Ehm... Tja. Ik hoop dat ik mezelf niet teveel heb laten gaan...
16+! Text is van seksuele aard.
Haar handen verkennen zijn lichaam. Zijn gespierde borst en torso, zijn strakke billen, zijn brede schouders. Als ze zijn erectie tegen haar buik voelt prikken verbreekt ze de zoen, glimlachend kijkt ze hem aan. 'Je hebt lang genoeg gewacht', fluistert ze, terwijl ze een kus in zijn nek drukt en haar hand om zijn kloppende geslachtsdeel vouwt. 'Oh Eva', kreunt hij. Hij neemt haar vrije hand in de zijne en knijpt er zachtjes in. Met zijn andere hand haalt hij handig het elastiekje uit haar haren, waarna hij zachtjes door haar lange lokken woelt. Ruw plaatst ze haar lippen weer op de zijne, hij merkt dat de nood hoog is en haalt snel zijn lippen een stukje van elkaar, zodat haar tong de zijne weer kan vinden. Hij trekt haar dicht tegen zich aan, zodat ze moet ophouden met het stillen van zijn verlangen. 'Kom', fluistert hij tegen haar lippen, hij neemt haar bij de hand en loopt naar de slaapkamer. Voor het bed blijft hij staan, hij laat zijn duim voorzichtig over haar kaaklijn gaan en drukt een tedere kus op haar mond. 'Mag ik?', doelt hij op haar badjas, die ze nog steeds aanheeft. Haar wangen kleuren lichtroze, maar toch knikt ze. Voorzichtig knoopt hij de band om haar middel los. De witte badjas hangt nu losjes om haar strakke lichaam. De zachte stof verbergt grotendeels haar borsten, maar hij kan de rondingen toch onderscheiden. In tegenstelling tot Wolfs, heeft Eva wel een slipje aan onder de badjas. Hij kijkt haar nog eens diep in de ogen en ziet dat het goed zit. Langzaam brengt hij zijn handen richting haar schouders, hij schuift ze onder de stof en zorgt zo dat haar lichaam ontbloot wordt. Als de badjas op de grond valt, wendt ze haar blik af. Hij knijpt even in haar schouders en brengt dan zijn vinger naar haar kin, welke hij oplicht. Hij ziet de onzekerheid in haar ogen, 'Eef, je bent prachtig. Écht waar. Bloedmooi', fluistert hij. Waarna hij zijn lippen even in haar nek drukt, om haar daarna weer aan te kijken. 'Ontspan je', ze glimlacht en drukt een kus op zijn lippen. 'Floris, ik wil met je vrijen', ze slaat haar armen om hem heen en drukt zich dicht tegen hem aan. 'Kom hier dan', fluistert hij in haar oor. Hij plaatst zijn handen onder haar billen en tilt haar op.
Voorzichtig legt hij haar op bed, hij komt boven haar hangen. Ze schiet omhoog en hun lippen ontmoeten elkaar in een passionele zoen. Als hij op haar lip bijt, hoort hij een zachte kreun uit haar mond ontsnappen. Hij haalt zijn lippen van de hare en verplaatst ze naar haar nek. Al snel vindt hij het plekje waar hij naar op zoek is. 'Flo', kreunt ze verlangend. Met zijn hand kneedt hij zachtjes haar borst, waarna hij daar ook kusjes op plaatst. Langzaam vindt hij zijn weg verder naar beneden. Als hij met z'n hand over haar slipje wrijft kronkelt ze onder zijn aanraking. Hij glimlacht en drukt zijn lippen weer op de hare, terwijl hij met zijn hand onder de stof duikt. Hij beweegt zachtjes over het knobbeltje tussen haar zachte huidplooien, als hij haar zwaarder voelt ademhalen, brengt hij voorzichtig eerst één en dan twee vingers naar binnen. 'Wolfs', ze kan zich niet langer op de zoen concentreren. Zijn zachte lippen maken zich los van de hare en al snel voelt ze hoe ze zich om haar klit sluiten. Als hij dan ook nog een derde vinger bij haar naar binnen brengt, komt ze kronkelend van genot klaar. Glimlachend komt hij naast haar liggen. Ze kruipt dicht tegen hem aan, met haar hand streelt ze zijn borst. Als ze weer op adem is gekomen, gaat ze met een ondeugende blik in haar ogen op hem zitten. 'Het hoeft niet hè', vertelt hij nog maar eens. Ze legt haar vinger op zijn lippen, welke ze snel vervangt door haar warme, inmiddels dieprode lippen. Ze schuift steeds een stukje naar achter, terwijl ze kusjes in zijn nek, op zijn borst en rond zijn navel drukt. Als ze met haar nu ontblote onderlijf over zijn kruis schuift, voelt ze wat ze met hem doet. Snel schuift ze nog wat verder naar achter. Met haar ene hand masseert ze zachtjes zijn ballen, terwijl ze de andere over zijn stijve penis laat glijden. De zachte aanrakingen maken hem helemaal gek en al snel voelt hij dat hij het niet lang vol gaat houden. 'Eva', hijgt hij, 'kom'. Langzaam komt ze weer omhoog, ze voelt hoe zijn vochtige eikel tegen haar buik prikt en wil zich op hem laten zakken. Wolfs trekt haar echter dicht tegen zich aan, zodat dat niet gaat. 'Eef, condoom', hij klinkt buiten adem. Ze schudt haar hoofd en drukt haar lippen op de zijne, 'als het gebeurt, gebeurt het, toch?'. 'Weet je het zeker?', ze knikt, 'heel zeker'. Hij verslapt zijn grip en ze verplaatst zich weer een stukje naar achteren. Terwijl ze elkaar diep in de ogen kijken laat ze zich langzaam op hem zakken. Haar lichaam omsluit het zijne alsof het zo bedoeld is. Langzaam komt ze in beweging. Als ze haar ogen sluit, legt hij zijn handen op haar heupen en brengt ze steeds verder naar boven. Een kreun van genot komt uit haar mond als hij haar borsten omsluit. 'God, Eva', hijgt hij, hij trekt haar dichter tegen zich aan, zodat hij nog dieper in haar komt. Ook hij begint nu mee te bewegen, waardoor ze beiden steeds dichter bij hun hoogtepunt komen. Als hij bijna komt, laat hij haar los zodat ze weer rechtop kan gaan zitten, terwijl ze elkaar diep in de ogen kijken, bereiken ze gelijktijdig hun climax. Hij trekt haar dicht tegen zich aan, 'ik hou zo onwijs veel van jou, lieve Eva', zijn stem klinkt schor. 'Ik ook van jou', fluistert ze, waarna ze een kus op zijn borst drukt. Zo blijven ze liggen, haar bezwete lichaam op dat van hem, met haar vinger maakt ze wat figuurtjes op zijn borst. Na een tijdje voelt hij hoe haar vinger zijn huid steeds lichter aanraakt en haar ademhaling steeds regelmatiger wordt. Als ze in slaap is gevallen, zucht hij diep. Een traan rolt over zijn wang. De zilte parel is een combinatie van geluk en verdriet. Hij heeft zijn eigen emoties binnen de perken weten te houden de laatste weken, in de hoop dat dat beter zou zijn voor haar. Maar nu komt alles opeens keihard binnen. Hoe ze zo plots samen zijn gekomen, hoe dat geluk ruw verstoord werd door Kostijnse, hoe ze deze week soms enorm genoten en soms door enorme diepe dalen gingen. Hoe ze op de laatste avond hun enorm sterke geestelijke band hebben verdiept met een lichamelijke band. Hij hoopt dat ze net zo genoten heeft als hij.
Sterretjes is ook weer ge-update!
JE LEEST
Littekens
FanfictionNa een moeilijke jeugd heeft Eva van Dongen haar leven redelijk op de rit. Ze heeft een leuke baan en een aantal goede vrienden. Uiteraard heeft ze littekens over gehouden aan wat ze allemaal heeft meegemaakt, zowel fysiek als mentaal, maar ze is ee...