"tumny r&g group of industries ki file achchy sy check kar li hai na..."
"yes sir...."
"meeting k liye kab ka time diya hai..."
"aj sham 4 bajy..." wo dheme lehjy my bola..
"are you ok arsal...? " wo kabsy dekh raha tha jo puri ghayab dimaghi sy usky sawalon k jawab de raha tha...
"yes sir i am fine...." wo nazren churata bola...
"log kehty hain....main chehra bahut achchy sy padh leta hun......." wo apni chair sy uth khada hua...
"aur mujy es par jhoot saf likha dikhai de raha hai...." wo usky ird gird jaiza leta bola...par wo zara bhi ghabraya nahi...
"ha ap sahi keh rahi hain...main kisi wajah sy pareshan hun....but its my personal matter....." wo bi uski ankho my ankhy dal kar bola..
"hmmmm..... i am impressed.....i like your confidence .....bus ummeed karta hun ....ye sirf tumhara personal matter ho to zada behtar hoga...." wo lafz tumhara par zor dekar bola aur usy wahin sochon my gum chod kar chala gaya...
***************
lagatar bajty phone sy tang akar wo jhalla gaya..."uff...kya museebat hai yar...abi to office sy lauta hun....log dhang sy fresh bi nahi hony dete...." usny badbadaty huwe calla receive ki...
"hello....."
"i am sorry sir......" speaker sy ubharti uski awaz arsalan ka dil dhadka gayi.....
"tum.....? tumny phone kyu kiya..." wo apna lehja sakht karta bola...
"ap ek hafty sy kaha ghayab hain....." wo uska sawal puri trah ignore karti boli...
"main bahut busy tha...." usy talty huwe bola
"ab to free hain na.....ab akar padha dijiye....."
"mere pas itna faltu wakt nahi hai..." wo towel bed par phenkta bola...
"ap mujh par itna gussa kyu karty hain.......apko pata hai...pury char din main bukhar my phunkti rahi hun....apki dant ki wajah sy ....." wo mu bisurty boli...to wo chaunk utha..
"oh...to itny sy tumhara dil nahi bhara lagta hai...."wo tanziya muskurata bola
"nope..." usny pout banaya....
"tumhy ek bar me samajh my nahi ata kya.......main tumhy nahi padhana chahta....." uski awaz thodi tez hui...
"par mujy apsy hi padhna hai...main nahi chahti koi aira gaira mujy ghoor ghoor kar dekhy....kya ap chahty hain aisa..."wo nihayat bholy pan sy boli...
"nahi harghiz nahi...." wo rawani my bol gaya..
"abbbn..woo...mujy kya..koi bi aye koi bi pdhayae...." wo apny sukhy hoth par zuban pherta bola.....
"par mujy achcha nahi lagega..."aur kuch to tha usky lehjy my jo arsalan ko gung kar gaya...
"main kal sy aaonga ok....ab picha chodo mera....." is bar lehja thoda narm tha ..
"thank you sir ji....par mujy chocolate bi khani hai...."
"kya....." wo is khwahish par dang hi to reh gaya
" dark chocolate.....ok bye..." bina kuch suny phone kat diya gaya...aur wo apna sar peet kar reh gaya....
*********************
"tumhari tayari khatm hony ka nam kyu nahi le rahi hai........" wo jhunjhla kar bola....
"ha to kya hony waly shahuhar sy yun hi sar jhad mu phad huliye my milne chali jaun...."wo dupatta thik karti bahar ayi...black kalidar frock suit pehny wo wakayi bahut pyari lag rahi thi...
आप पढ़ रहे हैं
Mujhe haq hai...
Romanceye kahani hai pakeeza ki..jiski zindagi bahut mushkilon sy bhari hui hai..aur wo apni zindagi my any wali har mushkil ka samna bahaduri sy karti hai. ...zindagi bas yun hi kabhi dhoop, kabhi chaon si guzar rahi thi..par achanak wakt aisi karwat let...