|0.6|

2.2K 179 354
                                    

Telefonu kapattıktan sonra masamda duran biyoloji kitabıma bakıp derin bir iç çektim ve masama geçip kaldığım yerden sorularımı çözmeye başladım.

Sırıtmaktan doğru düzgün çözememiştim bile.
Nedense Taehyung ile konuşunca saçma bir gülümseme oluyordu yüzümde

Sanırım sevdiğim nadir insanlardan biriydi

Biraz daha test çözdükten sonra test kitabımı kapatıp rafıma tekrardan özenle yerleştirdim ve çantamı hazırladım.

Çantam tamam olunca okul formamı çıkardım ve dolabımın önüne asıp sıcacık yatağımın içine girdim.

Uykumun gelmeyeceğini anlayınca dolabıma uzandım ve içinden kitabımı alıp ayracı kaldığım yerden çıkarıp okumaya başladım.

Hiçbir zaman öylesine kitap okuyan birisi değildim.
Kitap okuyacaksan onu anlaya anlaya okuyacaksın ki hayatının bazı zamanlarında daha akıllıca davranıp yön verebilesin.

Okuduğum kitabı kendi hayatıma çok benzetiyordum aslında.

Masum bir kızın kalbini kırmış şerefsiz bir erkek ve intikam ateşi ile yanıp tutuşan bir kız

Ne kadar da klişe değil mi?

Ya da mantıksız?

Ya da sıkıcı?

Birkaç sayfa okuyunca gözlerimin yavaş yavaş kapandığını hissettim ve kitabı komodinimin üzerine koyup yatağımın içine girdim.

Yatağın yumuşaklığına ve sıcaklığına dayanamamış ve anında uykuya dalmıştım.

~••••••••••••••••••••••••~

" Anneeeee siyah hırkam nerede!?"

Evin altını üstüne getirmiş ama hala hırkamı bulamamıştım.

" Nereye koyduysan ordadır kızım"

Hay amk ya

Ben nereye koyduğumu hatırlasam sorar mıydım acaba?

Ağzında siyah bir kumaş ile evde dört dönen ve en sonunda mutfağa girip kumaş ile boğuşan köpeğimin yanına gidince ağzındaki kumaşın benim hırkam olduğunu anlamam ile çığlığı basmıştım.

" Sen kim köpek!!"

" Hav hrrrrr hav hav"

Şuna bak bir de artistlik taslıyo
Olum köpeksin sen köpek.

Ağzındaki kumaşı çekmeye çalıştıkça daha çok kendisine çekiyordu.

En sonunda korkacağını umduğum bir yol denemeyi seçtim

Elimdeki tava ile onu kovalamaya başlayınca ağzındaki kumaşı anında bırakmış ve üst kata kaçmıştı

Bende yerdeki salyalı kumaşı elime alıp açtım. Yırtılmış yerleri görünce bir küfür çıkmıştı ağzımdan

" Orospu evladının yaptığına bak yaa sıçmış içine"

Ağlamaklı çıkan sesimin aksine aşırı öfkeliydim ve askılıktan kot ceketimi alıp evden çıktım.



Magic||RoseminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin