6

1.1K 93 7
                                    

-De ce te-ai comportat așa cu el? Ce a fost în capul tău, Jimin? întrebă revoltat Taehyung înfigând nervos furculița în mâncare.
-Ce vrei să spui? Eu zic că a mers perfect. Tu o să ai ocazia să petreci mai mult timp cu Jungkook, iar eu o să obțin niște poze drăguțe pentru instagram. De ce pari atât de nemulțumit? întrebă pe un ton plictisit.
-Pentru că ai fost nesuferit cu bietul băiat.
-Crezi? Am încercat doar să mă impun că să obțin ceea ce vreau. Îți sugerez să faci același lucru, Taehyung.
-Adică?
-Dacă chiar vrei să obții ceva de la cineva cum am mai zis trebuie să te impui. Dacă vrei ceva de la acest băiat doar impună-te. Arată-i că ești sigur pe tine și știi exact ce vrei. Oricum norocul tău că Jungkook nu pare genul de persoană care să obiecteze prea mult. O să fie foarte ușor să...
-Să ce? îl întrerupse Taehyung.
-Să îl faci să te placă. Să obții ce vrei de la el.
Jimin dusese paharul de vin la gură dându-l pe gât ca pe apă.
-Hai să te duc acasă până când nu beau prea mult și nu o să mai fiu în stare să conduc.
-Jimin, ești atât de enervant când pari atât de sigur pe tine, zise Taehyung dându-și ochii peste cap.
-Unele persoane consideră acest lucru sexy. Oricum probabil am moștenit asta de la tata, îi răspunse făcându-i cu ochiul.

Era chiar atât de enervant faptul că era sigur pe el? Era un defect?
Poate Yoongi l-a văzut ca pe un defect și din cauza asta a decis să se despartă de el.
Ultimele lui cuvinte înainte să îl părăsească încă îi răsunau în cap.
"Ești atât de sigur pe tine Jimin. Ești atât de sigur că poți obține mereu ceea ce vrei, că persoanele te plac pentru personalitate ta, dar lor nici nu le pasă ce spui de fapt. Ești penibil Jimin, e penibil că chiar crezi că poți să mă convingi să mai rămân cu tine, să mai fiu jucăria ta. Nu îmi ești deloc superior, ești penibil și de data asta nu vei obține ceea ce vrei pentru că eu te părăsesc și e definitiv."

Și parcă avea dreptate, parcă Yoongi avuse dreptate sau doar credea asta din pricina alcoolului pe care l-a consumat în mod excesiv. Doar pentru că avea bani asta nu însemna că era fericit.
Ce erau banii? Doar niște hârti pentru care atâția oameni au stat cu el și s-au lăsat călcați în picioare de el, doar pentru niște hârti.
Doar pentru că arăta bine asta nu însemna că era iubit, niciodată nu a fost el iubit, ci doar trupul său a fost iubit de atât de multe persoane.
A crezut mereu că are tot ce își dorește, că poate să obțină tot ce voia, dar parcă nu avea aboslut nimic, nu obținuse nimic, măcar știa ce voia?
A trăit o viață superficială doar că într-un final să devină la fel de superficial.
A fost iubit de toți și de nimeni.  Era penibil, încercând să pară atât de sigur pe el, atât de fericit.
Sau poate doar alcoolul îl făcea să își vadă viața atât de tristă. Următoarea zi va fi mai bine. Asta își tot spunea Jimin.

jimin_park:Nu știu dacă dormi sau nu la ora asta. Eu doar mă gândeam... mă gândeam că toate lucrurile rele care se spun despre mine sunt adevărate. Mă gândeam că niciodată nu o să fiu persoana bună care aș vrea să fiu.
Doar nu mă băga în seamă, sunt beat și nu am cu cine să vorbesc...

jk.kk_:Jimin ce te-a apucat? De ce gândești așa?

jimin_park: Am realizat cât de nesuferit sunt. Știi ultima mea relație nu s-a terminat prea bine. Ceea ce mi-a spus fostul meu era adevărat. Chiar sunt penibil. Oricum e vina mea, e vina mea că am crezut că o să rămână cu mine chiar dacă îl tratam ca pe jucăria mea, nu?

jk.kk_:Ce vrei să spui? Și nu ești deloc nesuferit. Cred că pui prea multă persiune pe tine. Nimeni nu e perfect Jimin, dar te asigur că tu ești cel mai aproape de perfecțiune.

jimin_park:Chiar crezi? Să te cred? Da chiar, spune-mi. De ce mă placi? Mă placi doar pentru felul în care arăt. Nu nega... Spune-mi adevărul, te rog.

jk.kk_:Ești extrem de frumos și atrăgător, asta e evindet. Și normal că sunt extrem de atras fizic de tine, dar știu că ești mai mult decât o persoană frumoasă. Ești mai mult decât un băiat răsfățat de bani gata. Ai ceva, ceva ce te face minunat, ceva ce e doar al tău. Sper să realizezi și tu asta.
Am început să te plac când  ți-am văzut zâmbetul. M-am îndrăgostit de zâmbetul tău pentru că mi-a luminat întreaga existență. Doar un zâmbet a putut să mă facă fericit, și era zâmbetul tău.

jimin_park: Știi, nimeni nu mi-a spus vreodată ceva atât de frumos...
Mă tem că voi începe să am un crush pe tine. Deja îmi placi foarte mult, ceea ce e ciudat. E ciudat că în fiecare zi aștept să primesc un mesaj de la tine... Eu cred că mă culc. Mulțumesc pentru cuvintele frumoase. Noapte bună.

jk.kk_:Jimin, îți promit că voi face tot posibilul să vezi cât de minunat ești. O să te ascult mereu și voi încerca
să te fac fericit. Ești mai mult decât un tip pe care îl plac pentru că arată bine. O să sune siropos,dar... tu ești singurul care mă face să zâmbesc. Și aș da orice ca să pot să văd din nou acel minunat zâmbet al tău.

A adormit zâmbind, recitind fiecare cuvânt scris de el. Indiferent de cine era cel care îi spusese acele cuvinte frumoase, Jimin știa că îl plăcea, îl plăcea mult chiar dacă știa puține lucruri despre el. Și chiar se gândea că ar putea să îl facă să uite de toate relațiile sale nereușite, că ar putea să îl facă să se simtă măcar odată cu adevărat iubit de cineva.

ɴᴏ ᴄᴏɴᴛʀᴏʟ| jikookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum