אזהרה: כל מי שרגיש לאימה או לאלימות גרפית, שלא יקרא את כל החלקים העונים על הכותרת אימהקטובר.
אין לי כח בפתיחה כלשהי אז ישר אקפוץ למים.
נושא: יצירת המופת שלי.
זה היה נושא קשה, כמו רוב הנושאים הרשימה הזאת. לא ידעתי איך לגשת אליו. ניסיתי לחשוב על משהו עד שעלה בי רעיון: עינויים. אז חיפשתי עינויים בגוגל אבל לא היה משהו שעניין אותי במיוחד או הצליח להלהיב אותי. לפחות היה לי כיוון. המקור השני שאני הולכת אליו הוא אנשים. בגלל שאני תקועה בצהל כל היום, אז האנשים היחידים הם הצוות שלי. אז שאלתי אותם בתמימות את השאלה הזאת:
אם הייתם יכולים לענות אדם לפני המוות שלו, איזו דרך הייתם בוחרים? אתם יכולים לבחור בכל דרך שתרצו.
כמובן גם שאלתי את Angie_s, אניקאט, הבסטי שלי וחבר שלי.
בהתחלה זה היה למטרות ציור בלבד, אבל אז הבנתי שזאת דרך נפלאה להכיר אנשים. ככה מכירים את הנטיות הסדיסטיות שלהם, אם הם אנשים טובים או קצת פחות ואם יש להם שנאות כלשהן. קיבלתי תשובות ממש מעניינות ומצחיקות.
סיכום תשובות
חבר שלי והבסטי ענו את אותה תשובה: יענו את האדם נפשית. זה מדהים שיש להם כמה דברים שדומים זה לזה כמו זה שהם אומרים לי שחטיפים זה לא אוכל. זה כן אוכל אם אין משהו אחר!
אנג'י, אחת מחברותיי מהקורס שאיתי בצוות, נגד אצלנו, עוד מישהו מהצוות ואנג'י שלי אמרו שהם לא יתעללו בבן אדם כי הם לא אוהבים שאחרים סובלים. יש אנשים נחמדים בעולם הזה.
חברה נוספת שלי מהקורס אמרה שהיא תדקור את האצבעות של הקורבן עם מחטים בגלל שיש באצבעות שלנו מלא עצבים ואז זה יגרום לקורבן כאב.
מישהי שהייתה איתי בנתיב ועכשיו איתי באותו גף אמרה שהיא הייתה משתמשת בכל חומר אפשרי אצלנו בשביל לחסל את הבן אדם.
אניקאט אמרה לי שיהיו לי רהיטים יפים מגופות של אנשים.
מישהו מהחדשים שהגיעו לצוות אמר שהוא פשוט יאכיל את הקורבן בירקות.
אחד חדש נוסף אמר שהוא ישים את האדם בתוך שור מתכת וישים את השור באש.
שניים נוספים בצוות אכלו תסביך ולא הבינו מאיפה הבאתי את השאלה הזאת. הם עדיין בשוק וצוחקים עליי על זה.
מישהו נוסף בצוות אמר שהוא יתלוש את העור של הבן אדם אבל לא ייתן לו למות מדימום אלא מהתקף לב. אחד מאלה שהזדעזעו מהשאלה שלי אמר לנו שאנחנו שני פסיכופתים. משם שאלנו את אותו אחד מזועזע אם לא היה איזה רגע בחייו שהוא רצה להרביץ למישהו מרוב עצבים. באופן מפתיע הוא לא הרגיש ככה.
YOU ARE READING
הציורים של אייקו בגנון וואטפד
Random"אילו היה אפשר לבטא זאת במילים, לא היה צורך בציור." אדוארד הופר. פה נגמרת הפואטיקה, סתם רציתי לדחוף ציטוט שאהבתי מהספר "דירה בפריז" מאת גיום מוסו. זהו ספר הציורים והכריכות שלי. אם אתם מעוניינים בציור או רוצים לשמוע קצת על תהליך העבודה ומה שעובר לצ...