assalamu alaikum....
please keep voting..
support me....
and tell me...who is your favourite character in this book...****************
"kya hai mayna.....tum bat kyu nahi kar rahi thi mujhse..." wo usy puri trh nazar andaz kiye apni wardrobe my uljhi hui thi....
"yar mayna dekho....main sach keh rahi hun...adil ko bahut zaruri kam tha....esliye hamy wakt hi nahi mila any ka...." jaqab nadarad....
"yar dekh es bar muhhe maaf kar dy....ainda agar aisi galti hui to....."
"kis galti k liye maaf karun main amina.....janbujh kar kiya gaya kam galti nahi dhoka hota hai....jo tumny aur adil ny mujhe diya hai..." usky sapat andaz par wo jam kar reh gayi thi....
"ye kya keh rahi ho tum mayna.....maine aur adil ny tumhy kon sa dhoka diya h...." wo jo ab tak samajh rahi thi ki usky na any ki wajah sy wo naraz h....par ab usy muamly ki sangeeni ka andaza hua tha....
"ab ye bi main hi bataun ki tum dono ny mere sath kya kiya h...." wo mutthiyan bhinch kar boli...
"kya tumhy nahi pata tha ki edward kaisa h.....wo jo aurton ko ka apna khilona samajhta hai...wo mere sath ek chat k nichy reh kar kya kar sakta ha...."usky jmly amina ka hosh udany k liye kafi they
"kyaaaa.......kya usny tumhary sath......" baki k alfaz mu my hi dam tod gaye....
"nahi kiya.....to usy karny my kitna wakt lagega amina....." usky jaab par amina ny gehra sans bahar choda......
"main kab tak khud ko yun hi mardon sy bachati phirungi....kab tak....." uski ankho sy ansu behny lagy....aur akhor ko wo usky kandhy sy ja lagi ...phir usy us wakiye k bary my bataya jisy dun kar wo khaul uthi...
"uski etni himmat....wo tumhary sath aisa kar bi kaisy sakta hai....." amina ka bas nahi chal raha tha ki wo har sawal ka jawab ussy talab kary...
"kya kiya h usny...." darwazy par khady adil ki bhari awz par dono ny mudh kar dekha....
"adil.........apny suna na.mayna kya keh rahi hai....aur phir bi ap puch rahy hain kya kiya usny......" usy shock laga...
"ha .........kyunki usny koi bi aisa kam nahi kiya jissy us par aisa ilzam lagaya jaye..... main usy bachpan sy janta hun.....usny kabi kisi k sath zabardasti nahi ki.....main manta hun ye sab bahut ghalat hai...par yaha es samajh my isy ghalat nahi samjha jata hai....har aur wo bi esi samajh ka hissa h yahin pala badha hao...to wo in sab sy kaisy bach sakta hai.....lekin phir bi. wo auron sy bahut alag hai....aur agr aisa nahi hai....to batao mujhe pakeeza....kya itny dino my wo kabi....zabardasti tumhary kamry my aya....kabi tumhary sath koi ulti sidhi harkat ki bolo...jawab do...." wo sakht lehjy my bola...
"nahi adil....par us rat ..usny....."
"sirf tumhy...agreement par sign karny k liye bulaya tha.....aur agr tum thodi samajhdari sy kam leti to shayd wo sab kabi bi na hota....."
"adil.....ye kya keh rahy hain ap....apko lagta hai ki...mayna ny ghalat kiya h ..." amina ko shock laga kuch yahi kaifiyat pakeeza ki bi thi....
"ghalti kisi ki bi nahi hai.....ghalti to uski qismat ki hai.....jo us par sy syaah chadar hatny nahi de rahi hai.......jo usky naseeb k ujaly us tak pahunchny nahi de rahi hai...." wo samny deewar par nazry jamaye thaky lehjy my bola to wo dono hi nasamjhi sy usy dekhny lagin....
"ye ap kya keh rahy hain adil...." pakeeza pateshani sy boli...
"tum nahi samjhogi pakeeza.....kyunki tumny my bi usy ghalat hi samjha......" usy behadh afsos tha...
"main kya nahi samjhungi....ap plz yun paheliyan na bhujaen....aur mujhe saf saf bataen ki bat kya h....."
"jany do ye sab.....filhal to bas main itna kahunga ki wo....tumhy kabi nuksan nahi pahuchaega....."
आप पढ़ रहे हैं
Mujhe haq hai...
Romanceye kahani hai pakeeza ki..jiski zindagi bahut mushkilon sy bhari hui hai..aur wo apni zindagi my any wali har mushkil ka samna bahaduri sy karti hai. ...zindagi bas yun hi kabhi dhoop, kabhi chaon si guzar rahi thi..par achanak wakt aisi karwat let...