|0.8|

2K 161 195
                                    

Tuvaletteki kabinlerden rastgele birisine girdim ve gömleğimi çıkararak üzerime mavi sweatshirtumu giyindim.

Siyah kapının sarı kolunu çevireceğim sırada içeriye giren kızların konuşmasına kulak misafiri oldum

Tuttuğum kolu aynı hizaya getirerek klozetin üzerine çıktım ve onları dinlemeye başladım.

"Sınav tarihleri geriye alınmış."

" Sen nereden duydun bunu?"

"Biliyorsunuz annem müdür yardımcısı"

" Sürtük"

Gülüşmeye başladıklarında kulaklarımı tıkadım.
İğrenç gülüyorlardı.

Sesleri beynimi sanki camı çizen tırnaklar gibi çizip geçmeye başlayınca kabinden çıktım ve kızların arasından hızla geçip kantine inmeye başladım.

" Abi bana bir çilekli"

Adam eline aldığı çilekli sütünü bana uzatınca ben de elimdeki bozukları adama uzattım ve kantindeki masalardan birine  oturup öylece beklemeye başladım.

Şuanki dersimiz bedendi ve ben de teneffüsün bitmesini bekliyordum.

Uzun bir beklemeden sonra zil çalmıştı ve öküz gibi sınıfa çıkanların arasından kendimi bahçeye zor atmıştım.

Voleybol filesinin etrafındaki banklardan birine oturdum ve gerizekalı sınıfımı beklemeye başladım.

Bir süre sonra bütün sınıf sahada toplanınca gözlerim Jimin'i bulmuştu.

Bana göz kırpıp sahaya ulaşınca ben de kalktım ve diğerlerinin yanına gittim.

Kaçan kovalanır taktiğini bilir misiniz?
Bu tam olarak öyle bir şeydi
Geçen sene ona açılmama rağmen yüzüme bakmayan adam şuan ondan kaçtıkça peşimi bırakmıyordu.

Ve bu cidden can sıkıcı olmaya başlamıştı.

Sonuçta bir sevgilisi vardı.

Her ne kadar sürtük olsa da sevgilisi olan birisi ile beraber olamazdım

Hele jimin ile hiç beraber olamazdım.


" Takım kaptanları olmak isteyen bir adım öne gelsin"

Beden öğretmeninin sesi ile bütün dikkatimi ona vermiştim

" Ben olmak istiyorum"

Gerizekalı demekten yorulduğum ama hayatımda gördüğüm en gerizekalı kişi olan jimin bir adım öne gelince, ona olan sinirimden dolayı saçma sapan bir hareket yapıp ben de bir adım öne ilerledim.

Bana piç piç gülerken ona arkama koyduğum elim ile hareket çekince gözlerini şaşkınca açıp bana bakan gözlerini
Öğretmenden tarafa çevirdi.
" Takım kaptanları, oyuncularınızı seçin. Rose başla"

Tereddüt etmeden cevap verdim
" Taehyung"

Jimin de yaptığımı yaptı ve Jungkook'u aldı takımına.

" Jennie"

" Lisa"

" Baekhyun"
.
.
.
.
.

Takımlar kuruldu ve oyun alanına girdik.

Oyuna onlar başlayınca attıkları topa havada karşılık verdim ve onların yarafına manşet attım.

Jungkook attığım o sert manşeti zorlanmadan bize doğru atınca şaşırmadan edememiştim

Sonuçta çocuk uzundu.

Magic||RoseminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin