assalamu alaikum wattys....kaisy hain ap sab.....to ye raha 6th episode....main raton ko jaag jaag kar likh rahi hun....to ap bi apna farz pura karen.....aur vote karna na bhulen.................
************
"ye yaha kaisy...." wo dono es wakt terrace par khady coffe pe rahy thy.....aur phir usny bataya ki kaisy usny chupky chupky sary entizamat ko anjam diya tha...jab usy amina ne aitemad my lekar pakeeza k hawaly sy bat ki ....tab hi usny soch liya tha...ki kuch bi ho jaye ...agr amina ny us par itna yakeen kiya hai.......to wo es yakeen ko barqarar rakhega.....aur phir us sham jab undono ki rawangi thi..tab wo unsy milny ayi....aur phir amina aur adil ny usy yaha sy jany k liye bamushkil tayar kar liya tha....usny bahut mana kiya.. ......kyunki wo nahi chahti thi ki uski wajah sy undono par koi museebat aye.......par adil ny usy yakeen dilaya tha ki wo kabeer ko ek din salakhon k pichy pahuncha kar hi dam lega....aur us yakeen ki babat hi....do din bad wo newyork unky ghar par thi......par wo ab bi bahut dari hui thi..........kyunki usy kabeer aur uski pahunch ka bharpoor andaza tha...........aur es bat ka andaza to adil ko bi hk gaya tha..............kyunki usky khuch khas mukhbiron k zariye usy pata lag gaya tha ki kabeer aur uska baap bahut hi khtarnak log hain..........wo kisi ko asani sy nahi chorty hai.....kitny hi qatl karky dono baizzat bari telhel rahy thy.......aur esi wajah sy wo pakeeza ko bina kisi ko bataye yaha le aya tha........kyunki dusry mulk my unki taqat kam ho jani thi.......
"par tumhy nahi lagta....tum kuch zada hi bada risk le rahy ho......" edward soch bhary lehjy my bola...
"sabsy badi zaat to uparwaly ki hai.......hamy bas sahi ka sath dena chahiye baki fikren.....us par chod deni chahiye....." wo asman ki trf ungli dikhaty bola...
"wo to thik hai.....par tum usy kab tak yaha chupa kar rakhogy.........ek na ek din to usy apny mulk jana hi hoga......"
"ab jab raah usny dikhayi hai.........to manzil tak bi wahi pahunchaega........filhal to main pakeeza k liye khush hun kam az kam ....wo yaha sukoon sy to rahegi....."
"ha ye to hai.......khair ab mujhy jana hoga.....pehly hi kafi late ho chuka hun....." wo ghadi par nazar dalta uth khada hua ......
"chal thik hai .......phir kal office my milty hain......"
************
"wo mere sath aisa kaisy kar sakty hain......no no no......" uski chikh pukar par aunt jenny buri trh ghabra gayin....."baba...baba....open...the door for god sake.....plz open the door...." wo darwaza pit rahi thin.....
"how dare he.....wo hota kon hai...." aur phir kuch tutny ki awaz ayi.....
"big b plz don't do this......" liam bi barabar darwaza pit raha tha aur jab kuch na sujha to...fauran adil ko call karny laga....
"adil...adil.....big bi....big b.....locked himself in their room...and breaking things....plz come soon ......"
"oh....shit....liam...just relax...i am coming....i am just coming...."
"please hurry......
" ya ya......."aur wo fauran ghar sy bhaga.....
***********
"ye kya pagalpan hai eddy.......chodo isy...." wo tuti bottle usky hath sy chin kar phekty huwe bola....
"i will kill him.....i will kill that bastard ........."
"oh please eddy.............for god sake........tell me what happened ?............
"you know what adil........this time what he said........? wo dant pees kar bola...to usny nasamjhi sy usy dekha....
" wo ....kehta hai....ki.....main....main...yani edward jonas ek ghair zimmedar insan hun.....main es layak nahi hun....ki main company ko sambhal sakun....aur........aur...wo liam ko mujhsy chinna chahta...........by god....es bar main usy nah churunga....main jan le lunga uski....." usny phir pas pada vase zameen par pheka...
आप पढ़ रहे हैं
Mujhe haq hai...
Romanceye kahani hai pakeeza ki..jiski zindagi bahut mushkilon sy bhari hui hai..aur wo apni zindagi my any wali har mushkil ka samna bahaduri sy karti hai. ...zindagi bas yun hi kabhi dhoop, kabhi chaon si guzar rahi thi..par achanak wakt aisi karwat let...