" bana artık açıklama yapar mısın Rose?
Taehyung'un ısrarları üzerine Jimin ile bir kafeye gelmiş ve Taehyung'un soru bombardımanından kurtulmaya çalışıyorduk.
"Taehyung anlattım işte daha ne açıklaması istiyorsun? Orospu çocukları eğlenmek istiyor işte"
Gözlerini devirmesine bir anlam verememiştim.
" Onu demiyorum gerizekalı, neden Jimin'in elini tutuyorsun?"
Söylediği şey üzerine afallamış ve elini tuttuğum jiminde kenetlemiştim gözlerimi. En az benim kadar şaşkın olan Jimin ani bir hareketle elini çekince ben de boşta kalan elimi montumun cebine sokmuştum.
" Siz sevgilisiniz de bana mı söylemiyorsunuz yoksa"
Ellerini göğsünde birleştirmiş ve hafif sola dönerek yerinde kıpırdanmıştı. Büzdüğü dudağı ile bebekten farkı yoktu
" Küstüm"
Bunun üzerine Jimin ile aynı anda lafa atlamıştık.
" Evet sevgiliyiz"
" Hayır değiliz"
Bana şaşkınca bakıp kaş göz yaptı. Ben ise
Umursamazca omzumu silkmiş ve önüme dönmüştüm." Bir teklif aldığımı hatırlamıyorum"
Bana ciddimisin bakışları atan Jimine gözlerimi devirmiş ve Taeye dönmüştüm.
" Konumuz şuan bu değil. Eğer babanın bize bir yardımı dokunursa cidden çok mutlu olacağım Taetae"
Omuz silkmiş ve cevaplamıştı
" Babam için bu işler çocuk oyuncağı,daha zor birçok görevde başarılı olmuş bir
İstihbaratçıdır kendileri"" Sana her konuda mahcup oluyorum Taetae"
" ÖHÖÖÖÖÖMMM"
Durduk yere öksürmeye başlayan Jimin'e napı10 amk keli dermişçesine baktık.
" Cıvıklaşmasak diyorum ha?"
Aynı anda göz deviren tae ve jimine gülüp ayağı kalktım.
" Ben eve gidiyorum hesabı siz ödersiniz hadi eyvallah"
Diyip gideceğim sırada Jimin kolumdan tutup beni kendisine çevirmişti.
" Hiçbir yere gitmiyorsun küçük hanım"
Sesimi ağlamaklı çıkarıp dudağımı büzdüm
" Jimin valla param yok olsa dükkan senin"
" Kızım salak mısın? Senden para isteyen yok, evde güvende olmayabilirsin ki olmazsın da zaten."
" Gel istersen bize?
Şaşkınlıkla bize bakan Taede gezdirdim gözlerimi
Sonra ellerimi teslim olmuşçasına havaya kaldırmış ve konuşmuştum." Sen de gel Taetae"
Bize bakan Jimin'i umursamadan Taeyi
Dinledim." Kook da gelsin"
Bu sırada Jimin sinirle solumuştu.
" Gelsin gelsin!Beni de tüpçü siksin!!"
Ayağım ile ayağına tekmeyi geçirdiğimde ne dediğini anlamış ve özür dilemişti.
Onlar hesabı ödemek için kasaya gidince ben de montumu iyice çekmiş ve soğuk havada buz tutan ellerimi ısıtmaya çalışıyordum. Kapının açılma sesi ile arkamda duran iki gerizekalıyla otobüse doğru adımlamış ve durakta öylece beklemeye başlamıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magic||Rosemin
Fanfiction🥀Ben yine de ısrarla senin bahçende büyümek isteyen bir papatya olacağım.. Pjm|Pch