"ary khala..ap bahar chal kar baithen main nashta lekar ati hun...."
"ary koi bat nahi beta...lao main tumhari thodi madad kar deti hun..."
"khala sab ho gaya hai..ab bas baki sab ko bula len main tab tak nashta lagati hun...." wo unhy kandhy sy pakad kar bahar tak le ayi to wo musurany lagin..
'achcha thik hai beta...par ab tum bi jaldi se ajao..." wo jaty jaty bolin....
phir pakeeza ny achchy sy nashty ki tray sajayi..aur bahar le ayi jaha sary mard hazraat fajar ki namaz ata karky ghar achuky thy....usny nashta rakha aur jany lagey...
"ary beta..ap kaha ja rahi hain....aiye ap bi to sath baith kar nashta karen..."imam sahab ny muskurakar kaha to usky sath sath baki sab bi hairan reh gaye...
"ji main....."....
"ary to isme itna hairan hony ki kya bat hai...akhir ko main bi to tumhare abbu jaisa hun na...kya betiyan baap k sath baith kar nashta nahi kar sakti..." unky es muhabbt bhare jumly par uski ankhen hi bhar ayin...aur edward es wakt uska dard aur khushi k mile july ahsas ko bakhubi mehsus kar sakta tha...kyunki kuch arsa pehly aisa hi kuch usky sath bhi hua tha ......yunhi to wo sab kuch chod kar unky sath nahi reh raha tha....
"ajao beta......aur ab sy ap sab ko aise hi sath me khana aur nashta karna hai....kyunki ek sath khany sy ghar my barkat hoti hai..."
"ji khalu..." wo sar jhukaye muskurakar boli....jab usy khud par kisi ki nazron ka ahsas hua...nazren uthayi to wo usy hi dekh raha tha par uski nazren uthte hi edward ny fauran ankhy sukedi aur mu phula kar rukh dusri janib kar liya...jis par wo hairan huwe bina na reh payi...
"ya allah ab maine kya kar diya...jo yun khamkhah mu phula hua hai inka...uff ab to dil karta hai wahi dialouge bokun ki " edward ko samajhna mushkil hi nahi namumkin hai"....
"ary beta kaha khoyi hui ho tum..chai thandi ho rahi hai..."unky tokny par usny fauran cup utha liya...
"ji khala.."....
*********************
" kya hua kya dhund rahi ho....""meri ear ring nahi mil rahi hai..." wo apno ko hath lagati pareshani sy boli...
"ear ring......kon si ear ring?
" ji...wohi wali jo khala ny mujy bhai aur api k walime pe di thi..."wo idhar udhar saman hatati boli..
"achcha kuch yad hai last time tmny unhy kab pehna tha..." wo bi usky sath idhar udhar dekhny laga...
"kal rat me bi pehni hui thi..ab jany kaha chali gayi" wo bechargi sy boli..jabki uske jumly par usky chehry par muskuraht agayi...
"achchaaaa...wo ear ring jo kal rat tumny pehni thi..." liam thoda unchi awaz my bola..
"ha wo hi ...kya apko pata hai kaha hain..." uski ankho my chamak agayi...
"obvious si bat hai yar...rakhny waly ko hi pata hoga chiz kaha hai..." wo maze sy bola..
"haiiiinn...apny rakhi par kaha..." wo ankhy badi karti boli...jab wo usky bulkul nazdeek agaya...aur usky kan k pas jhuk kar bola...
"meri pillow k nichy...." uski sargoshi par jaisy usy kal rat ka hosh aya...aur wo es bewakoofi par danto tale zabaan daba gayi...
jab liam usky kano k pas gungunaya...
आप पढ़ रहे हैं
Mujhe haq hai...
Romanceye kahani hai pakeeza ki..jiski zindagi bahut mushkilon sy bhari hui hai..aur wo apni zindagi my any wali har mushkil ka samna bahaduri sy karti hai. ...zindagi bas yun hi kabhi dhoop, kabhi chaon si guzar rahi thi..par achanak wakt aisi karwat let...