"uff...amina khuda k waste rahem karen mujh par...main bahut thak gayi hun..." wo hanfti hui boli..
"offo mayna ...abi to manine apna wedding dress b ni liya h..abi kaisy bas karun.." wo charon trf nazar ghumati boli..
"maina tumny market ki har shop chan dali h..abi tk to tumhy ek bi dress pasand ni ayi...ab kya tumhary liye dress asman sy ayegi..." wo jal kar boli..
"meri wedding dress to khas hi hogi ..phir kyu na usy asman sy ana padey..." wo farzi colkar jhadti boli...
"meri ma aj k liye bas kar den..hm kal phir ajaengy na..." wo hath jodti boli...
"hmmmm...thik hai ...lekin ek shart par..."
"mujy sab manzoor hai bas ap chalen..." wo har manty boli..
"aj sham ka khana tumhary ghar par "
"kyaaa...main kitna thak gayi hun aur phir bi..." wo ankhy phad karboli
"to thikhai..phir hm apni dress hi dhundty hain.." usny kadam ek aur shop ki trf badha diya ..tofaurn hath pakad kr usy ghaseet liya ..
"na na na...mujysab manzoor hai...main khilaungi khana..bas yaha sy chalo..." wo jaldi sy boli..to wo muskura di..phir wo dono ghar ki trf rawana ho gaye....
***"***"***"**
PAKEEZA'S POV:
****************"uff es ladki ny to thaka diya..mujy...puri markt chan mari par majaal haijo madam ko kuch bi pasand aya ho...kya hoga adil ka....ary meri chabiyan kaha hain..." mainy bag my hath dala aur kuch hi der my chabi mere hath my thi...
ye hai mera ghar..meri panaah gaah...meri ammi ki khushboo sy basa ghar..es ghar ki har chiz my unki yad basi hui hai.....
ammi ny kitni muhabbt aur chahat sy ek ek chiz ko apny hathon sy sajaya tha...rango sy behad lagaaw tha unhy..unhony es ghar k kony kony my rang bhary thy...shayad unhy pehly hi pata tha ki mujy es badey sy ghar my akele hi zindagi guzarni hai..esliye ghar ko aisa sajaya ki ye ghar aj b bolta sa mehsus hota hai...ghar ka kona kona..mujy kabi akely pan ka ahsas ni hony deta...esiliye to akely hoty huwe bi kabi mujy washat ni mehsus hui..
आप पढ़ रहे हैं
Mujhe haq hai...
Romanceye kahani hai pakeeza ki..jiski zindagi bahut mushkilon sy bhari hui hai..aur wo apni zindagi my any wali har mushkil ka samna bahaduri sy karti hai. ...zindagi bas yun hi kabhi dhoop, kabhi chaon si guzar rahi thi..par achanak wakt aisi karwat let...