ShoshaYu
זוכרת את האתגר שנתת לי הו אני ואת צריכות לבחור אחד מהסיפורים שלך ולצייר לו כריכה? יופי, כי יש לי משהו לומר בנושא.(זה תקף גם לכל אלה שחשבו שיהיה פרק רק בסוף יולי)
אז סוף סוף היה לי זמן, כח ושפיות לעשות אותו.
בגלל שבזמנו לא קראתי הרבה סיפורים שלך (והאמת אני עדיין לא קוראת הרבה עבודות שלך, עכשיו קצת יותר), אז לא הייתה לי ממש אפשרות בחירה כי אני צריכה להכיר את הסיפור בשביל לעצב את הכריכה, ולכן הלכתי על פולחן האביב.
אז בכריכה ניסיתי להמחיש את כל הקטע הדתי של הסיםור ואת העובדה שהילה, הדמות הראשית, היא קורבן אביב של שבט בצפון. אני אסביר יותר טוב אחרי שאראה את הסקיצה:
אז ברעיון הראשוני רציתי להראות שהיא בעצם מוקרבת לאל של אותו שבט. הכלוב שלה בתוך האש, היא מראה פחד דרך שפת הגוף שלה (למרות שזה לא נראה הסקיצה). רציתי שהלהבות יהיו בסגנון עתיק יותר שייראה כאיחו זה חלק מנבואה או משהו. בידיים הן של השאמן שמקריב אותה, והן מלמעלה כי זה מגניב ובעיני מראה על העליונות שלו עליה. הכותרת בין הידיים שלו, כך שנראה שהוא מציג בפניה את האופציה של להיות קורבן.
כשבהתחלתי לעבוד על הרעיון, דברים השתנו. לא הכל יכל להיכנס כפי שרציתי, אבל התוצאה לא הייתה רעה. לא הכנסתי את הידיים של השאמן כי הבנתי שהן רק יהרסו. במקום להפריד בין האש לכותרת, יצרתי את שניהם כאחד, השם של הספר הוא כיתוב אש. כך אני מצליחה ליישם בצורה טובה יותר את האינטראקציה של הכותרת לתמונה, כפי שאנג'י אמרה לי בביקורת האחרונה על הכריכה שלי בתחרות. אני חושבת שהבחירה הזאת נותנת משמעות לכריכה. וכמובן שיניתי את שפת הגוף של הילה שתנצל יותר את הרקע בו היא נמצאת, הכלוב שלה. במקום להידחק לפינה ולאחוז ברצפה, כמו אסירה היא אוחזת בסורגים בעודה דחוקה לפינה. פלטת הצבעים שלי כמובן היא פלטה של כחולים וכתומים כי זאת פלטה מושלמת לאש ולצל של אש (זאת פלטה מושלמת לדי הרבה דברים).
לא אעכב אתכם יותר מדי ואראה לכם את המתוקה שלנו היום:
למה זה משום מה מזכיר לי את הציורים לספרי ילדים דתיים?)
אז שושה, את מוזמנת לקחת את הכריכה הזאת ואת מוזמנת לא לקחת.
זה היה אתגר נחמד~
לפני שאני עוזבת אתכם עד סוף החודש, אני ממליצה לכם לקרוא את הספרים שלה. לא קראתי הרבה, אבל הספרים שלה מעניינים, אני בטוחה שיהיה משהו שתאהבו.
(קצת פרסומות לא יהרגו אף אחד)טוב, אני אגיע לכאן רק בסוף החודש. ביי
YOU ARE READING
הציורים של אייקו בגנון וואטפד
Diversos"אילו היה אפשר לבטא זאת במילים, לא היה צורך בציור." אדוארד הופר. פה נגמרת הפואטיקה, סתם רציתי לדחוף ציטוט שאהבתי מהספר "דירה בפריז" מאת גיום מוסו. זהו ספר הציורים והכריכות שלי. אם אתם מעוניינים בציור או רוצים לשמוע קצת על תהליך העבודה ומה שעובר לצ...