|1.4|

1.3K 128 158
                                    

Gözüme giren güneş ışıkları ile yattığım koltukta doğrulup, kollarımı iki yanıma açarak gerilmiştim.

Doğrulduğum koltukta zorlukla açabildiğim gözlerimi etrafta gezdirmiş ve lavaboya gitmiştim. Kimsenin böyle iğrenç bir yüze tahammülü olmazdı diye tahmin ediyorum.

Salona doğru ilerlemiş, fakat kimseyi görememiştim.

Ne Taehyung'u, ne kook'u, nede Jimin'i

Salona doğru girip kumanda ile ses olsun diye televizyonu açmış ve mutfağa doğru ilerlemiştim.

Mutfak masasının önüne gelip bar sandalyelerinden birine oturmuş ve telefonumu elime alıp Taehyung'u aradım.

Biraz konuştuktan sonra bana Jennie ile biryerlere gidecceğini, haber vermeden çıktığı için üzgün olduğunu söylemişti

Kook'un ne yaptığı o kadar umrumda değildi, yine içine düşecek bir kız bulmuştur diye umursamamıştım.

Elimde boş duran telefonumu tekrardan açıp bu sefer ise jimin'i aramıştım.

İlk seferde açmamıştı ama bozuntuya vermeden tekrar aradım. Bu sefer üçüncü çalışta açmıştı telefonu.

" Alo, Jimin neredesin?"

" Ufak bir işim çıktı bebeğim, sen beni merak etme"

Ne işiydi ki bu? Ayrıca bir işi oldaydı beni uyandırırdı.
Ne saçma iş bu ya?!

" Ne işi bu Jimin?"

Kalabalıkta çıkan sesleri zar zor ayırt
Ediyordum. Ama duyduğum sesi her yerde ayırt edebilirdim. O iğrenç, ciyak sesi her yerde ayırt edebilirdim.

" Jimin Hadi bebeğim geç kalıyoruz!"
Arkadan gelen sesi duymadığımı zannediyordu ama ben her şeyi gayet net duymuştum.
" Sonra görüşürüz Chaeyoung, kapatmam gerekiyor!"

Dedi ve telefonu suratıma kapattı.
Lee Eun Ji ile nereye gidiyordu hiçbir fikrim yoktu ama hangi cehenneme gidiyorlarsa umrumda değildi.

Bugün benimle yarın onunla diğer gün de başka biriyle olacağını nasıl unutmuştum ki?

Aptal!!

Odama koşup üzerime yine en siyah kombinlerimden birini geçirmiştim.
Yüzüme siyah maskemi ve kafama siyah şapkamı taktığımda dışarıdan beni gören birinin tanıma olasılığı %-739579348 falandı.

Mutfağa gidip masanın üzerinde duran telefonumu alıp siyah pantalonumun cebine sokmuş ve dışarıya çıkmıştım.

Nerede olduklarını bulmak çocuk oyuncağıydı benim için.
İkimizin de telefonu iphone du.
Ben onu takip edebilirdim ama o beni edemezdi işte.

İyiki bildirimleri açmışım diye geçirdim içimden.

Telefonuma göz gezdirdiğimde Gangnam'a gittiklerini görmüş ve garajdaki siyah motora atlamıştım.

Polis bir çevirse hayatımı sikerlerdi.

Motora atlayıp çalıştırmış ve Gangnam'a doğru sürmeye başlamıştım.

Yaklaşık 15 dakika boyunca sürmüştüm. Onlar durumca ben de bir yerde durmuş ve geldiğim siyahların hüküm sürdüğü bara bakmıştım.

Saat 5 olmasına rağmen hava kapalıydı ve geceden bir farkı yoktu.

Önce tereddüt etsem de bara girmiş ve kendime kuytu köşede bir yer seçip oturmuştum

Karşımda direk dansı yapan kadınlara bakmamış ve önümdeki dergiyi elime almış ve okuyormuş gibi yapmıştım.

Magic||RoseminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin