wo abi apny bistar par leti hi thi jab uska phone baja...usny bjna dekhy call receive ki...
"hello...."
"mumtaj ko shahjahan ka salam...."
"tum..."? wo uchal padi phir daudakar apna room lock kiya....
" tumny phone kyu kiya..."wo gussy sy boli..
"bas dil kiya to kar liya...."
"tum khud ko samjhty kya ho...yun ek ladki ko blackmail karky badey bahadur ban rahy ho.."wo dabey dabey gussy sy boli...
" no.. no no...mera aisa koi irada nahi hai.....bas pata nahi kyu mera man bechain rehta hai tumhari awaz sunny ko...." wo wakayi sach bol raha tha ..
"bas ho gaye tumhary dialouge ya baki hai abi kuch..."
"please tum mera yakeen karo...dekho mera tumhy hurt karny ka koi irada nahi hai... aur na mujy tumsy koi pyar ishq hua hai.............main bas .....ab kasy samjhaun tumhy..."
"meherbani karky ap mujy call karna band kar den....bada ahsan hoga apka..."
"excuse me main koi third class awara type ka ladka nahi hun...ek shareef aur izzatdar gharany sy taalluk rakhta hun..."
"dekhen mr. mujy apka biodata janny my koi interest nahi hi .......aur ap kitne shareef hain ye muhy achchy sy pata chal gaya hai...." wo chaba chaba kar boli to wo bhadak gaya...
"shut up! " wo ek dam zor sy bola to wo chup kar gayi..." main apsy kabsy tameez sy bat kar raha hun iska ye matlab nahi ki ap limit cross karen...........zara bataen mujy mainy kon si battameezi ki bat kar di apsy.........by mistake apka number mil gaya.....apki awaz mujy achchi lagi.......esliye main apni importent call chod kar apsy jhak marny laga.......aur aj ek mahiney bad mainy dusri bar jan bujhbkar call sirf aur sirf esliye ki......ki facebook par ek profile dikhi mujy pata nahi kyu laga wo tum ho.....and i dont know ki maine tumhy dobara call kyu ki........" wo thoda ruka to isha ko apni galti ka ahsas hua......" now i am so sorry....aj k bad main apko kabhi call nahi karunga.........aur agar apko ye sab bi third class ladkon k dialouge lag rahy hain to main apko apni sari details send kar dunga...aur jab marzi aye tab ap mere bary my sari tafteesh kar lijiyega aur......." wo aur kuch bolta ussy pehly usy uski roti awaz ayi....
" i am sorry........" badi mushkil sy hichkiyon k bich keh payi...
" what......hey...no no no...please dont cry.......ary mera wo matlab nahi tha....." wo pareshan gaya uski bhigi awaz sunkar...
"i am really sorry.....mujy nahi pata tha apko itna bura lagega........mainy kabhi kisi ladky sy aise bat nahi ki.....esliye..(hiccup) ..esliye dar gayi thi main....." itna bolkar wo phir rona shuru ho gayi..
" tum ro kyu rahi ho......dekho tum bilkul sahi ho.tumhari jagah koi bi ladki hoti yahi karti.......ham kaisy kisi unknown person sy aisy bat kar sakty hain...main ghalat tha.......mujy aisa bilkul nahi karna chahiye
.... i am so sorry.........but trust me mera tumsy time pass karny ya tumhy hurt karny ka koi irada nahi tha........" usy apni ghlalti ka ahsas hua...koi shareef ladki kisi anjan ladky sy kaisy bat kar sakti hai...." ek bat bolun apsy....."wo ab thoda chup hui...
" ji......."wo dhemi awaz my boli....
" i dont know pr pata nahi kyu...kyu main khud apsy juda mehsus kar raha hun........." ek gehri sans chodi.."main abi esi wakt apka number delete kar raha hun.........par ap number delete mat kijiyega......."usky eltija par wo hairan reh gayi.....
"zindaghi me kabhi bhi kisi bhi modh par meri zarurat padey to mujy yad zarur kijiyega.....shayad apky kam asakun...."usky jumlon ny isha ko shishdar kar diya tha
आप पढ़ रहे हैं
Mujhe haq hai...
Romanceye kahani hai pakeeza ki..jiski zindagi bahut mushkilon sy bhari hui hai..aur wo apni zindagi my any wali har mushkil ka samna bahaduri sy karti hai. ...zindagi bas yun hi kabhi dhoop, kabhi chaon si guzar rahi thi..par achanak wakt aisi karwat let...