תחרות הגרפיקות של אנג'י- חודש יולי

241 24 21
                                    

מכיוון שהתחרות התבטלה בצער רב והמקום הראשון לא יכול להיות שלנו, אני מעלה את הכריכה היום.
רגע, אנחנו? מי אלה אנחנו?

שלום וברוכים הבאים לספר הזה, הנה יהיה ההסבר לכריכה שאני וWarriorforever1502 יצרנו יחד.

אז אנג'י העלתה בשעה מאוחרת למדי את הנושא של חודש יולי. כמו כל נושא ב3 חודשים האחרונים, קיללתי את עצמי ואז התחלתי לחרוש רעיונות בתוך המוח שלי. במשחק אסוציאציות חביב עם עצמי, הגיע לי חצי טוב חצי רע, דבר שגרם לי לחשוב על וואריור שמשלימה אותי ואני משלימה אותה. היא שלילית, אני חיובית, ואנחנו כמו יינג ויאנג כזה.

(אחרי כמה ימים הבנתי שגם השמות שלנו הם סוג של הוכחה לכך. הכינוי שלי פה באתר הוא אייקו, שזה אומר ביפנית ילד של אהבה. את השם של ווארי אני בטוחה שאין צורך להסביר. אני מוצאת את זה מאוד אירוני אם מתייחסים לחיוביות שליליות שלי ושל ווארי).

בכיתי בתוך ליבי שלא נוכל לעשות כריכה ביחד כי זה תחרות וזה, זאת פנטזיה שלי לעשות כריכה עם עוד מעצב באתר. אה, כמובן שדיברתי עם ווארי הפנטזיה דלי, כ אני גוררת אותה להרבה צרות שלי, ממש התמרמרתי לבד. דיברנו על זה, התלהבנו מהרעיון, שאלנו את אנג'י מאוחר מאוד בלילה וחיכינו לתשובה.

אה, שכחנו לציין שהתחלנו לעבוד על הרעיון בזמן ההמתנה. היו לנו תכניות, רעיונות וחומרים, אז תשובה שלילית מבחינתנו לא הייתה אופציה.

אז החלטנו שהיא תצלם תמונה בצד שלה ואני אצייר בצד שלי, ואז נאחד בניהם. היא מצלמת מהמם ומקצועי כל כך! יש תמונות בספר החפירות השני שלה, מוזמנים לראות😊.

אז התחלנו בעבודה על הרעיון, כמו כל דבר יצירתי שעובדים עליו, ועלו לנו הרבה אסוציאציות, הנה העיקריות בניהן:
1. חיוביות ושליליות
2. איכות הסביבה
3. בין מציאות לדמיון

כמובן שניסינו לשלב את כולם ביחד איכשהו (אבל לא התחייבנו לרעיון איכות הסביבה כל כך).

אחרי מחשבה על רעיון כללי והתלבטות לגבי הצילומים, ראינו את החומרים שיש לנו. ווארי שלחה מלא תמונות יפות של פרחים, וכמובן בשעות הלא נורמליות שדיברנו בהן, עלו לי רעיונות להם עשיתי סקיצות. יום למחרת הייתי מכונה של סקיצות. יצא שבאופן טבעי למדיי בחרנו את התמונה שנשתמש לכריכה שלנו, אותה ראיתם בתחרות. יצא שהרעיון שלנו נותר חיובי ושלילי (וגם קצת דמיון ומציאות), עם הרבה מוות. משעשע שכל אחת לקחה חצי שפחות אופייני לה להרגיש. ווארי לקחה את החצי החיובי, ואילו אני את השלילי יותר.

(בדיוק כשהבטחתי לאנג'י שלא הולך להיות רעיון מסובך להבנה החודש, הנה אני פה שוב עם רעיון מסובך. טוב, לפחות היא לא צריכה לחשוב עכשיו מה מסתתר מאחורי הכריכה כי אני כותבת כאן את ההסבר עליה)

הציורים של אייקו בגנון וואטפדWhere stories live. Discover now