part-8

396 11 9
                                    

assalamu alaikum....
keep voting and enjoy reading....

*************

wo dukhi hoty dil k sath us luxury car my bathi aur sab par alvidayi nazar dali.............sabny usy dheron duwaen di aur hath hilakar alvida kaha............wo bhigi ankhon k sath sabko dekh rahi thi....jabki sath baitha shaksh...hadh sy zyada bezar dikhayi de raha tha.....tabi usky ishary par driver ny gadi start ki....aur dono trf k shishy band ho gaye......dekhty hi dekhty...gadi..ankho sy  ojhal ho gayi...............kuch ghnty k safar k bad....gadi ek aaleeshan ghar k samny ruki.....ghar kehna galat hoga wo ek bada sa mahel tha...

uski ankhy hairat sy phati ki phati reh gayi thin....driver ny pehly edward ka darwaza khola....wo mbl par bat karta hua nikla aur sidha andar badh gaya....us bechari par ek nazar dalna bi ganwara nahi kiya....kam sy kam thodi to mehman nawazi dikhata......driver ny usky liye darwaza khola to wo himmat karky bahar nikli...aur us hagah par nazar ghumayi...to ankhe thak gyi...par wo jaga na khatm hui....ghabrahat k mary usny thuk nigla aur khushk hoty hothon par zuban pheri...

"ya allah ....ye kis museebat my dal diya mujhy.....wo khdoos insan mujhy ...yaha par dal kar aise ghayab hua....jaisy es shadi my sirf mera hi faida gai uska nahi.....isko to main achche sy sabak sikhaungi......par filhal to koi mujhe es museebag sy bahar nikaly yar......." wo man hi man badbadaye ja rahi thi....ki tabi ek naujawan ladki...uski nazdeek ayi...

"good evening....madam....i am tia..please come with me...." wo bady adab sy usky samny jhuk kar boli...

"ggg...good evening....tia... iii...i am pakeeza...." wo hakla kar boli...

"please madam...you have no need to introduce your self.....  because already every body  knows you......" wo muskurakar boli...to wo bas sar hila kar reh gayi....
phir us ladki ny usy khud k pichy any ko kaha.....to wo chal di...

"shukr hai us khadoos ny itna rahem to kiya...ki isy bhej diya...warna mainy to socha tha aj puri rat bahar hi bitani padegi..."

"welcome to the royal palace madam......"
aur us ghar k andar jaty hi uska mu khula ka khula reh gaya...us ghar ki chaka chaundh ny to usas bi cheen loye thy...aisa aleeshan ghar to usny apny khwabon my bi na dekha tha...us ghar k har ek chiz apny keemti hony ka suboot chikh chikh kar de rahi thi....

"madam ......."
usky pukarny par wo apny hawason my lauti aur uski pichy chal di.....us dil dhad dhad kar ho raha tha....us lambi si rahdari ko par karky wo ek darwazy k pas ruki......aur usy khola...

"madam...this is your room..." wo usy andar le gayi...wo ek behad stylish kmra tha...jisy dekh kar wo dang reh gayi....

"are you sure this is my room....."

"yes madam....."

"can i have water please..."

"sure madam......" keh kar wo chali gayi...to wo dhere sy jakar us kamry ki ek em chiz chu kar dekhny lagi........ye pura ghar tja to bahut aleeshan par ...usy yaha akar ajeeb sa dar mehsus ho raha tha....wehshat si ho rahi thi ...

"is ghar k rang ...kaisy bujhy bujhy hain....har jagah bas black gray...aisy koi rang karwata h bhala...kaha mera rango sy khelta ghar...aur kaha ye sannanton my ghiri haveli.....allah mere din kaisy katengy yaha...aur kahin kahin agar mujhsy yaha kuch tut gaya...to main to nuksan bi na bhar paungi.....haye allah mujhy jaldi is museebat sy nikal dena...." wo ruhansa mu bana kar badbada rahi thi...tabi tia k any par sidhi hokr baith gayi...wo usky liye pani k sath sath kuch khany ki chizen bi lekar ayi...wo ladki bahut pyari thi...dikhny my uski ham umr hi lagti thi....

Mujhe haq hai...जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें