"Mwo? sejak bila Taehyung?!"
Taehyung mula meraih lembut pergelangan tangan Seul yang mempunyai gelang garnet tersebut.
"Tak nampak ke gelang garnet yang awak pakai ni? saya tahu awak dah tahu apa maksud gelang ni kan?"
"Buka gelang ni Taehyung. Saya tak nak jadi queen awak. Awak cari gadis lain yang lagi bagus dari saya" Seul berani merenung tepat iris mata Taehyung yang mula bertukar ke warna hijau.
Taehyung tersenyum sinis.
Dia mula merangkul pinggang kecil Seul dengan kemas. Dia mula berbisik.
"My Queen listen to me, i don't easily give up on things i really want. A king is not complete without his queen. I don't care if you don't like it. No matter what, you always be my lady and my queen Kim Seul!"
Seul menolak kuat dada Taehyung.
"Awak tak boleh saya buat macam ni!!!"
"Yes i can"
"Awak belum sah lagi jadi King Garnet Taehyung!"
Taehyung ketawa sinis.
"Tak lama lagi sayang dalam 3 hari lagi"
Mata Seul membesar.
"Lepas pertabalan tu. Saya terus umumkan kepada semua orang about us. Saya dah rancang semuanya Seul dengan baik. Dalam bulan ni juga awak akan kahwin dengan saya" senyumnya manis.
"Awak tak boleh paksa saya! saya ada hak tentukan hidup saya"
"Hak? kelakarnya. Raja awak ada hak sepenuhnya pada awak sayang"
"Kenapa awak berubah sangat ni Taehyung?!"
"Awak yang buat saya berubah lupa?" soalnya semula. Seul tercenggang. Dia mendekati Seul semula wajahnya diusap lembut.
"Nanti saya datang semula tengok awak tak lama pun" dia mengucup dahi Seul lembut lalu pergi.
"Pastikan dia tak keluar dari bilik saya sampai saya sendiri beri arahan faham!" tegas Taehyung bersuara lantang dan seul baru sedar.
"Baiklah Tuan" tunduk mereka sopan.
"Taehyung jebal!!" tak sempat Seul menghampiri pintu tersebut lantas ditutup dan dikunci.
Taehyung dapat mendengar jeritan dan rayuan milik Seul.
"Mianhae Seul"
_________________________
Taehyung melihat bangtan semua sudah pun berkumpul. Dia mengambil tempat di sebelah Jungkook.
"Malam semalam macam mana? best tak?" bisik Jungkook.
PPAK!
Buku komik bertajuk slam dunk milik Yoongi itu mengena kepala Jungkook.
"Hyung!!!" Jungkook memegang kepalanya yang sakit dan mendengus geram.
Taehyung hanya ketawa kecil.
"Siapa suruh kau bisik kuat-kuat juon! kan dah kena dengan Yoongi hyung hahah" gelak Jimin dan Jungkook hanya menjeling tajam.
"Aku dengan Seul tak buat apa-apa lah. Tidur jer sama-sama tapi aku tak buat macam tu. Tunggu aku jadi suami dia baru aku terkam dia betul-betul tak macam kau asyik nak terkam anak dara orang jer" perli Taehyung.
"Mana ada! kook baik lagikan suci dan murni!"
"Yelah tu setiap hari tukar perempuan. Jangan ingat hyung tak tahu" Perli Jimin.
"Kau jeman sama lah jelah dengan si juon tu" kata Jin"
"Eh asal chim pulak?!"
"Kau ingat aku tak tahu kau yang mula-mula ajak kook pergi club kan lepastu ajar dia macam-macam Park Jimin!!"
"Chim cuma turunkan ajaran tradisi turun temurun dari Namjoon hyung jer"
Membesar mata Namjoon mendengarnya.
"Pehal mention nama aku?!! aku tak bersalah okay. Kau yang nak ikut sangat!" jelingnya tajam.
"Padan lah korang tiga ni gatal bebenor ish-ish" Hoseok mengelengkan kepalanya.
"Hoseok hyung pun sama!" tuding Jungkook tidak mahu mengalah.
"Dah-dah nanti sambung gaduh balik. Kita bincang dulu"
_______________________
Gado-gado jangan tak gaduh😂💜
Jangan lupa vote tau! fighting💜
TBC..
YOU ARE READING
[C] GREEN GARNET + Kim Taehyung
Fanfic"My Queen listen to me, i don't easily give up on things i really want. A king is not complete without his queen. I don't care if you don't like it. No matter what, you always be my queen" GREEN GARNET + KIM TAEHYUNG ------------------------------ K...