47

1.5K 90 8
                                    


-Грейс.... - бях обгърната от слаби ръце и глас пропит с мъка, който повтаряше името ми. Нима това наистина бе момчето, което оставих преди две години. Опитах се да се отдръпна, но въпреки това не успях. Той ме бе прегърнал здраво. - Знаех си, че ще се върнеш.

-Махни се от мен, Матю. - казах, опитвайки се да владея гласът си. Усещах мирисът на алкохол пропит в черната му тениска. Той наистина се е променил. Беше станал още по-висок и слаб, а на лицето си имаше няколко дневна брада, която гъделичкаше вратът ми. Той се отдръпна и ме огледа.

-Къде беше? Защо не се върна? Защо не ми звънна поне един път, за да знам дали си жива!? - попита ме въпрос след въпрос, държейки ръката ми. Ужасно силно исках да му обърна гръб, но повече от това исках да разбере как се чувствах аз преди години.

-Може би защото не съм се сещала за теб! Съжалявам, но се съмнявам, че трябва да мисля за хора, на които не им пука за мен.

- Какво? - гледаше ме учуден. Не знам какво очакваше от мен. Да скоча в ръцете му, плачейки колко ми е липсвал? Точно преди две години си тръгнах, за да се науча да живея без мисълта за него. Исках да се отърва от болезненото чувство, което той ме накара да изпитам. И успях. Няма да затрия всичко заради него, отново.

-Бабо... - извика малкото ми ангелче, карайки ме да погледна към него. Когато Матю го видя остана с отворена уста. Гледаше така сякаш видя призрак.

-Хайде да видим дали дядо се прибира. - каза мама и ме остави на саме със шокирания Матю.

-Защо гледаш така? - попитах го нахално.

-Това... Това... Моят син ли е? - засмях се на думите му.

-Син ли имаш вече, Матю? - попитах подигравателно.

-Грейс, това е...

-Сънът ми. Моят син!

-Държиш се глупаво. Това дете е колкото мое толкова и твое.... - прекъснах го.

-Това дете не е твое, Матю! Не знам къде е твоето дете. Вероятно там където ще е сред "истинското "си семейство. Да, точно така, защо не провериш там?

-Грейси...

-За теб вече съм Грейс, Матю! - поправих го.

-Аз съм негов баща и той има правото да знае...

-Посмей да кажеш нещо на детето ми и ще съжаляваш жестоко! - заплаших го.

-Виж се! Променила си се... От старата страхлива слабачка си се превърнала в отмъстителна секси кучка. - замахнах с ръката си за да го ударя, но той я хвана преди да е стигнала до лицето му.

-Не аз се промених, Матю!

-Нима старата ми Грейси, би опитала да ме удари?

-Не съм се променила, Матю! Просто направих като теб... Спрях да бъда влюбената глупачка и продължих напред, без пречките..

-Аз пречка ли бях за теб, Грейси.

-Ти бе цяло препятствие за мен. Но беше. Преди. Сега ти си ми никакъв! Не си ми нужен и мисля, че ти доказах, че мога да живея без теб. И знаеш ли какво? Щастлива съм. Истински щастлива!

-Продължавай да се залъгваш... На това дете му трябва баща и аз ще бъда в живота му.

-Не позна. Моето дете вече си има баща, който не би го изоставил, защото е твърде млад. Обича го и е до мен.

-Не лъжеш добре, знаеш ли?

-Мога да лъжа добре, Матю. Но просто не ми се налага. Намерих всичко, което някога съм искала. Имам си семейство. Забравих за теб! Детето ми си има баща и друг не му трябва!

-И кой е този "късметлия"? - попита подигравателно, преди да бъде прекъснат.

-Пак се срещаме, Еспиноса!

-Пак се срещаме, Еспиноса!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
STEPBROTHER Where stories live. Discover now