תודה רבה על 5000+ צפיות ועל כל התגובות וההצבעות! אני שמחה שאתם נהנים מהתוכן כאן! מקווה שתמשיכו להנות המציורים שלי כמו שאני נהנית מהם.
החלק נכתב בלשון הווה, אבל הוא בעצם נכתב בתחילת החודש בערך, הזמן בו עבדתי על הכריכה הזאת. מצטערת מראש על כל המחשבות שלי תוך כדי התהליך שירתיחו את רובכם מזעם.
קריאה מהנה!
---------
יש לי רק דבר אחד לומר
ה ל ל ו י ה ! ! !
אוי כמה שחיכיתי לזאנר הזה, אוי כמה חיכיתי. סוף סוף חודש שאני לא שונאת בתחרות הגרפיקות של אנג'י. הדבר היחידי שאני שונאת החודש הוא שעוד מקום ראשון אחד הוא שאני מנודה לשלושה חודשים מהתחרות. מצד אחד בא לי להמשיך להשתתף בעוד אתגרים. מצד שני בא לי לקרוע את שאר המעצבים בתחרות כי אני תחרותית רצח.
אני מתכוונת לקרוע את כולכם ואני לא מתכוונת להיות עדינה עם המילים שלי פה. אם כבר להיות מנודה, אז שזה יהיה אפי.
אולי אחרי שאנודה למשך שלושה חודשים יהיו עוד ציירים שיציירו כריכות לתחרות כי אפסיק להשליט טרור בנוכחותי... זה יהיה נחמד~
בואו נתחיל לדבר על הכריכה המסכנה הזאת ולא על נידוי וכל השיט של המתמודדים האחרים. אני רוצה להתמקד פה בבייבי שלי.
אני שהמתינה במשך חודשים לאתגר כבר התחילה לחשוב על הכריכה היפה שלי. אחרי אתגר הgoretober שציירתי לפני שנתיים, הבנתי שיש כמה סוגים של אימה ואני רוצה לנצל את הידע שלי. יש gore שלא אלך עליו כי זה רק ירתיע את הקהל שלי. אימה היא מרתיעה, אבל אני רוצה למשוך אותם לפחד. ואני רוצה שזה יהיה משהו מיוחד שלי. איך שיראו את הכריכה, ידעו שזאת אני בכל חלק מסכן שלה ולא רק בביצוע. לכל החגיגה הזאת אני מבססת את הכריכה על פרספקטיבה כי היא מאפשרת לי להכניס את המתבונן לכריכהולגרום לו להרגיש יותר טוב את הדברים.
ציירתי גם כמה סקיצות, אבל גיליתי שהפנקס שלי איתן נעלם. רציתי לבכות. כן יש לי תהליך מחשבה, אבל עכשיו אני צריכה לעשות אןתו שוב כדי לשחזר תמונות של הרעיונות שלי. בא לי לקרוע את כולם ולקחת את הכתר של המקום הראשון גם אם זה אומר להיות מנודה לשלושה חודשים.
סקיצה 1:
YOU ARE READING
הציורים של אייקו בגנון וואטפד
אקראי"אילו היה אפשר לבטא זאת במילים, לא היה צורך בציור." אדוארד הופר. פה נגמרת הפואטיקה, סתם רציתי לדחוף ציטוט שאהבתי מהספר "דירה בפריז" מאת גיום מוסו. זהו ספר הציורים והכריכות שלי. אם אתם מעוניינים בציור או רוצים לשמוע קצת על תהליך העבודה ומה שעובר לצ...