27

1.9K 95 12
                                    

Отворих вратата на автомобила, но намерих само хаос. Възглавницата и одеалото бяха разпиляни в различни посоки, а якето на Матю на практика  бе в багажника. Наведох се и потърсих нещото, което му бях оставила. Листа все още бе там. Дали го е прочел? Намачках го и щях да го изхвърля. Не мога да повярвам, че щях да му разкажа всичко. На човек, на когото му е безразлично.

Тъкмо се изправих, когато забелязах Матю да стои срещу мен. Пъхнах бележката в задният си джоб и затворих вратата.

-Къде беше?

-Няма да ти давам отчет. - каза, игнорирайки болката в очите ми. Подмина ме и влезе в къщичката. Последвах го, но забелязах какво носеше. Ходил е за алкохол? В едната  си ръка държеше полуизпита бутилка, а в другата нова.

-Пиян ли си?-попитах учудена.

-Не достатъчно. - отвърна, сядайки на пода срещу мен. В продължение на няколко минути го наблюдавах, докато надигаше бутилката, отпивайки големи глътки. Поглеждаше ме винаги преди да я допре до устните си. Ядосвах се на глупавото чувство за вина. Исках да му кажа, че няма правото да ми се сърди или ядосва тъй като той е причината за всичко, но нямах смелост. Изправих се от мястото си и отидох до него. Седнах точно срещу него и взех новата бутилка от другата му ръка. Отворих я и изпих малко количество. Течността изгаря гърлото ми, карайки ме да притворя очи. Колкото повече време минаваше, толкова повече смелост набирах. - Не ми харесва, че пиеш. - сподели, карайки ме да се усмихна леко.

-Пука ли ти?!

-Не, но този път ти ще ходиш до магазина. - отвърна и погледна из зад мен. Това ли е?! Притеснява се, че ще му изпия отровата?

-Нека да играем на игра! Който пръв откаже да отговори губи! - започна, привличайки вниманието ми. - Ако загубя ще се разкарам от живота ти, но ако спечеля...

-Ако спечелиш, аз ще го направя? - казах несигурно. Той кимна отрицателно и ми обясни правилата. Задаваме въпрос един на друг и всеки отговаря. Ако някой откаже да отговори пие. Ако откаже отново, но течността в шишето е свършила- губи.

-Добре, аз съм първи! - каза и ме погледна. Очите му бяха червени и влажни. Устните розови и подути. -Какво чувстваш към мен?
-наблюдавах го известно време, а след това погледнах на другата страна. Не мога да си призная всичко. Все още не съм чак толкова смела. И пияна. Взех бутилката и отпих. Беше мой ред да задам въпрос.

-Някога чувствал ли си нещо истинско към мен? - попитах, а той взе бутилката от ръката ми и отпи.

-Защо не отговори на въпроса ми? - попитах, а той се засмя.

-Не е твой ред, Грейс! - каза, игнорирайки въпроса ми. - Някога питала ли си се... Дали наистина те харесвам?

-Да...Защо заряза Мадисън...? - попитах несигурно. Определено ми трябваше малко за да заплача. Единственото от което се боях, бе да не каже,, защото си твърде глупава да повярваш".

-Заради  теб. - отвърна просто. Погледна ме в очите и зададе въпросът си.

-Чукала ли си се с Наш?!-попита, карайки ме да остана с отворена коса. Може и да съм спала с Наш, но това нямаше никакво значение. Матю не го интересува. Взех шишето от ръката му и отпих.

-Чукал ли си Мадисън?! - отвърнах на огъня с огън.

-Да. - отвърна. -Колко пъти ми изневери с онова копеле, докато бяхме гаджета.

-Ние не бяхме истински гаджета, Матю... - Той ме прекъсна.

-Отговори ми на въпроса! - повиши тона си рязко.

-Н-не съм. - отвърнах тихо. Дори пияна все още ме боли сърцето. Мисли, че бих го направила.

-Не е в правилата да лъжеш.

-Нали за това са правилата? За да се нарушават.

-Ти си добро момиче, Грейс.!

-За това не ги нарушавам.

-Искаш да кажеш, че не ме лъжеш?-попита и се изправи на колене, гледайки ме отгоре.

-Точно така! - побързах да отговаря, изправяйки се на колене като него. В този момент отново бяхме един срещу друг. Очи в очи, болка срещу омраза. Любов срещу страх. Дистанцията между телата ни бе прекалено голяма за да си и кажем всичко. За това слях устните ни. Може би утре ще съжалявам, но сега ще живея за утре. Ще живея за да съжалявам, както правя цял живот....

STEPBROTHER Where stories live. Discover now