorsun"

Hemen de anlıyor.

"Tanımıyorum dedim ya"

"Azra "

SENİN İÇİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin