שלומות חברים, הנה אני כאן כדי להציג את הכריכה של חודש מאי ולהסביר את תהליך החשיבה עד הרעיון הסופי.
(כפיים)
אני ממש שמחה שכולם סיימו לדרג את הכריכה שלי. קיבלתי מלא הערות כיפיות.
תחילה רציתי להגיש רעיון אחר שהוא דמות שקורעת מעליה את התדמית המזויפת שלה. התחלתי לצייר אותו במחשב, אבל היה לי קשה עם התנועה שלה שדימיתי בראש. משהו בי לא היה מרוצה מהרעיון הזה עד הסוף. חשבתי על רעיון נוסף של מישהו שמנסה להגיע למשהו, אבל לא יכול כי הוא נחתך. גם עליו התחלתי לעבוד בסקיצה. לא הייתי מרוצה גם ממנו למרות שהוא מגניב למדיי.
כך המוח שלי עבד עד ששמעתי לתומי קאבר של סיום של אנימה, ופתאום עלה לי רעיון. ישר התחלתי לעשות סקיצה שלו תוך כדי שאני משמיעה את השיר שוב ושוב. הנה הסקיצה של הכריכה של חודש מאי, הטיוטה לפני התוצאה הסופית כפי שראיתם בתחרות של Angie_s.
זאת גברת שמש וירח, דמות רנדולמית שהמצאתי באוקטובר 2017 במסגרת האתגר אינקטובר ומופיעה בכמה ציורים שלי כמו בציור ה7 באתגר שבוע החלומות. אפשר לקרוא עליו בספר החפירות שלי ולראות סקיצות שלה שם. כל אלה שמסתכלים על סקיצות של אחרים באינטרנט ומקנאים, הנה, סקיצות יכולות להיות מכוערות. אז עשיתי סקיצה של הרעיון וכבר תכננתי מה אני פחות או יותר רוצה. הלכתי על סגנון קולאז' כי הנושא הוא חתיכות, ועל כל גווני התכלת, גווני כתום וצהוב.
הקומפוזיציה והעמידה של הכריכה בטח נראו לכם מוכרות, וזה בגלל שהשתמשתי בקונספט הכריכות של המועמדת: בחורה עם שמלה, עמידה עדינה. בסופו של דבר שיניתי את זה כך שזה ייראה יותר שלי.
סגנון הקולאז' הוא סגנון מאוד מסורתי בדרך העבודה שלו, ולכן ידעתי שיהיו לי בעיות איתו. כמו כן, בגלל השימוש בקולאז' וברעיון לא ברור כמו זה, אצטרך לוותר על הרבה נקודות מההתאמה של הכריכה לאתגר. נעזרתי גם בסגנון הויטראז'ים כדי לצייר את התמונה הזאת. רק כשהתחלתי לצייר, הבנתי את חומרת העניין של הוויתור שלי. אם הייתי יודעת לערוך תמונות, הייתי יכולה לעשות קולאז'. בכל זאת העדפתי לא לחשוב על רעיון אחר כי זה בזבוז זמן (ניסיון של אתגרי ציור חודשיים).
YOU ARE READING
הציורים של אייקו בגנון וואטפד
אקראי"אילו היה אפשר לבטא זאת במילים, לא היה צורך בציור." אדוארד הופר. פה נגמרת הפואטיקה, סתם רציתי לדחוף ציטוט שאהבתי מהספר "דירה בפריז" מאת גיום מוסו. זהו ספר הציורים והכריכות שלי. אם אתם מעוניינים בציור או רוצים לשמוע קצת על תהליך העבודה ומה שעובר לצ...