part-34-

218 13 7
                                    

"congratulations jackob...."

"thank you dear....tum ni hoti to sab itne achchy sy kabi ni ho pata ruku...."

"are bas bas zada makkhan lagany ki zarurt nahi hai....ab dekhti hun liza ko pany k bad kitna yad karoge mujy...."

"ab aisi bi bat ni hai yar..." wo khisiya kar apna sar khujany laga...

"ha ha sab dikh raha hai mujy....kaisy janab bahany bahany sy bas usy hi taky ja rahy hain.."

"yar tum to badi tez ho...mujy laga koi ni dekg raha hai...."

"ary meri baz ki nazar hai tum par samjhe bachchu....."

"ha meri ma samajh gaya.......oh shit....." wo ek dam sar par hath marta bola...

"kya hua koi problem hai kya...."

"yar main liza ki ring to third floor par  hi bhul aya...... ab party chod kar kaise jaun...."

"ary to ismy kya problem hai....main jakar la deti hun na..."

"are you sure..."

"of course yar... "

"thank you so much dear..."

"any time dude ..." phir wo hansti hui sidhiyan chadhny lagi..

"allah tumhy bahut sari khushiyan de......aur tum dono k bich kabi koi mushkilat na paida hon...." wo upar jaty usky liye dua karti ja rahi thi...uski ankhy nam ho gayi thin...wo jackob k samny apna dukh zahir karky usy takleef nahi dena chahti thi eailiye suna sy jabran usky samny muskuraye ja rahi thi....wo usky room tak pahunch darqaza khol kar andar dakhil ho gayi....

"kahan hai ring.....yaha to kahin bi nahi dikh rahi .....maine sari drawer khangal li.....uff ye jackob bi na...apni shadi ki ring koi aise laparwahi sy dalta hai.......ab kahan dhundu main...." wk kamr par hath rakhy pateshani sy boli jab kisi ny pichy sy akar usy khud sy laga liya.......

ye khushboo ye lams..........................wo shishdar si ho gayi.....................aur mudhkar dekha to .................ye uska wahem.nahi haqeeqat tha.........wo wahi  tha...........wo liam tha....... kitna badla lag raha tha wo..............badhi hui dadhi..aur chehry par jaisu salon ki thakan ho........ek pal ko dil chaha sab bhul kar usky siney sy lag jaye.......par nahi etni jaldi wo us azeeyat ko nahi bhul sakti jo bina kasoor  k usy di gayi thi.......ye sochty hi ekdam usky tassurat badly aur wo gussy sy boli.........

ye sochty hi ekdam usky tassurat badly aur wo gussy sy boli

ओह! यह छवि हमारे सामग्री दिशानिर्देशों का पालन नहीं करती है। प्रकाशन जारी रखने के लिए, कृपया इसे हटा दें या कोई भिन्न छवि अपलोड करें।

" choden mujhe....jana hai....nichy sab mera wait kar rahy hain....." wo berukhi sy boli.....par usny ek bi lafz nahi kaha...........bas usy apni giraft sy azad nahi kiya jismy wo machal rahi thi ...

"maine kaha choden mujy jana..." es bar wo sakhti sy chillayi....." par wo ab bi usy waisy hi thame raha.....

"please mujy jany den.....kya samjhty hai khud ko bahut badey hero hain....jab jo marzi ayegi karengy...aur main chupchap sehti rahun......." aur akhir ko wo ro di...wo jo kabsy khud par zapt kiye huwe thi....uska sara bandh toot gaya.........to usny dhere dy usy khud ki janib modha....

Mujhe haq hai...जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें