ASSALAMUALAIKUM.....YE RAHA 5TH EPISODE AB MAT KEHNA KI " UPDATE KARNA BHUL GAYE KYA"(SaberaMaharaj)
PLZ KEEP VOTING GYZZZ.....***********
"suno kya sari packing kar li tumny....." wo shirt k button bnd karta bola jo abi abi bathroom sy bahr aya tha...
"ji bas ho hi gayi hai......." wo madham lehjy my boli....
"kya hua amina.....tum kuch pareshan si lag rahi ho...." wo usky pas chala aya jo vedili sy bag ki zip band kar rahi thi....
"adil mujhy.........mayna ki bahut fikr ho rahi hai..........itna sab hony k bad......uska akele rehna..........kya munasib hoga......."
"hmmmm.....keh to tum bilkul thik rahi ho......par......." jumla pira hony sy pehly hi darwazy par knock hua.....
"yes.........come in....." aur jawab paty hi wo dhere se darwaza dhakelti andar dakhil hui......
"ary pakeeza ayen na plz...."
"assalamu alaikum......"
"walekumassalam....aao idhar baitho na...." amina ny usy pas bulaya...to wo kuch uljhi si usky pas baith gayi...
"adil...mujhy apsy kuch bat karni hai...." wo apni ungliyan apasa my phasaty boli.....
"ha pakeeza bolen na...." wo bi pas padi chair ghaseet kar baith gaya....
"wo kal jo bi hua usky liye. i am so sorry...."
"ye kaisi baten kar rahi hain ap.....kl jo hua...usmy apki kya ghalti hai.....ghalti to us khabees insan ki hai....usy to...." wo mutthiyan bhich kar boal
"khuda k liye...ab ap log kuch ni karengy....wo bahut khtarnak log hain....aur main nahi chahti ki meri wajah sy ap sab kisi museebat my paden......" wo nazry jhukaye boli.....
"achcha...to ab apny hamy itna paraya kar diya...dekh rahi hain amina...apni dist ko...."
"ye kya bat hui mayna.....tumny to ek pal my hamy begana kar diya...bachpan ki dosti...ka ye mol lagaya...." uski ankhy bhig gayi...
"aisi bat nahi hai...bulbul...tum samajh nahi rahi ho......"
"hamny sab samajh liya hai...aur ab samjhna to unhy padega....tum akeli nahi ho...ham sab tumhary sath hain...aur tumsy pehly unhy hamsy milna padega...." adil k alfazon ny jaisy usky jism my ek nayi jaan si phoonk di thi...aj arsy bad usy kisi ka sarmaya khud par mehsus hua to ankhy barasny lagi...wo kaisy in pyaron ko museebat my dal sakti thi...
"adil main .....apky dost sy milna chahti hun....."wo bamushkil bol payi...jabki usky jumlon par wo dono hairani sy usy dekhny lagy....
" kya......par kyu ...?adil ko kuch samjh ni aya...
"wo main unhy kal k liye thanks bolna chahti hun...."
"ooooh....par wo to rat kii flight sy new york chalay gaya...." usny afsos sy kaha...kyunki ye ek achcha mauqa tha ..ek nayi shuruaat ka...jo ki hath sy nikl gaya....
"par koi bat nahi...main apko uska nmbr de deta hun...ap usy thanks bol dijiyega...."
"ji.....thank u....."
"always welcome....."
"achcha ab main chalti hun....apki flight rat 8 baje ki hai na...." wo jaty jaty ruki..."
आप पढ़ रहे हैं
Mujhe haq hai...
Romanceye kahani hai pakeeza ki..jiski zindagi bahut mushkilon sy bhari hui hai..aur wo apni zindagi my any wali har mushkil ka samna bahaduri sy karti hai. ...zindagi bas yun hi kabhi dhoop, kabhi chaon si guzar rahi thi..par achanak wakt aisi karwat let...