mysweetiepie💕🍬:Jimin, Jimin!!!
mysweetiepie💕🍬:Jimiiiiinn. Dormi?
mysweetiepie💕🍬:Răspunde te rog. Te rog, te rog, te rog!mysweetiepie💕🍬a trimis o fotografie:
mysweetiepie💕🍬:Dacă nu răspunzi îți fac spam cu poze cu Yoongi. Și nu cred că vrei să îi vezi moaca fostului tău așa că ai face bine să răspunzi Park!!! E foarte mega important.
mysweetiepie💕🍬:Park
mysweetiepie💕🍬:Park Jimin
mysweetiepie💕🍬:Jimin răspunde astfel o să regreți😡Wtf Tae! Ce naiba ai?! Și de ce naiba mi-ai trimis o poza cu Yoongi?!😡
Vrei block și nu știi cum să îl ceri?mysweetiepie💕🍬:Jiminie uwu mi-ai răspuns❤️❤️❤️. Bună dimineața raza mea de soare💘☀️
Nu e o dimineață atât de bună dacă m-am trezit văzând moaca idiotului de Yoongi...
Ce vrei Tae? De ce naiba îmi dai mesaje la 7 dimineața?!mysweetiepie💕🍬:E bine să fii matinal Jimin. Îmi pare rău, nu am vrut să îți stric dimineața. Dar mă ierți, nu-i așa💕
Ce vrei Tae, spune repede până când nu decid să te blochez și mă culc din nou.
mysweetiepie💕🍬:Aww, și eu te iubesc Jiminie💘. Așa ghici cine mi-a dat like la mai toate pozele?!
Maică-ta? De unde naiba să știu?! Doar spune-mi.
mysweetiepie💕🍬:Cineva s-a trezit cu fața la cearceaf...
Vrei să spui că s-a trezit văzând o poza cu ex ul său. Poză trimisă de cel mai bun prieten al său😒
mysweetiepie💕🍬:Scuze, scuze. Așa, să revenim la subiect. Persoana care mi-a dat like la mai toate postările de pe insta este *sunet de tobe*: Jungkook, Jeon Jungkook aka crushul meu din liceu.
Aha, nu îl știu. Altceva?
mysweetiepie💕🍬:Ce bou ești uneori. Cum să nu îl ști? Ți-am mai zis de el. Studiează și la aceeași facultate cu mine. Te urmărește și îți dă like-uri și comm-uri. Cum naiba nu îl ști?! Ți-a afectat vopseaua neuronii? Nu ți-a distrus doar părul, ci și neuronii sau ce?
Scuză-mă tu pe mine, dar nu e vina mea că ai avut nu știu câte crushuri în liceu. A da, și crezi că mă uit cine îmi dă like-uri și commuri?
mysweetiepie💕🍬:Pa Jimin, se vede ce îți pasă... Enervantule...
Aolo , îmi sună cunoscut numele, dar nu știu cine e.
Tae, de ce nu răspunzi?
Te-ai supărat?!
Nu am vrut să fiu nesimțit cu tine, doar că abia m-am trezit...
Tae...
CITEȘTI
ɴᴏ ᴄᴏɴᴛʀᴏʟ| jikook
Fanfiction"-Cred că ți-ai ieșit de sub control. - Când e vorba despre tine ce mai e ăla control? O să fac orice că să fii al meu, Park Jimin." Doar un mesaj de la un necunoscut și viața lui Park Jimin a fost dată peste cap. Cine ar fi crezut că doar un admira...