|1.6|

1.2K 117 83
                                    


İyi okumalar^^

Kışın soğuğu sanırım en çok bana hissettiriyordu kendini. Ayağımdaki kalın çoraplara ve onun üzerindeki tavşanlı puflara rağmen hala üşüyordum. Yavaşça ayağa kalktım ve üzerimdeki 15 tonluk battaniye ile aşağı kata inip kombinin önünde durdum.
Risk alıyorum ve kombiyi fullüyorum

Odama doğru adımlarken üstümdeki 15 tonluk battaniye yüzünden merdivenlerden sürünerek çıktım ve odamın kapısının önüne geldiğimde kapıyı tekmeleyerek açtım ve yatağımın üzerinde duran laptop ve cips kasesinin tam önüne oturdum ve film aramaya başladım. En sevdiğim şey böyle soğuk havalarda izlenen filmlerdi.

Filmi açınca kaseyi elime aldım ve battaniyenin içine iyice girip laptopu kucağıma aldım.

Eğer bir aksilik olmazsa oturup adam gibi film izleyecektim. Genelde pek film izleyen birisi değildim ki izlersem bile bir bokluk çıkar ve yaptığım iki gram keyifin ağzına sıçardı.

Kesinlikle depresyonda falan değildim.
Ne alakası var yani sevdiğim çocuğu bir kızla bastıysam. Gayet doğal şeyler bunlar hayatımızın her anında karşımıza çıkabilecek olağan şeyler sonuçta.

Filmin sesini biraz daha açmış ve ağzımdaki cipslere rağmen yorum yapmaya çalışmıştım.

" Kızım mal mısın? Ya orada yol yok.
Bak gene geldi gerizekalı"

İlerleyen dakikalarda filme bayağı bir odaklanmıştım.

Bir oğlan ile bir kızı konu alıyordu.
Ne kadar enteresan.

Ama konu etkileyiciydi.

Mafya oğlanın çetesine sızan ajan kız.

" Ya, hayır hayır gitme oraya! Naptın mal. Ölmeeee, lütfen ölme!!!"

Gözlerimde biriktirdiğim yaşlar yanaklarıma akın etmeye başlamıştı.

Neden ağladım ki şimdi. Olayın en beterini yaşayıp  ağlamamıştım ama bir filmde hemen sulu göz oluyordum

Biten cipsim ile mutfağa doğru gidip biraz daha cips almak için ayağı kalkmıştım ki çalan telefon ile tekrardan yerime oturdum.

" Efendim Taehyung?"

"....."

" Ya saçmalama hiçbir yere gidemem"

"......."

" ya banane sanki bana doğdu kız ya!"

"......."

" üf tamam gel!"

"......."

" KAPAT KAPAT TAMAM DEDİK"

"......"

" Görüşürüz"

Gerizekalıya bak ya! Ben evde film keyfi yapmak istiyorum. Beni Lisa'nın doğum gününe çağırıyor.

Sabır dilercesine ellerimi kaldırıp yalvarmaya başladım.

Magic||RoseminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin