1.

4.3K 131 17
                                    

" És mondá az Úr! : elég legyen belőled! Kitaszítalak a halandók közé! Túl sok bajt és keserűséget hoztál ránk! Távozz! - és ezzel megnyíltak az egek kapui majd száműzve lett az ördög. " - jol van gyekek mára ennyi! Mindenki tanuljon holnapra mert írni fogunk egy rövid röpdolgozatot! Jó hétvégét! - fejezte be a töri tanárunk a mondandóját. Pont kicsengőre. A töri az egyik leg unalmasabb óra főleg azért mert a tanárunk mindig is nagyon hitt és hisz is az ilyen misztikus dolgokban. Engem speciel egyáltalán nem vonzanak az ilyesfajta dolgok. Addig nem hiszem el még nem látom.

Az ördögöt mindenki úgy képzeli el hogy van két piros szarva nagy hosszú farka és egy vas villa a kezében. Na meg persze van fekete szárnya meg tűzvörösen izzó szeme. Még a gondolattól is kirázott a hideg. De mint mondtam amíg nem láttam addig nem hiszem el.

Ohh milyen tapló vagyok ne haragudjatok! Az én nevem Sarah Morgan! Texasban élek az anyukámmal meg az apukámmal. Egyke vagyok ami azt jelenti se bátyám se kistesóm nincs. Viszont van egy legjobb barátnőm aki igazából már a testvérem. Lilyana Ginger. Ő 18 én pedig 19 vagyok. Gimibe járunk de mivel messze van ezért én és Lil is kolisok vagyunk.

A kolihoz az út nagyon lassan telt és baromi unalmas. Az egyik srác Marcus nagyon oda van értem de már nem is egyszer mondtam meg neki hogy ő viszont hidegen hagy engem.

- héé Cica! Nincs kedved ide jönni? Hozhatod a csini barátnődet is! - kiáltott oda nekünk Marc mire oda kapva a fejem bemutattam neki majd menni akartunk tovább. -ne már Bébi! - tettetett szomorúságot mire megforgattam a szemem egy nagy sóhaj kíséretében.
- mi lenne Marcus ha lekattannál végre rólam? Hm? - tettem fel neki a kérdésem mire megindult felém.
- tudod jól hogy nem akarom! - emelte magasba a kezeit. Ekkor a mellette lévő bicikli eldőlt mintha valaki rásegített volna majd a kormány ráesett Marc lábára aki hangosan felkiáltott. - te átkozott Szajha! Ez is a te műved! - ordította lábát fogva mire összenéztem barátnőmmel és váll rántva mentünk tovább.

A szobában gubbasztok tök egyedűl ugyan is ma Lilnek randia van. Az a srác végtelenűl aranyos de merem remélni hogy nem bántja meg mert akkor kiherélem. Az ágyamon fekve gondolkozom azon hogy a picsába dölhetett el az a bicikli hiszen senki sem lökte meg vagy valami. Lehet van egy védelmezőm? Ahh csak a hülye töri tanár mesélte be a hülye órájával a fejembe ezt az egészet. Természet felettiek márpedig nem léteznek! Ekkor kivágódott az ablak és a hűs esti szellő megcsapta arcomat amitől megborzongtam. A tücskök ciripeltek ahogy a lenge szellő fújdogált.

- mi a franc ez? - keltem ki az ágyból majd oda mentem az ablakhoz és kinéztem rajta de egy árva lelket sem láttam ott. Kezeim közé vettem az ablak kereteket majd becsukva jól rászorítottam a zárat hogy még véletlenűl se történjen meg mégegyszer ugyan ez. Megigazítottam a függönyt majd úgy döntöttem elmegyek zuhanyozni utánna pedig készítek valami vacsorát mire megérkezik barátnőm.

Az asztalnál ülök és várok. Igen ez ilyen speckó koli. Imádom. Csak az a baj hogy rohadt messze van az otthonunktól. De valahogy ez a misztikus dolog nem hagy nyugodni. Azzal próbálom nyugtatni magam hogy szellemek meg ehhez hasonló baromságok egyáltalán nem léteznek ez csak az emberi agy szüleménye! Ebben a pillanatban pedig meggyulladt a gáz. Mintha én akartam volna hogy melegedjen meg az étel.

- na jó mostmár ebből elég lesz! Bárki is vagy hagyd abba! Nem vagy vicces csak úgy megsúgom! Ahh remek mostmár magamba is beszélek! - beletúrtam sötétbarna hajamba egy nagy sóhajtás kíséretében majd odamentem hogy elzárjam a gázt. Elegem van ebből a napból. Ma csupa fura dolgok történnek velem az a hülye töri óra óta. Megfogtam magam és úgy döntöttem hogy inkább elmegyek aludni.

Bevágódtam az ágyba és csak pislogtam a fehérre meszelt csupasz plafonra. Egyszerűen nem jött álom a szememre. Bárcsak tudnám mi vagy ki okozza ezeket a hüyeségeket velem. Tudni akarom ki szórakozik velem! Látni akarom a hülye fejét ahogy kajánúl vigyorog bosszúságomon. Egyszer csak megjelent elöttem egy férfi.

- mi az ördög! - képedtem el teljesen mire ő elmosolyodott. Uram atyám az a mosoly.
- pontosan beletaláltál a lényegbe. Ilyen sem volt még! - hangja határozott volt és nyugtató egyben. Mi van velem? Halucinálok?
- te... te még is ki vagy? - nyögtem ki ezeket a szavakat döbbenetemben mire ő észbe kapott és eltűnt. Mi a jó büdös franc van itt?

Fel alá járkálok a szobámban közben pedig hajamba túrva azon gondolkozok mit is mondjak Lulunak.

- figyelj csak Lulu azt hiszem el ment az eszem! Nem ez nem lesz jó! - ráztam meg a fejem. - Lulu az elöbb volt itt egy fura lény ami csak úgy a semmiből termett elöttem de elötte egy csomó fura dolog történt. Nem ez sem lesz jó! Gyerünk Sarah szedd össze magad! - ezekkel a gondolatokkal mentem le a nappaliba majd a kanapéra leűlve bekapcsoltam a tv-t és vártam hogy végre megérkezzen legjobb barátnőm és elmesélhessem ami az elmúlt pár percben történt velem. A szemem kezdett egyre nehezebb lenni és kezdtem egyre lustábbakat pislogni. Már nem sokáig bírtam ezért felálltam majd oda ballagtam a konyhába meginni egy bögre teát. Vissza ballagtam a kanapéra majd egy pléd társaságában összekuporodva nyomott el az álom.

Sziasztok Babáim! Tudom hogy ez már megint valami új de annyira imádom ezt a sorozatot és a főszereplő is annyira ahhw hogy muszály  róla írnom. Remélem hogy ezt is ugyan úgy fogjátok szeretni mint a többit. Igyekszem majd minél elöbb hozni hozzá a részeket hogy élvezhetően tudjátok olvasni. Nem is zavarlak tovább titeket. Szép napot puszii!😘😘



Lucifer /BEFEJEZETT! /Onde histórias criam vida. Descubra agora