|0.3|

2.3K 168 142
                                    

Bugün okulda saçma sapan muhabbetler saçma sapan dersler saçma sapan öğretmenler ve saçma sapan öğrencilerden tiksinmem dışında pek bir şey olmamıştı.

Eve gelip çantamı odamın en ücra köşesine fırlatıp kendimi yatağa attım.

"Çok yoruldum"

Cidden yorulmuştum.
Yataktan kalkıp siyah bir tayt üzerine ise siyah bir sweatshirt giyip saçlarımı açık bıraktım.

Çantamı attığım yerden tekrar alıp eşyalarımı yerlerine yerleştirdim.
Ve bugün gelecek öğretmenimi beklemeye başladım. Bir süre öylece duvara bakıp bekledikten sonra aklıma yeni dank eden şeyi yapmaya koyuldum.
" salak rose vahiy ile mi gelecek bu kitaplar?"

Kitaplığımdan matematik kitabımı ve boş olan matematik defterimi çıkardım ve mutfağa indim.
Annem masa başında bilmemne şirketlerinin evraklarını imzalıyordu.
Anneme minnettardım çünkü şirkete adımı vermişti.

"Park Rosé"

Kendime kahve yapacağım sırada kapı çaldı. Bende koşa koşa kapıyı açmaya gittim.
Kapıyı açtığımda şekil şukul bir çocuk çıktı.

"Buyrun kime baktınız?"

Çok genç ve yakışıklı olan çocuk gamzelerini gösterircesine güldü be konuştu.

" Özel ders için gelmiştim. Bayan Park burada mı aceba?"

"Oha! Ahh yani şeyy... içeride"

Olur olmaz herşeye oha deme huyumu en kısa sürede bırakmam gerektiğini aklımın bir köşesine yazdım ve kapıdaki çocuğu içeriye aldım. O sırada annem de ayağı kalkıp çocuk ile konuşuyordu.

" kızım özel eğitmenin Bay Kim Namjoon"

Demek adı Namjoon muş.
" merhaba ben de Chaeyoung"

Uzattığım elimi nazikçe sıktı ve karşılık verdi. Annem bize odamıza geçmemiz için işaret edince elimle ona yürümesi için yol verdim ve beraber merdivenlerden çıkıp odama gittik.

"Buraya oturabilirsin. Kahve yapmıştım onları alıp hemen geliyorum."

Yanaklarımın kızarıklığını sevgili öğretmenim(!) den saklayıp hemen aşağı indim ve kahveleri alıp tekrardan odama girdim.

Kahveler ile birlikte çalışma masamda yanına oturdum ve gergince parmaklarımla oynamaya başladım.

"Şey"

Aynı anda söze başlamamız ile gülüşüp devam ettik. Yine aynı anda

" önce sen."

Bu sefer daha fazla güldük ve ben söze atladım.
" o zaman önce ben"

Kafasını olumlu anlamda salladı ve beni dinlemeye başladı

" 08 alan birisini 91 aldırdığın doğru mu?"

Yüzüme baktı ve kararlı bir şekilde konuştu

" Evet."
Bu sefer söze atlayan oydu

" peki sen sınavdan kaç aldın?"

Derince nefes aldım ve konuştum.
"Henüz sınav olmadık ama yakında olacağız"

Kafasını onaylarcasına salladı ve elindeki siyah dosyadan birkaç tane kağıt çıkardı ve önüme koydu.

" O zaman sınavın başladı"

Oha ama daha ilk dakikalardan sınav oluyorum.

2 saat sonra...

Son birkez daha kontrol ettikten sonra beni izleyen öğretmenime uzattım kağıtlarımı.

" çok sağolun hocam beynimi si- yani şey sevdiniz aynen aynen"

Sonrada U dönüşü yapıp konuyu toparladım.

Gözlerini kağıtta gezdirdi ve üzerine notumu yazdı.

" Aferin 20 almışsın."

Ne boktan konuşuyor bu hoca ya!

" Nasıl 20 ya!"

Gülümseyerek cevap verdi.

" Notun gayet iyi. Söylenmeyi bırak. Artık gitmem gerek zamanım doldu"

Sınav kağıdımı bana buraktı ve aşağıya inip annemle konuşmaya başladı. Bende velisine şikayet edilen öğrenci misali onların yanında duyacağım azarı bekliyordum ama
Öyle bir şey olmadı.

" 20 aldı yaptığım sınavdan"

Senin olmayan beynini ya bide söylüyo anneme.

Annem bana öldürücü bakışlarını gönderirken öğretmen müspettesi söze atladı.

" Bu sınavın en önemli özelliği üst düzey matematik içeriyor olmasıydı. Yani kızınıza kuzmayın."

Hah şöyle yola gelllll

" Yani notu iyi mi?"

" Bu sınav okul birincilerinin en yüksek 13 aldığı bir sınavdı"

Oha

Şaka mı lan?

Annem memnun olmuşçasına kafasını aşağı yukarı salladı ve öğretmeni kapıya kadar uğurladı.
Öpretmenim gidince benimle birlikte içeriye geçti ve bu sabah yaptığı köstebek pastayı çıkardı ve önüme koydu.

" ye!"

" ya anne yaaaaaa. Sen bana pasta mı yaptınn?."

Anneme aegyo yaparak tabaklarımıza birkaç dilim koydum ve gömüldüm.

" ben zeki kızıma istediği herşeyi yaparım."

" Teşekkür ederim anne herşey için"

Ellerimi ellerinin arasına aldı ve hafifçe sıktı.

" Başaracağına inanıyorum chaeyoung"

" Bende"

Pastamızı yiyip biraz daha sohbet ettikten sonra onunla dizi izlemeyi teklif ettim ama yarın okul olduğu için beni odama gönderdi ve uyuyana kadar da başımda bekledi.

***

Magic||RoseminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin