assalamu alaikum
i am extremely sorry...mujy behadh afsos h ki mainy itna late update kiya...par jab mainy ye book start ki thi..tab meri job timing half day thi...aur ab full day ho jany ki wajah sy bamushkil waqt nikal pa rahi hun...par chunki mainy isy shuru kiya h to khtm zarur karungi inshaallah...
so here the 4th chap of my book..
sabsy pehly to main mazrat chahungi..ho sakta hai mujhsy grammatically mistakes ho jaen coz i am not much perfect in this.. so ignore it ..and enjoy it..************
"ya allah main kya karun...kuch samajh my ni araha hai..us shakhs ny pehli bar dil my aisi halchal machayi jaisi aj sy pehly kabi ni hui...dil to aisa lag raha tha mano seena cheer kar bahr hi nikl ayega...sach hi kaha hai kisi ny ..khuda kisi kisi bandy ko badey hi furasat my bana deta hai...matlab dhundny sy bi ek kami na nikl paye..upar sy robdar awaz...uff..." ki ek dam apny kano ko hath lagati uth baithi.... "laholwalaquwwat...ye main din rat us shaks k bare my kyu soche ja rahi hun...main to aisi na thi...tauba tauba...ye shaks to mujhy jahannum my jhunkwa kar hi dam lega...allah mujhy maf kar dy...aur mujy hidayt dy ki main uski socho sy chutkara pa sakun....mainy hamesha apny nam ka paas rakha hai..main ye to ni kahungi ki main ek perfect muslim hun...ha par main koshish zarur karti hun jitna ho saky gunahon sy bachi rahun...pardy shauk mujy bachpan sy tha esliye thodi samjhdar hoty hi mainy hijab lena shuru kar diya...mainy kabi bi apny ek bal par kisi na mehram ki nazar ni padny di..main apna pura jism dhak kar rakhti hun...ha zarur hai ki log mujhy ajeeb nazron sy dekhty hain...mazaak udaty hain...par mujy koi farq ni padta..kyunki mujy logon ki ni apny rab ki parwah hai...par..par..es shaks k any sy ..jany kyu main dagmaga si gayi hun...a allha..mujy sambhalna jaisy aj tak sambhalta aya hai...ya allah...mere daman ko daagdaar mat hony dena..aye mere rab es pakeeza ko hamesha pakeeza rakhna..." wo hath uthaye upar waly sy dua kar rahi thi..aur uparwaly ny uski qismat k panno ko palatna shuru kar diya tha...
***********
"hmmm..to mr adil..main bi dekhta hun ki tum mujhsy..meri kitten ko kaisy bachaogy...well agar tum mujy ussy dur rehny ko na khty to shayd main man jata..par tum to achchy sy janty thy ki mujy challenges kitny pasand hain..mujy agr kisi chiz sy dur rehny ko kaha jata hai..to mete andar uski talab aur bi badhti jati hai...main jab tak apni talab mita na lun mjy chain ni padta..phir chahy wo chiz mere test ki ho na ho mere level ki ho na ho koi fark ni padta..main bas usy use karky phek deta hun...aur itna sab janny k bad bhi tumny ye sab kiya..ye achcha ni raha..ab tum mujy blame mat karna ki mainy kya kiya..kyunki es bar to galti tumhari hi hai na..." wo us hotel k room my akela..apny banaye mansoobun pr muskuraye ja raha tha...usy har wo kam pasand tha jo usy mana kiya jata..aur phir chahy mana karny wala adil hi kyu na hota....ab usy har haal my pakeeza ko pana tha...
**************
"kya hua adil...""amm.ahaa..kya tumny kuch kaha kya.." wk chauk kar bola...
"kya bat hai adil..main rat sy dekh rahi hun ap kuch uljhe sy lag rahy thy mujy..kya shadi my kuch problem ho gayi hai kahin koi kami ya kisi ne kuch keh diya.." wo pareshani sy usky pas akar baith gayi..to usny fauran usy khud sy qareeb kiya..
"ary bilkul ni sweetheart tum bilkul pareshan mat ho aisi koi bat ni hai...wo to bas thakaan ki wajah sy..thoda mu latak gaya hoga..." usny fauran bat sambhali..kyunki wo edward k bary my abi usy kuch ni bata sakta tha...par wo kitna pareshan tha ye wo hi janta tha...wo bahut achchy sy samjh raha tha ki koi bi ladki edward k jhansy my badi asani sy ajati hai...par yaha bat kisi aur ki ni...bat yaha uski biwi ki best frnd ki thi..jisky bary my usy sab kuch pata tha ki wo kitni mushkilon my apni zindagi guzaar rahi thi..aur usny to amina sy wada kiya tha ki wo usy mushkilon sy nilkelga..aur yaha to sab gadbad ho gayi...kyunki wo edward ka wo raz janta tha jisy usky kareebi giny chuny log hi janty thy...aur usy pata tha jab edward par junoon sawar hota h..us wakt wo apny hosh my ni rehta usy achcha bura kuch bi ni dikhta...aur jab tak wo kuch samjhny ki halat my ho pata tab tak bahut der ho jati...
आप पढ़ रहे हैं
Mujhe haq hai...
Romanceye kahani hai pakeeza ki..jiski zindagi bahut mushkilon sy bhari hui hai..aur wo apni zindagi my any wali har mushkil ka samna bahaduri sy karti hai. ...zindagi bas yun hi kabhi dhoop, kabhi chaon si guzar rahi thi..par achanak wakt aisi karwat let...