-BÖLÜM DEĞİL-

3.7K 364 140
                                    

Başlıktan da anlaşıldığı üzere bu bölüm değil. Birkaç şey söylemeye geldim buraya. Çok zamanınızı almayacağım.

Konuşmak istediğim şey en son yayınladığım bölümle ilgili. Öncelikle şunu belirtmeliyim ki, orada yazılanlar bir tecavüz sahnesi değildi. Tecavüzün ayrımını yapabilmeliyiz diye düşünüyorum en azından. Tecavüzün ne demek olduğunu bilenler? Bölümü savunmuyorum. Tecavüz olmasa da bir taciz söz konusu. Fakat bu benim kurgum. Tacizin mükemmel olduğunu falan da söylemiyorum.

Bu kitabın normal olmadığını biliyorsunuz. Taehyung'un bir psikopatken Jin'i görünce "Ay çok yakışıklı çocukmuş, ona aşık oldum. Artık çok iyi biri olup ona sadece değer vereceğim." demesini mi bekliyordunuz? Taehyung'un psikopat olduğunu bölümlerde yeterince belirttiğimi düşünüyorum. Spoiler vermek istemiyorum fakat o kimseyi gerçekten sevemediği için nasıl davranacağını bilmiyor. Zaten koca bir psikopat var onunla yaşayan. Kendi kendini yenmeye çalışan bir savaş var onun içinde.

Beğenmediyseniz söyleyebilirsiniz. Bu bir eleştiridir. Fakat bölümü yayınladıktan sonra gelen yüz kusur yorumdan sadece biri tecavüzle ilgiliydi. Sonra önceden bayıla bayıla yorum atanlar şimdi dönüp tecavüz olmamalıydı yazmaya başladığında şaşırdım. Tekrar söylüyorum ve tekrar hatırlatacağım. Bölümde "tecavüz" yok.

Okumak zorunda değilsiniz. Artık okumayacağını söyleyen birini daha gördüm. Üzgünüm açıkçası fakat kendi istediğiniz. Fakat buna sinirlenenlerin en başından kitabı bırakması gerektiğini düşünüyorum. Çünkü Taehyung en başından beri Jin'e türlü acılar çektirdi.

Aldığım tepki için üzgünüm fakat bölüm için üzgün değilim. Bu benim kurgum. Aralarındaki çekimi Jin'in anlaması için bir şey yazmam gerekiyordu. Taehyung, Jin'in söylediği gibi eski psikopat haline bir anda dönüp kendini kaybediyor. Jin'in istemediği bir şeyi yapmaya başladığında Jin ağlamaya ve onu sakinleştirmeye çalışıyor. Fakat Taehyung kendini Jin'den ayıramıyor. Onu öpmeye devam etmek istiyor. Onun tenini koklamaya devam ediyor. Fakat sonra bu şey Jin'in değişik hissetmesi ne neden oluyor. Bir süre sonra o da durduramamaya başlıyor. Her ne kadar aralarında kötü olaylar yaşanmış olsa da, Jin tuhaf bir şekilde zevk gibi bir duygu hissetmeye başlıyor. Onu istemeye başladığında yavaş yavaş ona çekildiğini anlıyor.

Bölüm yazıyordum fakat gelen yorumlardan sonra yarım bıraktım. Bu kitap tatlış bir aşkın olduğu kurguya sahip değil. Tamamen psikopat bir Taehyung ve normal bir yaşantısı olan Jin'in hakkında.
Bu açıklamayı yapıyor olmak bile beni şaşkınlığa uğratıyor. Çünkü ilk başlarda kötü yazdığımı düşünüp üzülmüş, yorgun argın yazmış olsam bile bölümü silmeyi düşünmüştüm. Yazım hatalarına bile bakamadığım bir bölümdü çünkü uyumayıp yazmıştım. Üzgünüm ama bölümü silmeyeceğim. Böyle bölümleri neden yazdığımı sırlar ortaya çıktığında anlayacaksınız, tabiki okumaya devam ederseniz.

Çok bile konuştum. Daha söyleyecek çok şeyim var fakat artık durmalıyım, değil mi?

*Son bölümde tecavüz sahnesi bulunmamaktadır.*

Okuduğunuz için teşekkürler.

KOMA -TAEJİN- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin