assalamu akaikum.....
keep voting............
and support me.........every single vote is precious.....
LOVE
ASMA....******************
"so are you ready....."
"yes..yes..m coming in just five minute..." wo jaldi sy purse me saman dalti boli...
"hurry up pakeeza ....its your first day....aur kya tum aj hi late ho jana chahti ho...?"
"no no no....adil... i am ready now..." wo fauran usky pas ayi aur apni phulti sanso ko bahal karti boli...
"relax pakeeza relax....itna ghabrany ki zarurat nahi hai...."
"kya karun adil...main pehli bar etni bafi jagah par job karny ja rahi hun ....to khud par qabu nahi rakh pa rahi hun..." wo ghabra kar boli to wo hans diya ...
"tum bilkul b tension mat lo main hu na tumhary sath....chalo ajao..."
phir lagbhag adhy ghnty ki drive k bad wo office pahunchy.....wo us building ko dekh kar gung reh gayi....aur thuk niglty huwe boli....
"edward sach me iska malik hai...."
"ha...aur duniya ki nazron me tum bi ho..." wo ankh marty bola...
"na baba na...mujhe to es sab sy dur hi rakhen...main ek aam si ladki pakeeza hun...aur wo hi mre liye sabsy behtar hai......mujhe to maaf hi rakhen...." wo ghabra kar
sar na my hilati boli....phir jaisy hi wo adil k sath office k sath andar pahunchi...pura office usy dekh kar khada hogaya....charon trf ek dam sannata pasar gaya....lo isey kehty hain "mare par 100 dandy..." ek to pehly hi ghabra hat sy bura hal upar sy rahi sahi kasar ab puri ho rahi thi....pura office khada hokar ...usy..." good morning mam, welcome mrs. jonas keh kar mukhatib kar raha tha...ab wo bechari marti kya na karti...chehry par banawti muskurahat sajaye sar ko kham deti sabko hi keh rahi thi....upar sy mazeed karam ye ki...office worker itny handsome..aur ladies ek sy ek khubsurat aur behadh smart thin...in sab k bich usy bahut jhijhak bi mehsus ho rahi thi.....kuch log usy pyar aur izzat sy dekh rahy thy...to kuch mu chidha kar...aur kuch usky pehnawe ki wajah sy mazak bhari nazron sy bi dekh rahy thy....kyunki puri trh cover thi..aur sar par achchi trh sy hijab le rakha tha.....wo nazry jhukaye chupchap adil k sath chalti ja rahi thi .....
thodi der bad wo adil k cabin my pahuch chuky thy .....
"ok pakeeza...tum jab tak yaha aram sy baitho.....main jakar tumhara cabin arrange karta hun...."
"ji adil...par jaldi aiyega..."
"don't worry dear....main bas yun gaya aur yun aya..."
"ok ..." wo mskura kar boli...to wo cabin sy nikl gaya......phir wo baitji yunhi paperweight sy khelny lagi.....thidi der bad...usny nazar uthayi..to dekha ki afil ko gaye kafi wakt ho gaya hai...ab usy pateshani ne aghera...
आप पढ़ रहे हैं
Mujhe haq hai...
Romanceye kahani hai pakeeza ki..jiski zindagi bahut mushkilon sy bhari hui hai..aur wo apni zindagi my any wali har mushkil ka samna bahaduri sy karti hai. ...zindagi bas yun hi kabhi dhoop, kabhi chaon si guzar rahi thi..par achanak wakt aisi karwat let...