|3.4|

743 75 75
                                    



***

Park Chaeyoung'a,
Merhaba Chaeyoung. Nasıl başlayacağımı bilmiyorum.

Öncelikle göz yaşlarını geri gönder ve ağlama. Çünkü ağlaman gereken yer benim mektubum değil. Ağlamanı istemiyorum. Gönderdiysen eğer, başlayabiliriz.

Hayatıma çok kısa bir süre önce bodoslama girdin. Seni tanımak bana lütfedilen bir onurdu. Çok kısa bir süredir tanışıyoruz ama bu sözleri okuyorsan, samimiyetine de inanmalısın.

Seni seviyorum.

Seni gerçekten seviyorum. Umarım sen de beni seviyorsundur.

Şuan neden öldüğümü sorguluyorsun değil mi? Tuhaf. Çünkü ben bunları yazarken hala nefes alıyor oluyorum fakat sen bunu okuyorsan eğer ben çoktan gitmiş olacağım. Bunu bilmek çok tuhaf.

Neden öldüğümü sorgulama Chaeyoung.
Bir insan yaşamak istemiyorsa uzatmanın anlamı yok.

Boşuna aramamak gerek, bulunmak istemeyeni...

Bu yüzden bu olayı rafa kaldır lütfen çünkü bunu düşünüp hayatını zehir etmeni istemiyorum. Mutlu ol Chae. Her şeye inat mutlu ol.

Jimin ile birlikte mutlu ol Chae. Ben Taehyung ile olamadım ama sen ol.

O'na kırgınsın değil mi? Merak etme ben her şeyi biliyorum. Nereden bildiğimi merak ediyorsun değil mi?

Sana itiraf edeceğim ama okuduktan sonra bu mektubu yak veya hiç kimsenin bulamayacağı bir yere kaldır. Sonun benim gibi olmasın.

Chae, Park Jimin seni aldatmadı. Belki inanmayacaksın ama doğruları söylüyorum. Onun üzerinde tuhaf bir şeyler var. Belki büyü?

Bilemiyorum. Nereden bildiğimi sorarsan eğer; okulda tesadüfen dolaşıyordum. Geçen sene kapatılan müzik odasının önüne geldiğimde birkaç kız konuşuyordu. Park Jimin ve Kekebek büyüsü gibi birkaç şeyi hatırlıyorum sadece. Özür dilerim.

Hatta şöyle bir diyalog da geçmişti.

"Evet evet, çok kolay inandı. Biraz harbede yaşandı fakat sonunda ayrıldılar. İkisi de  gerizekalı."

Yaşadığınız şeyi tam anlamıyla bilmiyorum ama sen biliyorsun. Bu cümleleri enine boyuna düşün Chae. Ve ona git. Eğer sen ona gitmezsen; o senden gidebilir.

Ve Chae, Taehyung'a da sahip çık. Sana güveniyorum. Kendisine zarar vermesin. Eğer sana kötü şeyler söylediyse bile takılma lütfen. Onu az çok tanıyorum.

Bağırır, kırıcı şeyler söyler ama siniri gidince kedi yavrusu gibi gelir ve özür diler.

Demem o ki ; at gibi giden it gibi döner. 

Beni düşünme. Ben çok rahatım ve sizi de görebiliyorum. Gitti de kurtulduk diye düşünmeyin hala başınıza belayım.

Sizi seviyorum.

Hoşçakal.

[03 Ocak 2013]

***

Dolan gözlerimi aya çevirerek zor da olsa gülümsedim. Tahminim doğru çıkmıştı.

Kim Jennie intihar etmemişti

ÖLDÜRÜLMÜŞTÜ!

Magic||RoseminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin