Warning! 16+ content ;)
Ik heb ook een nieuw verhaal! Het heet Sterretjes en wordt wekelijks ge-update!Na een heerlijke lunch stappen ze weer op de motor. Wolfs is een stuk meer ontspannen en geniet nu ook intens van de omgeving. Na zo'n twee uur over smalle, slingerende paadjes langs de kust te hebben gereden, komen ze aan in het ommuurde havenstadje Tenby. Door een van de stadspoorten rijden ze het stadje in. De muren zijn eeuwenoud, iets wat Wolfs zeker kan appreciëren. Ze verblijven in een klein boetiekhotel in het centrum van het plekje. Als de motor is geparkeerd en de spulletjes zijn gepakt lopen ze het oude gebouw binnen. Het valt gelijk op hoe goed het onderhouden is. Er zijn veel authentieke details en het stamt uit de 19eeeuw, maar het ontbreekt er aan niets. Ze worden prettig ontvangen en naar hun kamer begeleid. De kamer is net zo luxe en authentiek ingericht als de receptie. Eva laat zich tevreden op het Super King Size bed vallen. 'Hier pas jij overdwars zelfs in!', grinnikt ze. Hij schopt snel zijn laarzen uit en klimt op het bed. 'Net niet hoor!', zijn hoofd steekt inderdaad net een stukje uit. 'Maar jij wel', hij trekt haar naar zich toe. Als ze naast hem ligt, gaat hij grijnzend boven haar hangen. 'Zie je, jij past wel! Maar net hoor', hij drukt een kus op haar mond en gaat weer naast haar liggen. Het zal er best grappig uit zien. Ze liggen allebei volledig aangekleed overdwars op het grote bed. Wolfs hand zoekt de hare die hij al snel vindt. 'Ik vind het zo fijn met je', fluistert hij. 'Ik ook', ze draait zich op haar zij en kijkt verliefd naar de man naast zich. 'Ik hou van je', fluistert ze zachtjes. 'Ik ook van jou', ook hij heeft zijn hoofd gedraaid en kijkt nu in haar prachtige ogen. Als Eva op haar lip bijt kan hij zich niet meer inhouden en drukt hij zijn lippen op de hare. 'Wolfs, ik wil meer', hijgt ze tegen zijn lippen als ze na een passievolle zoen even op adem moeten komen. Het is nu bijna twee weken geleden en ze wil meer dan alleen zoenen. 'Weet je het zeker?', steunt hij, ook hij is buiten adem. Ze knikt en een ondeugende glimlach verschijnt om haar mond. Als hij haar indringend aankijkt en de lust in haar ogen ziet, kan ook hij zich niet meer inhouden. Hongerig vindt hij opnieuw haar gezwollen lippen, welke als vanzelf toegang verlenen. Zachtjes bijt hij op haar lip, waarop een zachte kreun uit haar mond ontsnapt. Hij voelt hoe ze hem stevig beetpakt, haar nagels prikken door zijn overhemd en laten ongetwijfeld rode plekken achter op zijn rug. 'Mmm, Eef, je bent zo mooi', gromt hij, terwijl hij zijn handen van haar nek naar onder haar shirtje verplaatst. Hij drukt kusjes in haar hals en in combinatie met zijn sterke handen die nu haar borsten gevonden hebben bezorgd dit haar kippenvel. In een soepele beweging draait Wolfs hen om, waardoor Eva nu bovenop hem zit. Hij ziet dat het goed zit en terwijl hij haar bh los maakt, trekt zij haar shirt over haar hoofd. Voorzichtig komt hij wat omhoog, hij neemt een van haar inmiddels harde tepels zachtjes in zijn mond, terwijl hij haar andere borst stevig masseert. 'Oh, Wolfs', ze heeft hier zo lang naar verlangd. Ze leunt wat naar achter en met haar hand gaat ze over de groeiende bult die nog altijd verborgen is onder zijn jeans. Als ze met haar hand onder de stof wil duiken, pakt hij zachtjes haar pols vast. Vragend kijkt ze hem aan. 