זה. כל. כך. קשה. בלי. ספר. חפירות.
אההההההההה
אני רוצה לחפור אבל אין לי ספר חפירות ואני לא רוצה לפתוח אחד כזה אבל אני רוצה לפלוט את כל הבולשיט שיש לי במוח אז אני חופרת לכם כאןאז אני מקשיבה לגרסה היפנית של into the unknown ואני פתאום מבינה למה אנשים כל כך בהייפ על השיר הזה
הגרסה העברית של השיר לא צלחה בעיני, הרבה מהשורות הרגישו לא קשורות, קשה להתחבר לגרסה הזאת.
האנגלית לא הצליחה למשוך אותי, השינויים החדים בקצב של הפזמון לעומת הקצב של הבתים הציק לי.
אחרי שצפיתי בסרט הזה בערך שבועיים, חיפשתי גרסה קוריאנית ולא מצאתי. התבאסתי. אז פתאום אחד האחים שלי שולח לי גרסה יפנית של השיר הזה. קיצור, תנו לאוזניים שלכם להתברך
אני מוכנה להקשיב לזה נונסטופ.
אז פתאום חשבתי לעצמי מה יקרה אם אלסה בעצם הוזה את הכל... תחשבו, זה יכול להיות מעניין פאנפיק לפרוזן קודר אך ריאליסטי יותר למצב הנפשי של החברה היום. אלסה סובלת מאי תמיכה בבית ומעומס ציפיות מההורים שלה, נכנסת לדיכאון וסובלת מחרדה חברתית קשה שמונעת ממנה לחוות את החיים. אנה מנסה לתמוך באחותה ללא הצלחה. יותר מזה, המצב של אלסה מחמיר. אנה מתקשה יותר ויותר לאזן בין חייה האישיים לבין הצורך לשמור על אלסה.
לחגיגת הבעיות הנפשיות של אלסה מצטרפות הזיות. אלסה מתחילה לשמוע קול שקורא לה. אלסה מנסה להתעלם מהקול כדי לא להקשות על אנה שסובלת ממנה המון ומנסה לברוח מהבית למסע אחר הקול. אנה מגלה את זה, נוטשת את הכל ומנסה לעצור את אלסה מלסכן את החיים שלה בגלל הזיות שהיא חווה. הסוף כמובן יהיה קודר לשתי האחיות. אלסה תמות מטביעה או קפאון, ואנה תצטרך לחיות עם האבל על אחותה. הסוף כמובן נתון לבחירה אישית.
אם מישהו יכתוב פאנפיק כזה, אני אהיה הראשונה לקרוא. זה יהיה נפלא
אולי אפתח ספר חפירות בכל זאת... אי אםשר לשמור את הבולשיט בבטן, בייחוד את זה ממעשה בחזייה
בחדות נעבור לציור שעברתי עליו כבר איזה שבוע
הציור הזה הוא בהשראת חברה שלי מאז שהתגייסתי. היה לי משעמם בשיעור, אז ציירתי סקיצה שלה ואז עלה לי הרעיון האדיר הזה. יצא ממש מדהים, זה הישג חדש בשבילי למרות שזה לא מושלם. רציתי לצייר מנקודת מבט נמוכה, אבל זה לא נראה נמוך כל כך שזה מבאס. תמיד קשה לי עם נקודות מבט נמוכות. גם רציתי שהקונטרסט יהיה חזק יותר, אבל זה לא יצא כי אני לא הכי שולטת בצבעי מים ומליץ לעשות איתם קונטרסט חזק. ההצללה נהדרת, הדמות בולטת ויש עניין בציור הזה.
אני אוהבת אותו מאוד. גם חבריי לצוות אוהבים אותו~ מפה לשם יצא שאני הכי מוכשרת מבין חברי הצוות שיודעים לצייר.להתראות עד הפעם הבאה!
YOU ARE READING
הציורים של אייקו בגנון וואטפד
Sonstiges"אילו היה אפשר לבטא זאת במילים, לא היה צורך בציור." אדוארד הופר. פה נגמרת הפואטיקה, סתם רציתי לדחוף ציטוט שאהבתי מהספר "דירה בפריז" מאת גיום מוסו. זהו ספר הציורים והכריכות שלי. אם אתם מעוניינים בציור או רוצים לשמוע קצת על תהליך העבודה ומה שעובר לצ...