"amina..tumny dekha....wow..yar akhir ko meri dua qubool ho hi gayi...." wo khushi sy phuly nahi sama raha tha...
"ha adil...mujy to ab bi yakeen nahi araha hai ..ye khadoos edward hi tha....ya koi aur....." wo bi hairan si us manzar ko abi tak khwab hi samajh rahi thi...
"ary meri jaan...main kehta tha na...mera yar dil ka bahut achcha hai...bas usy sahi sathi ki zarurat hai...."
"ho bi ho...bas allah un donk ki behtari hi kare...."
"inshaallah tum dekhna ab sab kuch thik hi hoga..amina..."
"wo to thik hai...par ab to mujy jald sy jald pakeeza klsy milna hai....pata to chaly.angry young man ny kya kaha hai ...."
"yar sabr to ab mujhsy bi nahi ho raha hai.....par hamy undono ko zada sy zada wakt dena hai na...." wo muskurakar bola to wo bi muskuradi....
*****************
"ye pakeeza ko kaha le gaya hai......main usy ye nahi karny dunga.........etni asani sy har manny waly me se to main bi nahi hun.........." gussy sy uski ragen rani hui thin...
"main muhabbat karta hun ussy......etni asani ae to main usy tumhary hawaly nahi kar sakta...... apni muhabbt ko kaisy pana hai...ye main achchy sy janta hun........" keh kar usny apna mbl nikala aur kisi ka nmbar milany laga......aur kusi sy bat karny laga....aur panch mnt bad phone band ho gaya....
"ab tum dekhna mr edward jonas....main kaise tumhari zindagi tabaah karta hun.....tum meri khushiyon k bich arahy ho na....ab main tumhy til til bhar sukoon k liye tarsaunga....asi halat kar dunga...tu khud pakeeza ka hath mere hath my dega.....aur ye wada hai mera khud sy ....."khudkalam hoty huwe usky chehry par shatir si muskuraht ring gayi...
*****************
" ye mujy kya ho raha hai....kyu sab kuch itna bura lag raha hai....wo jissy marz mile...jsdy marzi dosti kare...mujy kyu fark pad raha hai......kyu main usy jackob k sath nahi dekh pa raha hun......kyu...." usny as pade stool ko juty ki thoker sy dur phenka....uska bas nahi chal raha tha ki wo apna kamra tehes nahes kar dy......
"wo to mere itny kareeb. thi....phir kyu kabi mujy es trah sy mehsus nahi hua jaisy ki ab ho raha hai......mainy to khud usy khud sy dur kiya...to ab ye aag kyu.....kyu jal raha hun main......" usny apna kot utarkar dur phenka.....wo apni es kaifiyat sy buri trah dsturb ho chuka tha....usny cigarette nikaly aurhothon sy laga kar khidki pe ja khada hua....
"no...no ....ye etni s ladki... mujy disturb nahi kar sakti.... i am liam...liam jonas ........log mere liye tarsty hain....main logon k liye nahi.........mujy eski shakal sy bi nafrat jai..i just hate her.....wo jackob ko hi suit karti hai......hunhh..." wo khud ko behlany ki puri koshish kar raha tha...kyunki abi wo apni halat sy khud nawakif tha.....
*************
"ye kya harkat hai ........hath chodo mera......kaha le ja rahy ho mujy....." wo uljhi hui lagatar ussy sawal kiye ja rahi thi...aur yo jaisy kuch sun hi nahi raha tha ....bas sidha chalta ja raha tha....
"mainy kaha hath chodo mera...main koi ghulam nahi hun tumhari......jo yun sabky samny sy hath khich kar le aye ho mujy....." uska gussa kam nahi ho raha tha.....jabki edward k hothon par mskuraht thi...jisy agar wo dekh leti to ek pal my hi sary sawalon k jawab khud bakhud hi mil jaty......
"tumhy kuch sunai nahi de raha kya.......yun es trah mujy sabky samny sy zabran lany ka tumhy koi haq nahi hai......" aur usky es jumly par usky muskuraty hoth sikud gaye....usky jabdey tan gaye....aur qadam usi jagah tham gaye.....
"achcha to phir kise hai ye haq...." usny ek jhatky sy usy khud sy kareeb kiya...aur usky bazuwon ko kas kar tham liya...
"aaahhh....edward chodo mujy dard ho raha hai...." uski pakad etni mazboot thi ki usky mu sy karaah nikl gayi...
आप पढ़ रहे हैं
Mujhe haq hai...
Romanceye kahani hai pakeeza ki..jiski zindagi bahut mushkilon sy bhari hui hai..aur wo apni zindagi my any wali har mushkil ka samna bahaduri sy karti hai. ...zindagi bas yun hi kabhi dhoop, kabhi chaon si guzar rahi thi..par achanak wakt aisi karwat let...