'Vandaag gaat het om jou', grijnst hij lief. Ze wil haar mond opendoen om er iets tegenin te brengen, maar zijn mond heeft de hare alweer gevonden. Voorzichtig draait hij hen weer om, zodat ze nu op haar rug onder hem ligt. Met zijn vinger gaat hij zachtjes over haar prachtig gevormde lippen, 'ik ga jou verwennen, lieve Eva'. Voorzichtig trekt hij ook haar broek uit, zodat ze in haar slipje op bed ligt. Zijn vingers verkennen elk plekje van haar lichaam, gevolgd door zijn zachte lippen, zijn ruwe stoppelbaardje en zijn behendige tong. Hij doet het rustig aan, wil genieten van dit moment, maar wil vooral zeker weten dat zij ervan geniet. Dat zij op haar gemak is. Langzaam verplaatst hij zijn hand naar haar slipje, welke al redelijk vochtig is. Als hij zijn hand over haar nog bedekte schede laat gaan kan ze een luide kreun niet meer tegenhouden. Hij glimlacht, 'ik hou van je', fluistert hij tegen haar lippen. Waarna hij nog een laatste kus op haar perfecte mond drukt, voordat hij zijn aandacht volledig op het centrum van haar genot richt. Zachtjes drukt hij kusjes aan de binnenkant van haar liezen. Hij focust zich niet op de littekens, maar laat ze ook niet buiten beschouwing. Het is een deel van haar. Zij ziet het misschien als imperfectie, maar voor hem is alles aan haar perfect. Ondanks dat hij zich bewust is van wat hij wel kan doen en wat hij niet van doen, geniet hij hier enorm van. Dat ze dit toelaat betekent zó veel voor hem. Hij kan zich niet voorstellen hoe veel vertrouwen ze wel niet in hem moet hebben om hem zo snel zo dichtbij te laten komen. 'Wolfs', kreunt ze, ze kan niet meer wachten. Ze wil dat hij haar aanraakt op de plek die om zijn aandacht schreeuwt. Liefdevol trekt hij haar slipje naar beneden, waarna voorzichtige kusjes drukt op de plekken die net nog onder het textiel verborgen waren. Gewillig spreidt ze haar benen een beetje, waar hij op reageert door zijn tong door haar zachte huidplooien te bewegen. Hij voelt hoe ze siddert onder zijn aanraking en terwijl hij zachtjes op haar klit zuigt brengt hij voorzichtig een vinger bij haar naar binnen. Ze schiet iets omhoog en grijpt zijn haar vast, 'oh, Wolfs, alsjeblieft'. Hij is niet van plan om zijn verlangen in dit spel der liefde te vermengen, hij wil dat ze beseft dat het ook alleen om haar genot mag gaan. Als hij voelt dat zijn vinger verder naar binnen wordt gezogen zet hij een tandje bij, hij glijdt met nog wat vingers naar binnen en beweegt ze iets harder en dieper naar binnen. Als snel voelt hij haar lichaam schokkend om zijn hand sluiten en een luide kreun vertelt hem dat ze klaar is gekomen. Teder kust hij haar gevoelige vagina en proeft hij voor het eerst haar climax. 'Je bent zo lekker, Eef', hij komt langzaam omhoog terwijl hij met zowel zijn vingers als zijn mond haar huid blijft verwennen. 'Dat... dat was...', hijgt ze. Hij legt een vinger op haar lippen en glimlachend drukt hij een kus op haar mond. 'Ik hou zo ontzettend veel van jou, Eva', hij trekt haar dicht tegen zich aan. Haar bezwete voorhoofd rust op zijn borst en met haar nog natrillende vingers maakt ze rondjes op zijn arm. Hij voelt hoe haar hand zich steeds verder naar beneden verplaatst en verstrengelt zijn vingers met de hare. 'Later', fluistert hij en hij drukt een kus op haar slaap. 'Ik hou van je', fluistert ze, waarna ze een geeuw niet kan onderdrukken. Tien minuutjes later ligt ze vredig op zijn borst te slapen.
JE LEEST
Littekens
FanfictionNa een moeilijke jeugd heeft Eva van Dongen haar leven redelijk op de rit. Ze heeft een leuke baan en een aantal goede vrienden. Uiteraard heeft ze littekens over gehouden aan wat ze allemaal heeft meegemaakt, zowel fysiek als mentaal, maar ze is ee...