מרץ של רובוטים 2022

69 11 13
                                    

היי לכולם! אני יודעת שזאת התראה מאוחרת לאתגר כי השבת נכנסת עוד שנייה וגם נותרו עוד 3 ימים עד שהאתגר מתחיל, משמע אין זמן לתכנן את הציורים של האתגר. מצטערת על זה. אבל הנה אני פה עם מרץ של רובוטים. נתחיל מהשאלה הבסיסית: מה זה מרץ של רובוטים?

מרץ של רובוטים, או באנגלית march of robots הוא אתגר ציור חודשי שהנושא הגדול שלו הוא רובוטים. לחלקכם זה יישמע מוזר כי אין את השילוב הזה של השם של האתגר עם השם של החודש כמו גוונובמבר, דיוקטובר או סקיצהטמבר, אבל אני מניחה שזה נועד בפוטנציאל שלו לשלב בין המילים march (חודש מרץ) וmecha, ז'אנר של אנימה בו יש רובוטים ענקיים שנלחמים בעולם ובהרבה פעמים הם מתאחדים לרובוט אחד גדול. סדרות מוכרות בז'אנר הם darling in the franxx, פאוור ריינג'רס (אפילו שזה לא אנימה) ו-וולטרון.

כפי שאמרתי, הנושא הגדול של כל החודש הוא רובוטים, וכל יום בחודש הוא נושא משלו. אם למשל ביום החמישי הנושא שלכם הוא קנבס, אז אתם יכולים לצייר כל דבר: רובוט שחלק מהחלקים שלו הם קנבס, רובוט מצייר בצבעי שמן, או ילד שמצייר רובוט על קנבס או משהו אחר שמשלב את הנושא החודשי (רובוטים) והנושא היומי (קנבס). 

למה (ולמי) כדאי להשתתף באתגר?
אני אוהבת אתגרים כפי שאתם מכירים אותי, ואני מעודדת את זה פה. אני יודעת שאני אומרת את זה כל פעם מחדש, אבל בואו נעשה את זה כאילו זאת הפעם הראשונה.

1. לנסות לצייר משהו חדש. אתגרים לא נועדו כדי שיהיה לנו נוח או טוב בפינה שלנו אלא כדי שניפתח לדברים חדשים בין אם זה דברים שאנחנו לא יודעים לצייר או תחומים בציור שאנחנו לא טובים בהם. בסוף החודש כשתסיימו עם הציור האחרון שלכם, אתם תרגישו שהשגתם יכולת חדשה, בין אם זה ציור תחת דדליין, דברים חדשים שתדעו לצייר בסוף האתגר, שיפור יכולת קיימת או כל הישג כזה או אחר. ההישג החדש שלכם יעלה את הביטחון העצמי שלכם וזה יעודד אתכם יותר לצאת מאזור הנוחות שלכם. 

2. עיצוב דמויות וstorytelling. אז הרבה מהציירים בוואטפד אוהבים לצייר דמויות או לבטא את הרגשות שלהם דרך תמונות. חלק מהציירים גם כותבים פה ספרים או רוצים לכתוב קומיקס בעתיד או להיות בעולם האנימציה. כפי שהסברתי בחלק של עיצוב דמויות וכל הסבר על הציורים שלי, storytelling ועיצוב דמויות הם שני דברים חשובים. אם אתם רוצים להיות אמני קומיקס, סופרים או בעולם האנימציה, כדאי שתלמדו את שני הדברים האלה.

3. אהבה לרובוטים. אז יש אנשים פה שבטח אוהבים מד"ב, steam-punk או את הז'אנר mecha. והם בטח מציירים הרבה רובוטים בגלל זה. האתגר הזה בהחלט בשבילם בשביל להשוויץ ביכולות שלהם.

4. אהבה לאתגרים. יש פה בקהל שפשוט אוהבים למתוח את קצה גבול היכולת שלהם בין אם זה בתזונה, שעות שינה, כמות מסוימת של מאכל מסוים או סוכר או קפאין, ספורט או כל דבר כזה או אחר. ברגע שאותם אנשים שומעים את המילה אתגר, הם קופצים עליה כמו חולי נפש בלי לחשוב. מי שנעלב, אני כלולה בקבוצה הזאת, אז בואו נבכה ביחד אם אתם רוצים.

הציורים של אייקו בגנון וואטפדWhere stories live. Discover now