כריכה למחברת סכמ"ש

204 27 37
                                    

היי היי, הנה אני מפרסמת עוד כריכה בספר הציורים הזה. לצערי זאת לא הכריכה החדשה לספר הזה, היא בתהליכים בינתיים. הכריכה שמוצגת כאן בפרק הזה היא במחברת סיכום שבוע, או בראשי תיבות סכמ"ש. במחברת הדבילית הזאת אני צריכה לענות על 5 שאלות מנחות מתוך 10 שנתנו לנו כדי לתאר איך הלך לנו במהלך השבוע. ילדים שעוד לא התגייסו לצהל, מחברת סכמ"ש היא נראה לי דבר שיש רק בנתיב, אז תשמחו שאתם לא מבזבזים את הסופש היקר שלכם בשביל לרשום בולשיט למפקדים שלכם.

תחילת הסיפור כי זה משעשע אותי ומוסיף עניין לחיים שלכם:
זה היה יום לפני ערב יום כיפור, יום שני. המפקד המלווה שלנו (יש לנו שני מפקדים) הגיע לכיתה עם ערימה של מחברות ואמר לנו: "אלה מחברות הסכמ"ש החדשות שלכם. אתם יכולים את הכריכה שלכם איך שתרצו."

"אבל המפקד, מה הבעיה במחברות הקודמות?" שאלתי אותו. לא ראיתי צורך במחברות חדשות.

"את לא חייבת, רק מי שרוצה." הוא אמר אחרי שהניח את המחברות על השולחן מקדימה, שזה השולחן שלי אגב. הדפים הלבנים של הכריכות חולקו בשולחנות בצדדים. לקחתי לעצמי מחברת ודף לבן לכריכה. עיניו החומות של המפקד נפערו לרווחה לנוכח פעולותיי.

"אייקו (הוא לא קרא לי ככה אבל מטעמי נוחות אני משתמשת בכינוי הזה לצורך הפתיחה), חשבתי שאת לא רוצה מחברת סכמ"ש חדשה." הוא אמר בפליאה. לא עניתי לו, אך התשובה ידועה מראש: אני לעולם לא אומר לא להזדמנות לצייר.

וככה זה התחיל. פשוט התחלתי לקפץ ברחבי הכיתה שלנו ולשאול אנשים אם יש להם רעיון מה לעשות בכריכה. עוד לא היה לי רעיון, אבל חיפשתי משהו שיישאב את האדם למחברת, שיראה כאילו ברגע שהוא פותח את המחברת הוא יוצא למסע נפלא. הרעיונות שהציעו לי פשוט לא עבדו, לא יכולתי לראות את הרעיון. זה נורא לצייר, ויותר לכתוב, כשלא רואים את התמונה בראש.

החלטתי כשאני חוזרת הביתה, אני מחפשת בכל מחברות הסקיצות שלי אחר רעיון לכריכה זאת, וזה די המון, 7 במספר. בפנקס שאני נושאת איתי כל הזמן אין רעיון, והחיטוט במחברות היה נורא. וואי, ציירתי זוועה. זוועת עולם, אני ממש שמחה שהסגנון שלי שופץ, שהצביעה שלי לא חיוורת, שאני יודעת לצייר רקעים והרעיונות מעניינים או לפחות יש להם בשר. פעם לא היה להם את כל אלה או רק חלקים טכניים מאוד. אז 3 מחברות ראשונות היו התעללות, 4 ו5 היו סבירות אבל עדיין, נחמד לראות שהשתפרתי ממחברת למחברת. מחברת 6 היא חמודה בעיניי כי היא מהתקופה האחרונה וה7 ממש חדשה, אז אין יותר מדי. במחברת 6 כשחיטטתי מצאתי את הסקיצה הזאת:

 במחברת 6 כשחיטטתי מצאתי את הסקיצה הזאת:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
הציורים של אייקו בגנון וואטפדWhere stories live. Discover now