part-29

300 14 16
                                    

"plz aplog ye try karen na...."usny badey pyar sy tray us traf badhayi...

" oh thank you so much..."unme se ek itrakar boli...

"ary plz ...ye to mera farz hai...." wo badey adab sy bola...

"waisy ek bat kahun...."

"ji bilkul......" wo thoda duri par baithty bola...

"ap bahut achchy hain...." wo sharma kar boli...to liam muskura diya...

"haye reshma...aur bi puch le jo puchna hai...." pichy sy dusri ladki ny tahuka diya...

" chup kar jao tumlog...." usny banawti dapta unlogon ko...

"aaannn...ab main zara aur logon ko dekh lun..." wo apna sar khujata uth gaya...

"ary chalen main bi apky sath chalti hun....apki help karny...." wo fauran sath ho li....

"ok....chaliye...." wo fauran usky sath ithla kar chalny lagi....

"waisy badi shikayt rahegi mujy allah miyan sy...." wo mu banati boli...

"achcha wo kyu...mashaallah ap etni pyari hain....kis chiz ki kami hai apko..."

"apki..." usky mu sy phisla..

"ji...." wo hairani sy bola..

"aaannn...mera matlab.....dua kijiye ki mujy bi koi ap jaisa mil jaye..." wo dilchaspi se usy dekhty huwe boli...

"mere jaisa kyu...apko mujhsy bi kayi guna behatr shaks milega..."

"nahi....mujy to bas ap jaisa chahiye hai....." wo hathdharmi sy boli to usy kuch ajeeb laga..

"ap do din me kisi k bary me itna yakeen sy kaisy keh sakti hain ki wo ya us jaisa shaks apky liye behtar hoga...."

"kisi ko janny k liye do pal hi kafi hoty hain....basharty ap usy janna chahen to...." mo madhdham awaz me boli...

" seriously....? yaha to log do sal my bi mujy janny sy inkari hain...." wo dhere sy badbadaya...

"khair jo bi ho.....chaliye chal kar mehmano ko serve karty hain..."

"ji ..." wo muskura kar usky sath ho li....unky pichy khadi rukaiya ka bas bahi chal raha tha ki...wo undono ko qatl hi kar de....

"hoooooo....dekho to zara ghunne ki...kaisa chi chi chu chu karne lag gaya.....bhala ye kabi badalny wala...hunh....bada aya khud ko parsa bata raha tha....." wo jali kati barabr badbadaye ja rahi thi...

"ary jaye mujy kya...100 se aur nain matakka kare meri bala se...." wo jal kar sar jhatakti waha sy nikl gayi.....

****************

"apa apka bahut bahut shukriya any k liye.....ap ny badi madad ki hasan k walime my" wo unky pas baithty boli...

"ary ati kaisy na....akhir ko mere ladly bhatije ka waleema tha..."

"achcha phuppo aur main....main kon hun phir..." liam ny fauran shikwa kiya...

"ary tu to mera laal hai....teri kya barabri bhala...aja idhar aa..." wo usy puchkarty boli..to fauran wo usk pas agaya....

"ary fatima kafi wakt ho chala hai...ab bahu ko usky kamry tak pahucha dena thik rahega..." rabiya unko uthny ka ishara karti wo bi uth gayi...

"ha ap thik keh rahi hain...chalen bahu ko le chalty hain..." phir dono hall sy usy le jany ko agayin...

"ammi agar apki ijazat ho to kya ham bhai ko bi sath my hi kamry mt le ja sakty hain...." liam k sawal par dono hasne lagin...jabki pakeeza ka to wo haal tha ki kato to khoon nahi...wo kha jane wali nazar sy usy dekh rahi thi...aur wo nazre isdr udhr ghumane laga...

Mujhe haq hai...जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें