אז אני לא מאמינה ש"מחברת הציורים שלי" זכה בתחרות העשור מאת Angie_Writing באקראיים (ושמעשה בחזייה הוא אחד מנבחרי המנהלת אבל עליו כבר אדבר שם). חטפתי הלם קטן, ShoshaYu וshinyshahaf יודעות...
עכשיו אני כותבת את זה ואני חושבת לעצמי כמה אירוני זה שספר ציורים זכה במקום בו הספרים שולטים. המחשבה הזאת מאוד משעשעת אותי.
אז אני רוצה לומר תודה על כל התגובות החמות בדירוגים! אני שמחה לשמוע שאתם אוהבים את הספר הזה ונהנים לקרוא על תהליך העבודה שלי על הציורים. הייתי שמחה להגיב לכל אחד ואחת מכם אבל לא רציתי ליצור ספאם וכאלה. אני גם מהסטייל של לשמוע את הכל ואז להגיב לזה בפרק אחד מרוכז, כפי שאפשר לראות מציור מחדש של כריכות בתחרות הגרפיקות 2019. העדפה שלי היא להקשיב לביקורת, לעבד אותה כמה זמן כך שאוכל לשמור על מה שאני רוצה אבל להשתפר בהתאם, ואז להגיב. אסון קורה כשאני מגיבה מיד (אנג'י יודעת כמה חמור זה).
אז שוב תודה לכם על התמיכה בספר הציורים שלי ועל זה שאתם אוהבים אותו. זה לא כל כך מובן מאליו בשבילי כי אני מציירת בשביל ההנאה האישית שלי. פתחתי את הספר הזה רק בשביל המדבקה של תחרות הגרפיקות 2019 והחלטתי שאפרסם בו ציורים שלי. כשעבדתי על הכריכה של חודש מאי אמרתי לעצמי: "וואלה, יהיה נחמד לתאר את התהליך של היצירה ולא רק פשוט לשים את הכריכה ודי." מפה לשם זה נהפך לחלק מהכיף שלי פה: לצייר משהו ולכתוב במקביל את תהליך העבודה שלי עליו החל מתחילת הרעיון ועד התוצאה הסופית. יצא שהספר קיבל אהדה וקוראים והקונספט הזה של לתאר את תהליך היצירה פה נהפך למשהו שנחשב מקורי שלי, מה שאגב הוא ממש לא נכון! מקווה שעוד אמנים פה באתר ישתפו על תהליך העבודה שלהם. מה שיפה בקהילת הוואטפד הישראלית הוא שעוזרים אחד לשני לצמוח. אם עוד אמנים ישתפו בתהליך שלהם, אמנים אחרים יראו דרכי מחשבה של אנשים פה ויאמצו דפוסים שטובים להם לתהליכי עבודה, ימצאו דרכי עבודה שטובים להם. אלה שמשתפים ישתפרו מעצם השיתוף. כן, זה מפחיד בהתחלה, אבל התוצאה משתלמת.
קיצור, כיף לדעת שאתם נהנים ממשהו שאני נהנית ממנו ומקבלים השראה ורצון לצייר.
מסר לכל אלה שאמרו בדירוגים שהם קוראים את תהליכי העבודה שלי ואני עושה להם חשק לצייר אבל מוותרים בגלל שהתוצאה תהיה חרא: גם אתם יכולים לצייר, כולם מתחילים מאפס. ראיתם את הצצה לציורים שלי מהעבר, התוצאות היו רחוקות בשנות אור מהתוצאות שלי עכשיו. אבל לומדים, מתאמנים, מנסים, נכשלים, מצליחים.
(עכשיו אני קולטת שאולי הייתי צריכה לכתוב את זה בזמן תחרות העשור כשיכולת ההבעה שלי עדיין הייתה לצידי והמחשבות עוד היו טריות כמו שאני עושה עם הציורים שלי. טוב, שיהיה)
לצד השמחה שלי מהתגובות החמות שלכם, מצאתי את עצמי לא מרוצה חלקית. עכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם למה. אחרי קריאה של התגובות שלכם גרמו לי לרצות שהספר הזה לא יהיה רק תיאור תהליך העבודה. אם אוכל להפוך את הספר הזה למקום שיעזור לכם להתפתח, אני יותר מאשמח. אם יש משהו שתרצו לראות פה, אתגרים למיניהם, קצת יותר על תהליך העבודה גם מבחינת ביצוע (כי לרוב אני מתארת את מה שעובר לי בראש ופחות על הדברים הביצועיים), טיפים שאולי תרצו לשמוע ממני בכל הנוגע לתהליך עבודה על פרויקטים או ציור, עוד רעיונות למיניהם, אתם תמיד יכולים להציע. אני מקשיבה לכם פה. לא אומר שזה יקרה מיד, אבל זה יקרה בסופו של דבר.
טוב אני זזה לעבוד פה על דברים כי זה אחלה זמן לעבוד פה על דברים
YOU ARE READING
הציורים של אייקו בגנון וואטפד
אקראי"אילו היה אפשר לבטא זאת במילים, לא היה צורך בציור." אדוארד הופר. פה נגמרת הפואטיקה, סתם רציתי לדחוף ציטוט שאהבתי מהספר "דירה בפריז" מאת גיום מוסו. זהו ספר הציורים והכריכות שלי. אם אתם מעוניינים בציור או רוצים לשמוע קצת על תהליך העבודה ומה שעובר לצ...