"haye pakeeza mere to hath pair phuly ja rahy hain...........aj...aj meri maaham ki shadi hai...uff mujy to yakeen hi nahi araha hai...."wo khushi sy phuli nahi nahi sama rahi thi....
"sambhaliye khud ko madam....akhir ko aj sy ap sasu ji ho jaengi......chalo jaldi sy mehmano ko receive karty hain...." pakeeza usy pakad kar bahar le ayi...
baaraat achuki thi.....sary entizaam achchy sy ho gaye thy...sab baratiyon ka welcome karny k liye gate par pahunch chuky thy....
shaheer off white sherwani my sar par safa bandhy kafi jach raha tha...har shaks ki nazar my usky liye tareef thi....amina ny man hi man us par padh kar dam kiya.....phir wo sab unhy lekar hall my aye....
"assalamu alaikum aunty....."
"ary zareen...khush raho beta....aao andar aao na..." wo usy liye maaham k pas chali ayi.....ghar k badon k bich unky rishty ki bat ho chuki thi....baki rasm wagairah maaham ki shadi k bad karny ka socha gaya......
"kabeer kaha ho tum....main kab sy yaha hun par tumhara kuch pata hi nahi..."zareen uska baju chua to jaisy wo chaunk gaya...
" ary kya hua kabeer tum thik to ho na..."
"ya ya i am fine.....tum batao tumhy kuch chahiye to nahi....." wo muskura kar bola
"ha..chahiye hai na....."
"hukm kijiye madam...."
"mujy kabeer chahiye hai...." aur es jumly par wo bas usy dekh kar reh gaya....
"hmmm...wo to tumhara hi hai.." wo abkho my dher sara pyar samokar bola...
"phir mujy aisa mehsus kyu nahi hota hai kabeer..."
"ye tumhy kya ho gaya hai zareen...hamara rishta tai ho chuka hai...tumhary final exam k bad hamari shadi hony wali hai....aur kya chahiye hame....." wo usy kandhon sy pakad kar bola...to wo bas usy dekh kar reh gayi...
"tum...mere sath aisy kyu nahi rehty jaisy fahaad sanam k sath rehta hai...dekho zara unhy kitny pyary lag rahy hain...." aur usny nazar utha kar samny dekha...jaha fahaad sanam k agey pichy bhanwre ki tarah mandra raha tha.....wo usy ajeeb ajeeb ishary kar raha tha jissy wo buri trah ghabra rahi thi....aur kabeet ka to mano ye sab dekh kar khoon ubal pada...usny zapt sy apni mutthiyan bhinj li.....usky jabdey buri trah sy jakdy huwe thy......
"lag rahy hain na ekdam made for each other..."
"shut up....! wo etni zor sy chillaya ki zareen apni jagah sy uchal gayi.....wo kuch samajh pati ussy pehly hi lamby lamby dag bharta waha sy chala gaya...
"kabeer ye kya ho gaya hai tumhy......pehly tum hi pareshan thy mujhsy shadi ko...aur ab jab hamara khwab apni raah par hai to tumhara ye rawaiyya mujy bahut pareshan kar raha hai....akhir tum chahty kya ho..." wo jitna sochti utna ulajhti jati....
*********************
"ye kya kar rahi ho...
etni thand my ice cream kon khata hai...." wo pichy sy aya to wo chaunk gayi..."ary sir apko pata hai thand my ice cream khany ka alag hi maza hai......" wo lal nak liye su su kar ky khany my magan thi...
"ap bi try karen na...."
"ye pagalpan ki harkaty tum par hj suit karti hain...mujy to baksh hi do...." wo ukta kar bola....
"kitny boring hain ap........dil atka bhi to kaha..." wo badbadayi..
"kuch kaha tumny...."
"nahi...kuch bi to nahi.....achcha ap ruky main zara andar hokar ati hun.."
"ek minute...." wo jany lagi jab arsal ki awaz ny usy rok liya...usny sawaliya nazron sy usy dekha...
"jany sy pehly apni bandariya jaisy shakl to thik kar lo....." wo uski nak par lagi ice cream ki traf ishara karta bola....
आप पढ़ रहे हैं
Mujhe haq hai...
Romanceye kahani hai pakeeza ki..jiski zindagi bahut mushkilon sy bhari hui hai..aur wo apni zindagi my any wali har mushkil ka samna bahaduri sy karti hai. ...zindagi bas yun hi kabhi dhoop, kabhi chaon si guzar rahi thi..par achanak wakt aisi karwat let...